Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Als jij straks afgestudeerd bent als huisarts, is die studieschuld niks. Heb je zo weer terug verdient.
I know maar ik ben echt een gierige turk :roflol:

Ga btw de 21+ toelatingstoets doen, heb al een voorbeeld ervan gezien en het is te doen. Moet wel een week voor een onderdeel leren

I know maar ik ben echt een gierige turk :roflol:

Ga btw de 21+ toelatingstoets doen, heb al een voorbeeld ervan gezien en het is te doen. Moet wel een week voor een onderdeel leren

toelatingstoets voor WO? En voor één onderdeel of meerdere (/allemaal)? Maat van me wil die voor hbo gaan doen en denkt dat ie het sws haalt.. lijkt me niet maarja. Hoe ga je daarvoor leren dan?

toelatingstoets voor WO? En voor één onderdeel of meerdere (/allemaal)? Maat van me wil die voor hbo gaan doen en denkt dat ie het sws haalt.. lijkt me niet maarja. Hoe ga je daarvoor leren dan?
Er staat wat je allemaal moet kennen en dan onderwerpen eronder, en dat moet je dus opzoeken en begrijpen. Ik zag alleen onderdeel anatomie etc, weet niet hoe wiskunde is en daar ben ik echt slecht in.

Er staat wat je allemaal moet kennen en dan onderwerpen eronder, en dat moet je dus opzoeken en begrijpen. Ik zag alleen onderdeel anatomie etc, weet niet hoe wiskunde is en daar ben ik echt slecht in.

Jij hebt toch al medisch rekenen gehad? Moet te doen zijn dan.

You sure? Want dit wou ik voor mezelf nog uitzoeken.

Tevens voor andere nerds die meelezen die het wellicht weten met bronnen en shit: kan ik de kosten van mijn studie van mijn omzet aftrekken? Ik heb een eenmanszaak in de web development en de studie betreft een master software engineering.

Mijn ma kon haar universitaire master wel aftrekken dacht ik.

geflitst :( was een net binnengekomen sms'je aan het lezen en heb de flitspaal waar je niet kon naast kijken (foto onderaan) niet tijdig gezien. er waren wegwerkzaamheden waarbij je van 120 naar 50 moest zakken, reeds minstens nog 100 :o

media_xl_3952043.jpg

veel verdriet :treuren:

Ben moe, heb overal spierpijn, ik verveel me kapot maar kan niet gaan sporten:fire: Cutten = k*t. Snap niet dat hier mensen zijn die elk jaar maandenlang cutten. Hierna nooit meer streng cutten en grof bulken.

geflitst :( was een net binnengekomen sms'je aan het lezen en heb de flitspaal waar je niet kon naast kijken (foto onderaan) niet tijdig gezien. er waren wegwerkzaamheden waarbij je van 120 naar 50 moest zakken, reeds minstens nog 100 :o

veel verdriet :treuren:

Gaat je wat kosten :p

Met een beetje geluk raak je er van af met een minnelijke schikking van 250eur :p Anders voorkomen
en rijbewijs kwijt :p

Doelde op dat van de studiekosten aftrekken.

Je kunt bijlenen, maar iets van 98 eu p/m stufi wordt een 'gift' bij ons als je je studie succesvol afrond binnen het gestelde curriculum aan jaren bij thuiswonend, en iets van 225 eu p/m bij uitwonend. Bijlenen is vervolgens inderdaad met een extreem lage rente (0,7%), en na je studie heb je dan 10 jaar om het terug te betalen.

weet niet zeker of dat misschien veranderd is maar ik kreeg 370 per maand als prestatie/aanvullende beurs en die hoef ik niet terug te betalen hoor. dus het is wel meer als 98 euro.

Waarom kan je niet sporten dan? Succes vandaag :)
Hallo dame van hell,

De afgelopen dagen heb ik te weinig rust genomen, waardoor ik nu steeds moe ben en tegen verkoudheid aan hik. Mijn beenspieren verzuren al als ik opsta. Ook word ik gauw duizelig. Mijn hart tikt steeds erg snel. Het lijkt mij verstandig om rustig aan te doen vandaag. Een beetje muziek luisteren, rondhangen op fora's & het boek van Simon Murray lezen; is wat ik ga doen vandaag.

Kom jij echt uit het hellevuur? Hoe is de duivel?

Kusjes,

0read

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Tsn
verkouden :(

Ben moe, heb overal spierpijn, ik verveel me kapot maar kan niet gaan sporten:fire: Cutten = k*t. Snap niet dat hier mensen zijn die elk jaar maandenlang cutten. Hierna nooit meer streng cutten en grof bulken.

If you're never going to cut you're just a fat guy swingin sum weights :cool:

Hallo dame van hell,

De afgelopen dagen heb ik te weinig rust genomen, waardoor ik nu steeds moe ben en tegen verkoudheid aan hik. Mijn beenspieren verzuren al als ik opsta. Ook word ik gauw duizelig. Mijn hart tikt steeds erg snel. Het lijkt mij verstandig om rustig aan te doen vandaag. Een beetje muziek luisteren, rondhangen op fora's & het boek van Simon Murray lezen; is wat ik ga doen vandaag.

Kom jij echt uit het hellevuur? Hoe is de duivel?

Kusjes,

0read

Zou wat 2cb innemen

wrong topic.

Terug
Naar boven