MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Lol, in dat geval ben ik pauper nummer 1:roflol: Op eigen benen staan lukt nie...Ik kwijl de hele tijd alles onder

Gast volg jij überhaupt wel eens het nieuws of zo? De middenklasse wordt al zat gepakt met bezuinigingen, een kleine tegemoetkoming is bijna wel noodzakelijk omdat het anders niet te betalen is.

Een student is een student, volwassen en moet voor zijn eigen zaakjes zorgen. T is niet eerlijk dat wanneer jij ouders hebben die hard werken jij genaaid wordt door de staat.

---------- Post toegevoegd 19 September 2013 om 16:24 ----------

Goed dan, stort je stufi maar op mijn rekening.

Ik mag hopen dat je begrijpt dat profiteren betekend dat je de staat meer kost dan haar oplevert.

Jup, en eenzaam. Vind het gewoon niet het moment om allerlei gejank en gedoe rond je te hebben.

Wat hardcore of metal sereen op de achtergrond, meer hoeft dat niet te zijn.
Lol, sterven is een moeilijk proces. Lijkt mij wel heerlijk om van het bewust-zijn af te zijn, die je te danken hebt aan je ouders:o

Ga werken dan luiwammes, is ook nog eens beter voor je geestelijke gesteldheid :p
Ik heb veel gewerkt, en moet binnenkort weer werken. Maar nee, is zeker niet goed voor mijn geestelijke gesteldheid. Medicijnen + therapie misschien wel. En daar ga ik ook uitgebreidt van genieten, op jullie kosten:p

Ik heb veel gewerkt, en moet binnenkort weer werken. Maar nee, is zeker niet goed voor mijn geestelijke gesteldheid. Medicijnen + therapie misschien wel. En daar ga ik ook uitgebreidt van genieten, op jullie kosten:p

:roflol:

Geestelijke gezondheidsdienst is echt grootste oplichtersbende die er is. In hun voorwaarden staat soms dat wanneer zij jou opbellen jij daar voor moet betalen en als je niet opneemt er een start tarief verrekend wordt.

:roflol: ik ook :rolleyes:

they hatin :p

nja, is niet leuk dat het moet..maargoed :x

Nee, eigenlijk niet;) Maar je moet een manier vinden om ermee om te gaan toch?:p

Ja dat is zo, beter positief.
Al gaat dat voor mij nog lastig aangezien ik nu op mn ouders geld teer, ipv op de staat (nja en mijn eigen geld, ziektewet heb ik ook betaald :D)

Edit: Onee ik krijg wel zorgtoeslag dan, pluspuntje.

Jeeej! Kun je wat naar mij toezenden? Mijn adres is: ............

Pls, ik ken zat lui die maar 90 euro krijgen en die moeten werken omdat hun ouders niets betalen terwijl alle lui met pauper ouders een stuk meer krijgen.

Op t moment dat je 18 bent dan ben je gewoon volwassen en slaat t totaal nergens op dat wanneer jij pauper ouders hebt je meer geld krijgt dan wanneer je geen pauper ouders hebt.

---------- Post toegevoegd 19 September 2013 om 16:17 ----------

Het gaat mij puur om dat wanneer je volwassen bent je voordeel krijgt omdat je ouders pauper zijn. Gewoon belachelijk.

Dus dat iemand van 18+ een bijdrage krijgt van de ouders is prima maar als de staat deze bijdrage geeft omdat de ouders dit niet kunnen is het opeens schandalig?

Dat mensen die geen aanvullende beurs krijgen en ook geen enkele vorm van steun van de ouders het lastiger hebben is natuurlijk logisch.

Overigens, mijn aanvullende beurs gaat voor het grootste gedeelte naar me ma om het huishouden te runnen. Netto krijg ik dus ipv 90,150 stufi wat overblijft voor de rest

Ja dat is zo, beter positief.
Al gaat dat voor mij nog lastig aangezien ik nu op mn ouders geld teer, ipv op de staat (nja en mijn eigen geld, ziektewet heb ik ook betaald :D)

Edit: Onee ik krijg wel zorgtoeslag dan, pluspuntje.

Gelukkig heeft Xyxyzy al zoveel belasting betaald, dat hij jou voor de rest van je leven van een uitkering kan voorzien.

Jeeej! Kun je wat naar mij toezenden? Mijn adres is: ............

Hahaha :p Als het zo makkelijk ging :rolleyes:

---------- Post toegevoegd 19 September 2013 om 16:36 ----------

Gelukkig heeft Xyxyzy al zoveel belasting betaald, dat hij jou voor de rest van je leven van een uitkering kan voorzien.

Nou, dat is pas mooi. Dankje Xyxyzy. Hopelijk is het niet voor de rest van mn leven hoor :eek:

Dus dat iemand van 18+ een bijdrage krijgt van de ouders is prima maar als de staat deze bijdrage geeft omdat de ouders dit niet kunnen is het opeens schandalig?

Dat mensen die geen aanvullende beurs krijgen en ook geen enkele vorm van steun van de ouders het lastiger hebben is natuurlijk logisch.

En wat met 18 jarigen die studeren maar niets van hun ouders krijgen? Ken eerlijk gezegd bijna niemand die van zijn/haar ouders geld krijgt en dus allemaal moeten werken.

Daarnaast is t niet schandalig als kinderen geld van hun ouders krijgen, dat is geld waar die ouders hard voor gewerkt hebben.

---------- Post toegevoegd 19 September 2013 om 16:40 ----------

:roflol:

Gelukkig heb ik ook een jaar lang aanvullende beurs gekregen omdat mijn ma haar praktijk verbouwd had en ons jaar inkomen dat jaar bijna negatief was.

De uitzondering bevestigd de regel

Terug
Naar boven