- Waardering
- 7.382
Jup, en eenzaam. Vind het gewoon niet het moment om allerlei gejank en gedoe rond je te hebben.
Wat hardcore of metal sereen op de achtergrond, meer hoeft dat niet te zijn.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jup, en eenzaam. Vind het gewoon niet het moment om allerlei gejank en gedoe rond je te hebben.
Iedereen die van de staat loopt te profiteren is een pauper in mijn ogen. Geen idee of jouw ma daar toe behoort.
Gast volg jij überhaupt wel eens het nieuws of zo? De middenklasse wordt al zat gepakt met bezuinigingen, een kleine tegemoetkoming is bijna wel noodzakelijk omdat het anders niet te betalen is.
Lol, sterven is een moeilijk proces. Lijkt mij wel heerlijk om van het bewust-zijn af te zijn, die je te danken hebt aan je oudersJup, en eenzaam. Vind het gewoon niet het moment om allerlei gejank en gedoe rond je te hebben.
Wat hardcore of metal sereen op de achtergrond, meer hoeft dat niet te zijn.

Lol, in dat geval ben ik pauper nummer 1Op eigen benen staan lukt nie...Ik kwijl de hele tijd alles onder

Iedereen die van de staat loopt te profiteren is een pauper in mijn ogen. Geen idee of jouw ma daar toe behoort.
Ik heb veel gewerkt, en moet binnenkort weer werken. Maar nee, is zeker niet goed voor mijn geestelijke gesteldheid. Medicijnen + therapie misschien wel. En daar ga ik ook uitgebreidt van genieten, op jullie kostenGa werken dan luiwammes, is ook nog eens beter voor je geestelijke gesteldheid![]()

Gister alles over uitgelegd, jammer dat je het alweer vergeten bent.

Gister alles over uitgelegd, jammer dat je het alweer vergeten bent.
Ik heb veel gewerkt, en moet binnenkort weer werken. Maar nee, is zeker niet goed voor mijn geestelijke gesteldheid. Medicijnen + therapie misschien wel. En daar ga ik ook uitgebreidt van genieten, op jullie kosten![]()

Ik kan me niet herinneren dat je ooit salaris enz ter spraken gebracht hebt
Maar goed, dat ze studeert en werkt is niet echt profiteur/pauper te noemen
Ik heb veel gewerkt, en moet binnenkort weer werken. Maar nee, is zeker niet goed voor mijn geestelijke gesteldheid. Medicijnen + therapie misschien wel. En daar ga ik ook uitgebreidt van genieten, op jullie kosten![]()
ik ook 

Nee, eigenlijk nietik ook
they hatin
nja, is niet leuk dat het moet..maargoed
Maar je moet een manier vinden om ermee om te gaan toch?
Nee, eigenlijk nietMaar je moet een manier vinden om ermee om te gaan toch?
![]()
)Pls, ik ken zat lui die maar 90 euro krijgen en die moeten werken omdat hun ouders niets betalen terwijl alle lui met pauper ouders een stuk meer krijgen.
Op t moment dat je 18 bent dan ben je gewoon volwassen en slaat t totaal nergens op dat wanneer jij pauper ouders hebt je meer geld krijgt dan wanneer je geen pauper ouders hebt.
---------- Post toegevoegd 19 September 2013 om 16:17 ----------
Het gaat mij puur om dat wanneer je volwassen bent je voordeel krijgt omdat je ouders pauper zijn. Gewoon belachelijk.
Ja dat is zo, beter positief.
Al gaat dat voor mij nog lastig aangezien ik nu op mn ouders geld teer, ipv op de staat (nja en mijn eigen geld, ziektewet heb ik ook betaald)
Edit: Onee ik krijg wel zorgtoeslag dan, pluspuntje.
Jeeej! Kun je wat naar mij toezenden? Mijn adres is: ............
Als het zo makkelijk ging 
Gelukkig heeft Xyxyzy al zoveel belasting betaald, dat hij jou voor de rest van je leven van een uitkering kan voorzien.

Dus dat iemand van 18+ een bijdrage krijgt van de ouders is prima maar als de staat deze bijdrage geeft omdat de ouders dit niet kunnen is het opeens schandalig?
Dat mensen die geen aanvullende beurs krijgen en ook geen enkele vorm van steun van de ouders het lastiger hebben is natuurlijk logisch.
Gelukkig heeft Xyxyzy al zoveel belasting betaald, dat hij jou voor de rest van je leven van een uitkering kan voorzien.