AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Pff vriendin die moeilijk doet omdat ik een skyline ga kopen..

Vrouwen.. Zeker bang dat ik minder geld aan haar uit geef of zo.

Wat is junkfood (xxl cheeseburger, chips, donuts) toch verrekte smerig. Op een 1 of andere manier trekt mijn lichaam dat niet meer. Plus, aan die burgerking hamburger zat een smerige smaak. Kan niet geloven dat ik dit lekker vond. Dacht dat ik in de cut verzadigd zou raken door dat te vreten, maar niet dus.

Feli :thumb:

hvl?

amk ik heb ook geen honger man toen ik natty was at ik 2x meer

Echt? Maar je kan toch wel veel meer eten als je on bent of valt dat mee?

Pff vriendin die moeilijk doet omdat ik een skyline ga kopen..

Vrouwen.. Zeker bang dat ik minder geld aan haar uit geef of zo.

skyline? Voor naast je andere 2 auto's :o ?

MP ligt ergens boven de 100

laatst 5x140kg shoulder press in de smith

deadlift en squat moet ik deze week nog doen dus weet niet

zou je toch gisteren of vandaag gaan doen
van uitstel komt afstel ;)

Hmmm iets in m'n nek verrekt. Ikdacht dat ik er gematste vanaf kwam... Maar ik merk nu dat t op z'n ergste is wanneer ik op mijn zij lig en vervolgens mijnhoofd optil (om te draaien of beter te liggen). Vreemd

Me linker schouder begint te zeuren :(

Hmmm iets in m'n nek verrekt. Ikdacht dat ik er gematste vanaf kwam... Maar ik merk nu dat t op z'n ergste is wanneer ik op mijn zij lig en vervolgens mijnhoofd optil (om te draaien of beter te liggen). Vreemd

need a massage? :eyebrow:

shrugs gedaan toevallig? of gebeurde random

massage nodig?

EDIT: fuu skyblazer, fking WK's hier :mad:

Zei-liggers hebben ook een dikkere kussen nodig dan rug/buik-liggers. Je hoofd moet namelijk zo liggen, dat je nek parallel aan je ruggengraat/midden-rug zit. Is je kussen niet dik genoeg, dan komt er een kleine knik in je nek, die op den duur een blessure kan worden.

Zei-liggers hebben ook een dikkere kussen nodig dan rug/buik-liggers. Je hoofd moet namelijk zo liggen, dat je nek parallel aan je ruggengraat/midden-rug zit. Is je kussen niet dik genoeg, dan komt er een kleine knik in je nek, die op den duur een blessure kan worden.

Srs? Ik lig altijd op m'n zij maar heb eigenlijk een normaal kussen. Vaak smorgens wel last van een stijve nek.. Moet je dan zon kussen halen met 2 van die bulten ofzo?:p Die liggen echt voor geen meter namelijk.

Srs? Ik lig altijd op m'n zij maar heb eigenlijk een normaal kussen. Vaak smorgens wel last van een stijve nek.. Moet je dan zon kussen halen met 2 van die bulten ofzo?:p Die liggen echt voor geen meter namelijk.

Dikkere kussen kopen. Het is heel simpel, de natuurlijke (gezonde) houding van het menselijk lichaam is van bekken tot de top van je hoofd in 1 parallelle lijn, die gezonde houding dien je dus ook tijdens rust aan te houden, aangezien slaap/rust zo'n 1/3 van je dag inhoudt.

Terug
Naar boven