XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Dikkere kussen kopen. Het is heel simpel, de natuurlijke (gezonde) houding van het menselijk lichaam is van bekken tot de top van je hoofd in 1 parallelle lijn, die gezonde houding dien je dus ook tijdens rust aan te houden, aangezien slaap/rust zo'n 1/3 van je dag inhoudt.

Met dat van mn nek bedoelde ik idd dat dat daar wel eens aan kon liggen.
Moet toch een nieuw kussen hebben, laatst een ****ing nice getest van M Line, denk dat ik die maar eens ga halen dan.
Thanks bro

Met dat van mn nek bedoelde ik idd dat dat daar wel eens aan kon liggen.
Moet toch een nieuw kussen hebben, laatst een ****ing nice getest van M Line, denk dat ik die maar eens ga halen dan.
Thanks bro

Kussen expert Hoody at your service:o

Daarnaast is een goede nachtrust (voor je nek), de nummer #1 medicatie tegen hoofdpijn:thumbs:

Laatst bewerkt:
Hmmm iets in m'n nek verrekt. Ikdacht dat ik er gematste vanaf kwam... Maar ik merk nu dat t op z'n ergste is wanneer ik op mijn zij lig en vervolgens mijnhoofd optil (om te draaien of beter te liggen). Vreemd
Ik zal je kist wel eens goed dicht timmeren dan hoef je je daar geen zorgen meer over te maken.

need a massage? :eyebrow:

shrugs gedaan toevallig? of gebeurde random
Hahaha nee hoor, dankjewel :p

Nee die doe ik sowieso niet...

Zei-liggers hebben ook een dikkere kussen nodig dan rug/buik-liggers. Je hoofd moet namelijk zo liggen, dat je nek parallel aan je ruggengraat/midden-rug zit. Is je kussen niet dik genoeg, dan komt er een kleine knik in je nek, die op den duur een blessure kan worden.
Dat zal best hoor... Maar dit kwam gewoon omdat ik een rare beweging maakte. Ik kan niet eens slapen op van die dunne dingetjes :)
elke keer als ik kijk heb ik er zo een 600-900, als ik tijd heb probeer ik zo een beetje mee te lezen :cool:
Hahahahahahahaaha 600-900? Geintje he?

Nouja als jij een alternatief kunt bedenken dan hoor ik het graag :p. Als ik vast zit dan heb ik de hele dag last van wervelpijn en spierknopen, als ik weer ben losgemaakt dan heb ik geen last. Ik weet niet waarom het weer vast gaat zitten. Ik heb oefeningen die mijn rug zouden moeten verbeteren, maar deze helpen niet. Ik ben al 3 fysiotherapeuten, 2 sportartsen en een mensendiecktherapeut verder, zonder dat ik een behandeling heb gevolgd die baat heeft gehad. Dus tsja, voor zover ik weet moet ik mij zeker af en toe laten kraken. A.s. donderdag ga ik naar een osteopaat, om te kijken of dat misschien wat uithaalt.

aware me ;)

Dikkere kussen kopen. Het is heel simpel, de natuurlijke (gezonde) houding van het menselijk lichaam is van bekken tot de top van je hoofd in 1 parallelle lijn, die gezonde houding dien je dus ook tijdens rust aan te houden, aangezien slaap/rust zo'n 1/3 van je dag inhoudt.

De fysiotherapeuten zeggen dat je een zo dun mogelijk kussen moet hebben.
Edit: je ligt namelijk vaak alleen met je hoofd op je kussen. Hoog kussen betekent dus dat je hoofd naar links/rechts buigt terwijl je net naar onder hangt aangezien deze niet op het kussen ligt als je slaapt.

een rugtest bij me sportschool aangevraagd, dit was gratis. zetten ze je op een aantal speciale apparaten en dan gaan ze kijken hoe ze je rug kunnen verbeteren en waar de knelpunten zitten. ik word gek door me rug. gelukkig vnv fysio :mad:

Insuline is op en vergeten een nieuw ampul mee te nemen, heb nu al honger en moet dus de rest van de dag op water gaan leven /emo /wrist

voel mij dik en ecto

eten kopen is geen mogelijkheid? :D

Ik heb wel eten bij me, maar zonder insuline worden koolhydraten niet uit mn bloed gehaald en in mn spieren gestopt en wordt mn bloed een stroperige substantie en gaan al die aderen, zenuwen en bloedvaten gigantisch naar de t*ring. :(

Ik heb wel eten bij me, maar zonder insuline worden koolhydraten niet uit mn bloed gehaald en in mn spieren gestopt en wordt mn bloed een stroperige substantie en gaan al die aderen, zenuwen en bloedvaten gigantisch naar de t*ring. :(

oh verkeerd gelezen dan, man dat suckt...

k*t whatsapp, krijg pas berichten binnen als ik de chat open of krijg de notificatie pas een uur later :mad: Iemand enig idee wat het probleem is? Heb me telefoon zelfs al terug gezet naar fabrieksinstellingen. :mad:

k*t whatsapp, krijg pas berichten binnen als ik de chat open of krijg de notificatie pas een uur later :mad: Iemand enig idee wat het probleem is? Heb me telefoon zelfs al terug gezet naar fabrieksinstellingen. :mad:
Mobiel al wel aan en uit gezet he? dat helpt bij mij altijd

Terug
Naar boven