AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Vergeten medicatie te nemen? Patriciaa kan er niks aan doen dat jij niks te nken hebt, hou dus een beetje je ****ing fatsoen.
Ik ben te ver gegaan. Het was trouwens bedoeld als grapje maar als ik mijn post nu terug lees vind ik het geen geslaagde humor. Dus hierbij bied ik mijn excuses aan.

Is al een oudje, HTC Desire. Het is pas sinds een maandje ofzo. Binnenkort haal ik een andere telefoon, maar hij moet nu gewoon normaal werken :p

probeer een oudere versie van whatsapp? je kan alle apps gewoon los downloaden en installeren via een apk manager.

om bij kpn te mogen werken moet je ook geen verstand hebben :roflol:

das een must have

De fysiotherapeuten zeggen dat je een zo dun mogelijk kussen moet hebben.
Edit: je ligt namelijk vaak alleen met je hoofd op je kussen. Hoog kussen betekent dus dat je hoofd naar links/rechts buigt terwijl je net naar onder hangt aangezien deze niet op het kussen ligt als je slaapt.

De hoek die jij op je zei maakt, is natuurlijk groter dan die op je rug, met andere woorden (zodat jij het ook begrijpt): De afstand van je schouder naar je nek (die zei-liggers maken) is veel te groot voor een dun kussen, met rug-slapers is dat natuurlijk anders, maar daar ging het hier even niet om, Hell.

De hoek die jij op je zei maakt, is natuurlijk groter dan die op je rug, met andere woorden (zodat jij het ook begrijpt): De afstand van je schouder naar je nek (die zei-liggers maken) is veel te groot voor een dun kussen, met rug-slapers is dat natuurlijk anders, maar daar ging het hier even niet om, Hell.

Ik heb het inderdaad ook over een zij-slaper.
Het ging geloof ik over nek-hoofd verhouding en daar een kussen voor, en niet schouder-nek verhouding.

Zoals ik net al heb uitgelegd, lig je vrij zelden te slapen met je nek op je kussen. Vaker komt voor dat je nek van je kussen af ligt en je hoofd op je kussen. Als je een dik kussen hebt, lig je dus met je hoofd vrij hoog en je nek wordt naar beneden gedrukt waardoor je krom ligt..

Maar hoe doe je dat dan als je graag op je zij ligt, op je buik in slaap valt en op je rug wakker wordt?

Ik heb het inderdaad ook over een zij-slaper.
Het ging geloof ik over nek-hoofd verhouding en daar een kussen voor, en niet schouder-nek verhouding.

Voor zover ik weet slapen zei-slapers nog altijd op hun zei, en daarbij ook op hun schouder:scratch:

Zoals ik net al heb uitgelegd, lig je vrij zelden te slapen met je nek op je kussen. Vaker komt voor dat je nek van je kussen af ligt en je hoofd op je kussen. Als je een dik kussen hebt, lig je dus met je hoofd vrij hoog en je nek wordt naar beneden gedrukt waardoor je krom ligt..

Daarvoor heb je dus ook speciale kussens met een ''curve'', waardoor je nek zelfs met een dik kussen stabiel ligt.

100mg per dag hydrocortison gekregen voor de resterende 2 weken voor operatie, slaap er geen fl**ker snachts en loop halve zombiestyle overdag.

Voor zover ik weet slapen zei-slapers nog altijd op hun zei, en daarbij ook op hun schouder:scratch:

Daarvoor heb je dus ook speciale kussens met een ''curve'', waardoor je nek zelfs met een dik kussen stabiel ligt.

Voor zover ik weet slapen ze op hun ZIJ. De schouder maakt het erger..doordat je hoofd ondersteunt wordt door een hoog kussen, je romp ondersteunt wordt door je schouder en je nek door niks (en de zwaartekracht gewoon zijn werk doet) hangt je nek naar beneden.

Edit: jij noemde: dikker kussen. Geen: speciaal curve kussen.

100mg per dag hydrocortison gekregen voor de resterende 2 weken voor operatie, slaap er geen fl**ker snachts en loop halve zombiestyle overdag.

Aha, een soort van risperdal dus.

---------- Post toegevoegd 10 October 2013 om 13:05 ----------

Voor zover ik weet slapen ze op hun ZIJ. De schouder maakt het erger..doordat je hoofd ondersteunt wordt door een hoog kussen, je romp ondersteunt wordt door je schouder en je nek door niks (en de zwaartekracht gewoon zijn werk doet) hangt je nek naar beneden.

Wat wil je niet begrijpen aan een ''curve'' kussen? Lees alles even rustig door.
Zoiets dus, wat je nek dus in verhouding zet.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven