MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

De ketchup was op. Had al 500 gram tortellini's klaargemaakt :(

50 euro bruto loonsverhoging, ik kook van woede.

Wekker stond om 7uur en ben nog niet zo lang wakker. Dan maar niet naar de les...

gister iemand zien bankdrukken in de smith machine. is al een misdaad op zich natuurlijk maar hij zette telkens de gewichten vast met klemmetjes. ja, in de smith machine ja..

Waw, moet denk een paar dagen rust nemen, begin overal pijn te krijgen zelfs in mijn rechter bal.

gister iemand zien bankdrukken in de smith machine. is al een misdaad op zich natuurlijk maar hij zette telkens de gewichten vast met klemmetjes. ja, in de smith machine ja..

Zou mijn dag een beetje goedmaken. Kun je tenminste lachen! Behalve als je staat te wachten tot ie vrij komt. Dan is het alleen maar irritant.

Zou mijn dag een beetje goedmaken. Kun je tenminste lachen! Behalve als je staat te wachten tot ie vrij komt. Dan is het alleen maar irritant.

tja, stiekem was het ook wel grappig maar aan de andere kant is mijn faith in humanity wel een beetje lost nu :roflol:

Bankdrukken in de Smith is niets mis mee als je snel blessures krijgt

Alleen dat vast zetten, zelfs bij barbell doe ik dat niet :roflol:

Terug
Naar boven