- Waardering
- 1.478
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 10%
Film het als je darmen eruit vallen kunnen we lachen.
Dan ga je echt door een Hell.
ha
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Heb niet zo'n lage pijngrens hahadenk je dat de hechtingen van bovenkant tot mn darmen zitten?
ik zal het filmen :d heb niet zo'n lage pijngrens haha
Zijn zelf oplosbaar, maar hij wilt niet oplossen.De ketchup was op. Had al 500 gram tortellini's klaargemaakt![]()

De ketchup was op. Had al 500 gram tortellini's klaargemaakt![]()
Denk je dat de hechtingen van bovenkant tot mn darmen zitten?
Ik zal het filmenHeb niet zo'n lage pijngrens haha
Sterkte bro.Weer een kennis die zelfmoord pleegt. 2e op een maand tijd... En niemand die het zag aankomen.

gister iemand zien bankdrukken in de smith machine. is al een misdaad op zich natuurlijk maar hij zette telkens de gewichten vast met klemmetjes. ja, in de smith machine ja..

gister iemand zien bankdrukken in de smith machine. is al een misdaad op zich natuurlijk maar hij zette telkens de gewichten vast met klemmetjes. ja, in de smith machine ja..

Zou mijn dag een beetje goedmaken. Kun je tenminste lachen! Behalve als je staat te wachten tot ie vrij komt. Dan is het alleen maar irritant.

Waw, moet denk een paar dagen rust nemen, begin overal pijn te krijgen zelfs in mijn rechter bal.