AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

nou ben ik eigenlijk ook wel benieuwd wat jullie dan vinden van squatten in de smith machine ??

nou ben ik eigenlijk ook wel benieuwd wat jullie dan vinden van squatten in de smith machine ??

Stom.

Nja..weetje, als je een goede vorm hebt, kan het niet kwaad denk ik, alleen heb je die stabiliteit niet want tja, je hebt de smith.
Alleen de meeste mensen die ik zie squatten in de smith, staat er echt zooooo verkeerd bij, omdat ze tegen de bar aanleunen.

Grmbl, ik ergerde me dood aan een bende tienertrutjes in de fitness vandaag. Als je de oefeningen niet snapt, tja, dan vraag je hulp (!!!) ipv als een queen bee te gaan vertellen tegen je vriendin dat het zus of zo moet. Wist je trouwens dat je bij de lateral pull je benen over dat bankje moet gooien? Dat dient dus niet om je benen op de grond te houden é ??? Oh, en bij de glutes machine moet je die stang zo hoog zetten dat je van been in horizontale positie nog hoger moet duwen. De peck deck doe je met je armen apart (dus eerst links, dan rechts), en zo ook de shoulder press, ...

Toen ze naar de vrije gewichten gingen, ben ik maar wat gaan cardio doen. Het werd me echt te veel. Mijn buikspiertraining vandaag bestond dus uit de slappe lach inhouden :cool:

wou chillen met een jointje en een film maar heb geen aansteker:fuu:

Bel bij de buren aan

mijn auto is total loss gereden :(. In rupsend verkeer reed een gloednieuwe merc zo tegen mijn oude peugeotje aan *belangrijk telefoontje!*

Poesje die weer eens mijn vis jatte uit de pan.....zucht.

je bent toch uitgestapt en stompen gaan geven he?
grin...toen ik uitstapte was meneer in traantjes en wist niet hoe hij e.e.a. geregeld moest krijgen.
Eigenlijk nog best aandoenlijk ook.

[QUOTE} Know that feel, dikke jeep achterop een nissan micra :roflol:
Ik zat niet in de jeep :o [/QUOTE}

ook koekblikkie over?

achja tis maar blik en schrik, maar het gedoe eromheen, moest eigenlijk het halve land doorcrossen voor afspraken, nu alles maar afgebeld etc.

---------- Toegevoegd om 20:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:46 ----------

Poesje die weer eens mijn vis jatte uit de pan.....zucht.
verwen jij ze niet, doen ze het zelf wel :p

grin...toen ik uitstapte was meneer in traantjes en wist niet hoe hij e.e.a. geregeld moest krijgen.
Eigenlijk nog best aandoenlijk ook.

[QUOTE} Know that feel, dikke jeep achterop een nissan micra :roflol:
Ik zat niet in de jeep :o [/QUOTE}

ook koekblikkie over?

achja tis maar blik en schrik, maar het gedoe eromheen, moest eigenlijk het halve land doorcrossen voor afspraken, nu alles maar afgebeld etc.

Jep total loss. Schadevergoeding van 1200 euro voor een auto van 650 euro :roflol:

mijn auto is total loss gereden :(. In rupsend verkeer reed een gloednieuwe merc zo tegen mijn oude peugeotje aan *belangrijk telefoontje!*

* belangrijk telefoontje!* wat een figuur :roflol:
had eerder gezegt... *Zo, die is kapot.*

:trollfacex:

not srs

Dan viel mijn aanrijding wel mee haha, auto achter me (die tegen bij op klapte door de auto achter zich) was wel total loss en de auto daarachter (die niet optijd remde) waarschijnlijk ook wel.
Ik kon na een half uur weer weg :D :o

Terug
Naar boven