- Waardering
- 12.370
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 135kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nou ben ik eigenlijk ook wel benieuwd wat jullie dan vinden van squatten in de smith machine ??
nou ben ik eigenlijk ook wel benieuwd wat jullie dan vinden van squatten in de smith machine ??
Oh, en bij de glutes machine moet je die stang zo hoog zetten dat je van been in horizontale positie nog hoger moet duwen. De peck deck doe je met je armen apart (dus eerst links, dan rechts), en zo ook de shoulder press, ... 
wou chillen met een jointje en een film maar heb geen aansteker![]()
Gewoon fappen en eikel tegen de joint
Heb je geen gasfornuis?

mijn auto is total loss gereden. In rupsend verkeer reed een gloednieuwe merc zo tegen mijn oude peugeotje aan *belangrijk telefoontje!*
mijn auto is total loss gereden. In rupsend verkeer reed een gloednieuwe merc zo tegen mijn oude peugeotje aan *belangrijk telefoontje!*

grin...toen ik uitstapte was meneer in traantjes en wist niet hoe hij e.e.a. geregeld moest krijgen.

[/QUOTE}verwen jij ze niet, doen ze het zelf welPoesje die weer eens mijn vis jatte uit de pan.....zucht.

tis dat ze zo lief is, kan er niet eens boos om worden 
grin...toen ik uitstapte was meneer in traantjes en wist niet hoe hij e.e.a. geregeld moest krijgen.
Eigenlijk nog best aandoenlijk ook.
[QUOTE} Know that feel, dikke jeep achterop een nissan micra
Ik zat niet in de jeep[/QUOTE}
ook koekblikkie over?
achja tis maar blik en schrik, maar het gedoe eromheen, moest eigenlijk het halve land doorcrossen voor afspraken, nu alles maar afgebeld etc.