MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

tell me your secret whaha, was al op zoek naar een zuinig dieseltje dus dan is dat meegenomen :p

En @Robbie: koetiekoetiekoe....how sweet

bij 'lichamelijk letsel' of hoe ze het ook weer omschrijven toch wel het vakje 'ja' aangeduid hoop ik?

morgen dan ook maar effe langs de dokter met wat nekklachten oid ;-)

bij 'lichamelijk letsel' of hoe ze het ook weer omschrijven toch wel het vakje 'ja' aangeduid hoop ik?

morgen dan ook maar effe langs de dokter met wat nekklachten oid ;-)

ik heb heel naïef nee ingevuld: op dat moment (en nu ook trouwens) was er niets en ik kan echt niet liegen, veel te braaf voor.

Ik heb nekklachten, maar wat heb ik eraan om dat te verhalen op degene die achter mij op is geklapt? Ik ben goed verzekerd :roflol: Dat is de pech daarvan denk ik..

Plus lijkt het me lastig het te verhalen als er geen ambulance nodig was (ookal is hij wel geweest).

Ik heb nekklachten, maar wat heb ik eraan om dat te verhalen op degene die achter mij op is geklapt? Ik ben goed verzekerd :roflol: Dat is de pech daarvan denk ik..

Plus lijkt het me lastig het te verhalen als er geen ambulance nodig was (ookal is hij wel geweest).

Wordt op verzekering van andere persoon verhaalt dan.

Je kan t altijd proberen

Wordt op verzekering van andere persoon verhaalt dan.

Je kan t altijd proberen

Ben ik nu sowieso te laat voor, plus kan ik niet over mn hart verkrijgen, daarbij is het maar de vraag of de man achter mij ''schuldig'' is of de vrouw dáárachter. Op de man kan ik het niet verhalen, hij heeft een pasgeboren kindje en is zn auto kwijt :o
Ik krijg teveel fysio vergoed dus dat zit wel goed, ik ben niet zo happig op andermans geld (oke, met uitzondering van de overheid dan :o )
nogmaals bedankt daarvoor

als er een proces verbaal opgemaakt wordt dan zullen er gewoon medische gegevens opgevraagd worden bij de arts die je behandeld.

achteraf kun je ook nog gewoon civiele procedure beginnen denk ik, maar daar ben ik niet zo in thuis.

al zal het voor je niet veel uitmaken denk ik

als er een proces verbaal opgemaakt wordt dan zullen er gewoon medische gegevens opgevraagd worden bij de arts die je behandeld.

achteraf kun je ook nog gewoon civiele procedure beginnen denk ik, maar daar ben ik niet zo in thuis.

Ik ben er wel in thuis, maar het is onzin om dat te doen en dat zullen zij ook zeggen ;)

Hoe weet je dit toch allemaal zo goed!?

Ben ik nu sowieso te laat voor, plus kan ik niet over mn hart verkrijgen, daarbij is het maar de vraag of de man achter mij ''schuldig'' is of de vrouw dáárachter. Op de man kan ik het niet verhalen, hij heeft een pasgeboren kindje en is zn auto kwijt :o
Ik krijg teveel fysio vergoed dus dat zit wel goed, ik ben niet zo happig op andermans geld (oke, met uitzondering van de overheid dan :o )

Is verzekeringswerk

Dat is ook ons geld! :(:mad:

net alsof mesut dat nie wist :roflol:

Ga je merken na een nachtje slapen. Had ik ook toen ze met een zacht tikje achterop knalde. Gelukkig geen blijvende whiplash aan over gehouden.

Gootsteenontstopper in een klein wondje in m'n middelvinger gekregen. :') Doet echt ziek pijn en ik ben niet zo pijngevoelig. Voel het ook kloppen en alles. Goed spul!

y%2Bu%2Bno.jpg

Terug
Naar boven