MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

tell me your secret whaha, was al op zoek naar een zuinig dieseltje dus dan is dat meegenomen :p

En @Robbie: koetiekoetiekoe....how sweet

Was de auto van een vriend van me :roflol:
Zou hem ophalen in zijn auto maar had me lenzen niet in, op een gegeven moment zag ik hem langs de weg lopen, maar zag hem dus te laat. Trapte vol op de rem uit het niets en die jeep klapte er dus achterop :o
Vriend van me stond op het trottoir en zag zijn eigen auto geplet worden, ik was hem flink aan het poepen op dat moment. Maar niet mijn schuld, op papier :)
Wel flink genaaid voor het vrouwtje die erachter op klapte. Had overigens pas een maand mijn rijbewijs toen het gebeurde.

Zou hem ophalen in zijn auto maar had me lenzen niet in, op een gegeven moment zag ik hem langs de weg lopen, maar zag hem dus te laat. Trapte vol op de rem uit het niets en die jeep klapte er dus achterop :o
Vriend van me stond op het trottoir en zag zijn eigen auto geplet worden, ik was hem flink aan het poepen op dat moment. Maar niet mijn schuld, op papier :)
Wel flink genaaid voor het vrouwtje die erachter op klapte. Had overigens pas een maand mijn rijbewijs toen het gebeurde.

Ai...ik zal maar even niet reageren anders gaat mijn juffen- of mamamodus aan en komt er van die klets over lesjes leren enzo';)

Als jij aangereden wordt is t gewoon zijn auto verzekering of aansprakelijkheidsverzekering die schade dekt

Ja, aan de auto. Dit klopt ook en dit is ook in gang gezet verder, maar ik bedoelde meer dat als ik nu hen aansprakelijk ga stellen voor mijn nekklachten (welke niet echt heftig zijn ofzo) dan moet ik toch zelf dat initiatief nemen, dat wil ik niet :o Overigens dus ook totaal niet nodig ;)
De auto wordt al gemaakt dus dat is al geregeld :D

Ai...ik zal maar even niet reageren anders gaat mijn juffen- of mamamodus aan en komt er van die klets over lesjes leren enzo';)

Die had ik al geleerd door de schrik, ook al hoefde ik dus niets te betalen oid :)
Kijk tegenwoordig wel in de achteruitkijkspiegel.

:whip: i knew it.....

****ing koude handen..zo mn handschoenen maar eens zoeken :mad:

Ja, aan de auto. Dit klopt ook en dit is ook in gang gezet verder, maar ik bedoelde meer dat als ik nu hen aansprakelijk ga stellen voor mijn nekklachten (welke niet echt heftig zijn ofzo) dan moet ik toch zelf dat initiatief nemen, dat wil ik niet :o Overigens dus ook totaal niet nodig ;)
De auto wordt al gemaakt dus dat is al geregeld :D

Nee die kun je ook verhalen bij de verzekering van de tegen partij

Gaat het nog steeds over dat ongeluk :roflol:
Hell93 gaat het niet verhalen, klaar

Als ze een dashcam had zou ze zich kunnen beroepen op gevaarlijk rijgedrag.

---------- Post added at 10:56 ---------- Previous post was at 10:56 ----------

Dat weet ik, maar dat moet ik dan wel verhalen. (aangeven bij de verzekering bedoel ik)
En daar heb ik geen zin in ;)

Gewoon doen, bespaar je bak geld mee

Jij had daarna gewoon een paar stompen moeten ontvangen, met een knuppel, tegen je hoofd. ****ing idioot met je vol op de rem stampen uit het niets. Op zo'n manier mag ik ook gewoon hopen dat je er een whiplash aan over houdt.

Jij had daarna gewoon een paar stompen moeten ontvangen, met een knuppel, tegen je hoofd. ****ing idioot met je vol op de rem stampen uit het niets. Op zo'n manier mag ik ook gewoon hopen dat je er een whiplash aan over houdt.

ooit gehoord van afstand houden? :rolleyes:

Het is weer de tijd van het jaar blijkbaar. Gisteravond probeerde een kereltje op m'n werk zich op te hangen.
brrr van dit soort berichten krijg je toch de kriebels
gecondoleerd en sterkte @ Tatt en sterkte en beterschap voor dat kereltje (en getuigen?)

Vanavond hopelijk laatste examen en mijn planning m.b.t. voorbereiding is niet bepaald goed gelopen :roflol:

die ****ing insomnia begint nu irritant te worden...moet steeds overdag bijslapen...wtf

Terug
Naar boven