Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Jij had daarna gewoon een paar stompen moeten ontvangen, met een knuppel, tegen je hoofd. ****ing idioot met je vol op de rem stampen uit het niets. Op zo'n manier mag ik ook gewoon hopen dat je er een whiplash aan over houdt.

Helaas voor jou ben ik er met niks vanaf gekomen en die maat van me 550 euro rijker ;)
Mocht ik volop op de rem moeten door iemand die oversteekt oid dan was het resultaat hetzelfde geweest, vrouwtje zei zelf dat ze niet goed genoeg oplette, ook al was ze verbaasd waarom ik zo op de rem trapte.

die ****ing insomnia begint nu irritant te worden...moet steeds overdag bijslapen...wtf

Ik heb er gelukkig geen last van, maar houd je het niet zelf in stand door overdag te slapen ? Dan ben je de volgende nacht weer niet moe.

Weer iemand op de negeer geknald :D

r**ards op het werk die het koud hebben als de verwarming op 21 staat, dus hem dan maar omhoog zetten naar 25.

Jij had daarna gewoon een paar stompen moeten ontvangen, met een knuppel, tegen je hoofd. ****ing idioot met je vol op de rem stampen uit het niets. Op zo'n manier mag ik ook gewoon hopen dat je er een whiplash aan over houdt.

Rustig gappie.

r**ards op het werk die het koud hebben als de verwarming op 21 staat, dus hem dan maar omhoog zetten naar 25.

Dit kwam op mijn facebook tevoorschijn na jouw berichtje... :D

344yqt0.png

Koper komt niet opdagen. Raar volk loopt er rond afspraak maken en niet afbellen. Komt bij iedere auto wel minimaal 1 x voor

Mijn dag is perfect!. De zon schijnt en ik heb weer een baan gevonden :D

Sterk: verbannen uit mijn eigen topic, ZONDER enige verklaring via PM.

Terug
Naar boven