AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Zit te kloten met een wifi repeater maar wil niet lukken. Iemand die ermee kan helpen?
Heb het ding 3 maanden ofzo, de dag dat ik hem kocht geprobeerd te installeren maar zonder succes, was wel gelukt om de repeater met onze router te koppelen maar niet om ermee op internet te kunnen. Toen 3 maanden stof laten vangen en vandaag weer een poging gedaan en wederom zonder succes. Ik kan er wel mee verbinden maar er staat continu zo'n oranje driehoek met uitroepteken, "problemen oplossen" werkt ook niet. Meerdere malen geprobeerd te resetten dmv tandenstoker maar dat werkt dus ook niet (of ik doe daarna iets verkeerd)

Weggooien.
Srs, repeaters zijn k*t.

de ritssluiting van mn jas is kapot en nu zit ik vast :roflol:

Wat raad je dan aan behalve een router van 100 euro met 4 detachable antennes.

Een router van 99 euro met 3 fatsoenlijke antenne's?:dunno:
Nee maar srs, wifi is een redelijk uitgebreid verhaal. Denk aan de ideale kanalen (6/11 is het beste), 5GHz of 2,4GHz (muurdikte en hoever moet het signaal gaan?), overlapping van andere routers die op de zij-kanalen zitten (als je bijvoorbeeld 6 instelt maak je gebruik van 4/5/6/7/8), de richting waarin je je antenne's richt(ja, srs) en in welke richting dat ze uitzenden (horizontaal/verticaal).

Het is niet zo simpel als 'koop een dure router zal wel goed zijn'.

Nee maar srs, wifi is een redelijk uitgebreid verhaal. Denk aan de ideale kanalen (6/11 is het beste), 5GHz of 2,4GHz (muurdikte en hoever moet het signaal gaan?), overlapping van andere routers die op de zij-kanalen zitten (als je bijvoorbeeld 6 instelt maak je gebruik van 4/5/6/7/8), de richting waarin je je antenne's richt(ja, srs) en in welke richting dat ze uitzenden (horizontaal/verticaal).

Wij hebben een AirPort extreme beneden en 2 AirPort express boven

Overal 40+ mb up/download door t hele huis

Wij hebben een AirPort extreme beneden en 2 AirPort express boven

Overal 40+ mb up/download door t hele huis

tumblr_m7nbs1NIui1ryu3g1o1_250.gif

T werkt tenminste :roflol:

Weggooien.
Srs, repeaters zijn k*t.

Denk dat dat de beste optie is :p Maar de router zit naast de voordeur, mijn kamer op de 1e verdieping in de verste hoek van de router af. Verbinding op mijn kamer is dus gewoon k*t.. Had via zo'n site een repeater van 20 euro gekocht met het idee de verbinding op mijn kamer te verbeteren, kon die 20 euro beter oproken :p

Heb je nog tips om het signaal te versterken zonder een nieuwe router te moeten kopen?

Denk dat dat de beste optie is :p Maar de router zit naast de voordeur, mijn kamer op de 1e verdieping in de verste hoek van de router af. Verbinding op mijn kamer is dus gewoon k*t.. Had via zo'n site een repeater van 20 euro gekocht met het idee de verbinding op mijn kamer te verbeteren, kon die 20 euro beter oproken :p

Heb je nog tips om het signaal te versterken zonder een nieuwe router te moeten kopen?

PM je wel ff.

Ja **** man, koop nooit meer een Sitecom. Interne antennes en weinig instellingen. Zit momenteel bij m'n nicht en die heeft er ook een (300n ofzo met 5 en 2.4 Ghz opties) en als ik boven zit (router hangt onder de trap), zo'n 10 meter verder heb ik al geen signaal in bed. Zal straks ff scannen welke channels gebruikt worden, maar het verhaal met 5/2.4 weet ik niet. Volgens mij gebruikt hij beiden of zo?

Ja **** man, koop nooit meer een Sitecom. Interne antennes en weinig instellingen. Zit momenteel bij m'n nicht en die heeft er ook een (300n ofzo met 5 en 2.4 Ghz opties) en als ik boven zit (router hangt onder de trap), zo'n 10 meter verder heb ik al geen signaal in bed. Zal straks ff scannen welke channels gebruikt worden, maar het verhaal met 5/2.4 weet ik niet. Volgens mij gebruikt hij beiden of zo?

Welke sitecom heb je?
Kan bij 99% van routers gewoon een custom firmware installeren die je meer mogelijkheden biedt.

Welke sitecom heb je?
Kan bij 99% van routers gewoon een custom firmware installeren die je meer mogelijkheden biedt.
Thuis:

0e9de76c07c92a8f828bf8c0394cd67e.png

Bij m'n nicht (waar ik komende tijd verblijf):

b45b685690271f18d94b19994e0a88af.png

Die dingen presteren belachelijk slecht voor de populariteit/prijs.

mongoloide spelers die me 15 euro hebben gekost -_-'

Terug
Naar boven