AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

een mong**l die dingen callt die hij niet hoort te callen en een 5% kans op succes vervult op de river
en dat 2 ****ing keer op een dag:roflol:

Zo had ik ook een keer 250 euro gewonnen, was 50 euro inzet met vrienden, had geen zin meer want snapte geen fl**ker van poker. Deed all in, won ik ook nog :roflol:

Dat krijg je als je met van die kleine stakes speelt... iedereen gaat toch wel mee dan.

een mong**l die dingen callt die hij niet hoort te callen en een 5% kans op succes vervult op de river
en dat 2 ****ing keer op een dag:roflol:

Wat doe je dom, wees blij met die ''mong*len'', zonder die idioten aan de tafels is poker zowat ondoenbaar. In 95% van de gevallen win je de pot, ik zou heel mijn bankrekening + huis inzetten, als ik een 95% kans had om te verdubbelen. Doe dus niet zo achterlijk en wees blij.

dat maakt het niet minder debiel, net hetzelfde als die meedoen met de loterij. Alles wat je doet waarbij de verwachtingswaarde negatief is is volslagen achterlijk.

Klopt, dus je hebt gewoon goed gespeeld. Jouw teleurstelling is op een 95% winrate gebaseerd, dat is pas mongolisch.

dat maakt het niet minder debiel, net hetzelfde als die meedoen met de loterij. Alles wat je doet waarbij de verwachtingswaarde negatief is is volslagen achterlijk.

Poker is nog altijd voor een stuk gokken, hij heeft juist gegokt en dus gewonnen. Not retarded.

ach hoody, ga ergens anders realistisch doen, dit topic dient om te klagen en dat is wat ik doe:mad:

Poker is nog altijd voor een stuk gokken, hij heeft juist gegokt en dus gewonnen. Not retarded.

adhv mijn gedrag wist hij al 99% zeker dat ik de betere hand had (ik had aa en raise preflop naar 40cent (5cent bb) en die mong**l callt met 10 2 suited:roflol:)
edit: out of position ook nog:roflol:

Snap er niks meer van.. Als ik veel eet kom ik niet echt aan (2-3 weken op 6000kcal en ik weeg 115)
en nu paar weken "weinig" eten 3000-5000kcal en zit op 114

Terug
Naar boven