Patriciaa
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.242
- Lengte
- 1m64
Zo bedoel ik het niet, maar het staat er idd niet handig 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()
Hoe hebben ze je gepakt? Ik neem aan dat als je op de motor zit met 221, ze je niet zo makkelijk bijhouden![]()
Die volvo's van hun, gaan anders ook absurt hard. 220 halen die ook wel
maakt niet uit hoe snel zon auto gaat, het gaat erom of je met zulke hoge snelheden nog genoeg controle kunt houden over het stuur
In een Smart heb ik genoeg controle over het stuur, maar daar ga ik geen straatracer mee aanhouden hoor..
Tuurlijk is snelheid wel belangrijk, en ja de wegligging ook. Dus kunnen ze beter standaard in een Ferrari rondrijden.
De gemiddelde politieauto haalt amper de 200.
Ze hebben inderdaad een serie speciale wagens, voor hogesnelheidsachtervolgingen.

Kunnen beter een comfortabele auto hebben, gewoon langs de kant zetten en wachten op de melding dat een debiel die wilde vluchten met 250 zich tegen een boom aan heeft gedrukt.
Had ik niet verwacht.. Maar 250 km/h in een T5; eerstvolgende bocht lig je ondersteboven in een greppel.
Dat geloof ik graag, is niet echt een powilitie auto...Erg he, ik bumperkleef echt nooit. Heb er zelf een hekel aan als iemand het bij mij doet. En nu net die ene keer dat ik het wel doe, is het bij een undercoverauto.
Nee, ben er echt super goed mee weg gekomen. Hij had het volgende kunnen doen; rijbewijs innemen, auto in beslag nemen, blaastest uitvoeren, een cursus over verantwoord gedrag in het verkeer ofzo (kost iets van 1100 euro), en een bezoekje aan de Officier van Justitie.
In andere woorden; ****ed. Maar omdat ik nog jong ben (21), en die agent niet in 1 klap mijn toekomst wou vergooien, kreeg ik nog een kans. Heb alleen een boete gekregen wegens niet kunnen tonen van rijbewijs. Daarnaast staat de auto geregistreerd en sta ik in het politiesysteem. Wordt echter niks mee gedaan, pas als ik de volgende keer wordt gepakt op een strafbaar feit (geen overtreding) dan ben ik de lul.
Klopt, ze zeiden dat ze met 150 achter mij aan reden. Wat mij sterk leek, maargoed ik ben maar niet in discussie gegaan..
Ligt er ook echt aan waar je woont. Ik heb nu 3 jaar mijn rijbewijs en rijd ook standaard te hard. Ben nog nooit echt gepakt hiervoor. Behalve een stuk of 15 boete's maar daar lig ik niet meer wakker van. En een keer staande gehouden door Marechaussee ivm telefoongebruik onder het rijden. En wederom niet kunnen tonen van legitimatie.
Heb nu gewoon echt de pech gehad; verkeerde moment op verkeerde plaats.
Hoe groot is de kans dat er een undercover auto rijd als je hem ff opentrekt? Heel erg klein.. Maar toch, het kan zo gebeuren.
Lesje wel geleerd in ieder geval; dit is mijn laatste kans. Volgende keer dat ik gepakt wordt ben ik ****ed, dus voortaan beter op snelheid letten.![]()

Ik bumperkleef gewoon nooit, als ze niet naar rechts gaan knipper ik wel met lampen, toeter of gewoon rechts er langs
En ik rij meestal maar iets te hard of veel te hard waardoor t gelijk opvalt als een ander je gaat achtervolgen. Wel 1x toen we met 3 auto's speed test deden welke het snelste was (rs6, m5 en Bentley flying spur speed) en dat opeens toen we langs een oprit reden een politie auto de snelweg op reed met zwaailichten
Ach 10 tellen later zagen we m niet meer
Ik krijg overigens continue achterlijke boetes, geen richting aangeven.. Rechts halen terwijl ik 110 reed waar je 100 mocht en de baan waar ik op reed na 100 meter over ging op de afslag![]()

Klopt, Tilburg moet je goed uitkijken. Zeker met die nieuwe flitspalen, die zie je amper.
Ik bumperkleef gewoon nooit, als ze niet naar rechts gaan knipper ik wel met lampen, toeter of gewoon rechts er langs
En ik rij meestal maar iets te hard of veel te hard waardoor t gelijk opvalt als een ander je gaat achtervolgen. Wel 1x toen we met 3 auto's speed test deden welke het snelste was (rs6, m5 en Bentley flying spur speed) en dat opeens toen we langs een oprit reden een politie auto de snelweg op reed met zwaailichten
Ach 10 tellen later zagen we m niet meer
Ik krijg overigens continue achterlijke boetes, geen richting aangeven.. Rechts halen terwijl ik 110 reed waar je 100 mocht en de baan waar ik op reed na 100 meter over ging op de afslag![]()
Die boete was terecht, ik blijf het gewoon herhalen tot je het zelf inziet![]()
Zou een mooie oplossing zijn. Helaas komt het ook vaak zat voor dat die debiel nog een onschuldig persoon mee sleurt in zijn dodemansrit.
Had ik niet verwacht.. Maar 250 km/h in een T5; eerstvolgende bocht lig je ondersteboven in een greppel.

Volvo's hebben echt geen verkeerde wegligging..
En het valt ook echt wel mee met de flitspalen in Tilburg.
Ik heb nooit boetes (afkloppen) of ja toevallig eentje van 40 euro laatst maar rijd op de snelweg altijd 140-180