XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Haha ja die T5 hebben ze natuurlijk ook in V6 uitvoering, Politie uitvoering zal vast wel onbegrensd zijn..

@Jordi93, ik zou niet te vroeg juichen. Dat je 'in het systeem' staat komt volgens mij op hetzelfde neer als een 30 km/u > overtreding, wat betekend dat het de komende jaren nog wel in het systeem blijft staan. Ik zou daar wel even mee oppassen, want dikke kans dat je volgende keer meteen moet voorkomen :D

Kom er net achter dat er geen melk meer is

Grappig weer met die k*tverhalen van die X zyx X, trieste gozer. Blijf erbij dat hij een ban verdiend voor die onzin.

Heb door het trainen van rug, in combinatie van pulken wel een plek van een paar mm diep, dus komende rug trainingen gebruik ik ff handschoenen. Ben er zelf totaal geen fan van, maar die plek moet nodig weg.

Dat hier nou niet is naar gekeken wordt !!!!?
zou mooi zijn of een ELITE optie dat wij echt helemaal niks van hell meer kunnen zien...:P

Huh ik dacht dat jullie weer vriendjes waren?

Te erg ook gewoon dat er nog steeds mensen serieus reageren op die verhaaltjes over de politie van xzyz.

Huh ik dacht dat jullie weer vriendjes waren?

Te erg ook gewoon dat er nog steeds mensen serieus reageren op die verhaaltjes over de politie van xzyz.
Ik met I Xyzyx I ben gewoon vriendjes, met die hell heb ik het wel gehad..
plus idioot vriend..
:roflol: alsof hij geld heeft om elite te betalen

:trollface:

??? Sorry die begrijp ik even niet, ik heb AL elite :o
EDIT ooo jij bedoelt HEm, got it...

Die bedoel ik ook, hoe kan het dat je haar een tijdje wel hebt weten te verdragen?

Ja dat weet ik eigenlijk niet zo goed , ik dacht echt dat we het een en ander meegemaakt hebben wat we konden delen, maar ze schijnt te liegen (haar eigen woorden) :o
de druppel was ook met de schietpartij en die thread die helemaal ondergekotst werd door haar..

en die vriend nou laat ik daar maar niet over beginnen..:hornyna:

Terug
Naar boven