- Waardering
- 2.886
- Lengte
- 2m
- Massa
- 158kg
En daarom is hij bevriend met xzyz? Zodat hij kan leren hoe hij labiele gekkies kan omkopen van het geld van zijn ouders?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die bedoel ik ook, hoe kan het dat je haar een tijdje wel hebt weten te verdragen?

Ja dat weet ik eigenlijk niet zo goed , ik dacht echt dat we het een en ander meegemaakt hebben wat we konden delen, maar ze schijnt te liegen (haar eigen woorden)
de druppel was ook met de schietpartij en die thread die helemaal ondergekotst werd door haar..
en die vriend nou laat ik daar maar niet over beginnen..![]()
En daarom is hij bevriend met xzyz? Zodat hij kan leren hoe hij labiele gekkies kan omkopen van het geld van zijn ouders?

Ik begrijp je post gewoon zonder dat je er iets bij post, GVD wat goed![]()

Speciaal voor jou ovosnovo!
Ja dat weet ik eigenlijk niet zo goed , ik dacht echt dat we het een en ander meegemaakt hebben wat we konden delen, maar ze schijnt te liegen (haar eigen woorden)
de druppel was ook met de schietpartij en die thread die helemaal ondergekotst werd door haar..
en die vriend nou laat ik daar maar niet over beginnen..![]()
De hoop karma die ik zojuist heb binnengehaald geeft toch ook wel weer dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.
Ik bumperkleef gewoon nooit, als ze niet naar rechts gaan knipper ik wel met lampen, toeter of gewoon rechts er langs
En ik rij meestal maar iets te hard of veel te hard waardoor t gelijk opvalt als een ander je gaat achtervolgen. Wel 1x toen we met 3 auto's speed test deden welke het snelste was (rs6, m5 en Bentley flying spur speed) en dat opeens toen we langs een oprit reden een politie auto de snelweg op reed met zwaailichten
Ach 10 tellen later zagen we m niet meer
Ik krijg overigens continue achterlijke boetes, geen richting aangeven.. Rechts halen terwijl ik 110 reed waar je 100 mocht en de baan waar ik op reed na 100 meter over ging op de afslag![]()