XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bloed prikken.. wachtruimte vol met oudjes pfff. Na mij is de jongste denk ik 45 en er zit toch echt 20 man :o

****ing hooikoorts, das not it mane.

Slecht geslapen vannacht en nu is me koffie ook nog een koud :(
Zwaar leven

Slaap potverdomme dwars door m'n wekker heen waardoor ik de eerste onderwijsgroep van het blok meteen al mis. Nog één keer iets missen gedurende dit blok en m'n tentamencijfer is ongeldig. :o

Zaterdag wat te hard gefeest en zit nu nog met een kater :roflol:

343 euro kwijt voor grote beurt en apk -.-. auto is in ieder geval weer gekeurd, das dan wel weer het goedmakertje.

had ik net goed werk gemaakt en research gedaan, bijna heel de ochtend tot deze middag bezig geweest met een goed verhaal te plaatsen op dbb (ook beetje om te laten merken dat ik in real life wel best een held ben)
krijg maar 1 reactie van een gozer: did not read

ja had het even niet meer en werd mad toen, het heeft men dag nu wel verpest eerlijk gezegd :'(

had ik net goed werk gemaakt en research gedaan, bijna heel de ochtend tot deze middag bezig geweest met een goed verhaal te plaatsen op dbb (ook beetje om te laten merken dat ik in real life wel best een held ben)

ja had het even niet meer en werd mad toen, het heeft men dag nu wel verpest eerlijk gezegd :'(

yasmine?:D

link mij

Keelontsteking :(

.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven