- Waardering
- 4.991
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 64kg
Ja daar zal ze dan wel weer op reageren..
je kan die mensen beter verrot schelden schijnbaar?!
huh? wat is er aan het handje ray?!?!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik moet de hele dag al scheten laten, dit zijn echt massieve dikke scheten dus ik laat ze op de wc maar die potten klinken zo hol dat de klanten in de welkomsthal mijn fanfare hoorden.

Met mij helemaal niks , ik ga lekker
vind het alleen zo vaag dat ze je ineens gaan negeren..
ik ben denk ik TE vriendelijk
maar probleem is al wegh....

ben ik ook wel, maar dat de klanten het hoorden was minder.
Met mij helemaal niks , ik ga lekker
vind het alleen zo vaag dat ze je ineens gaan negeren..
ik ben denk ik TE vriendelijk
maar probleem is al wegh....
Huh wat stond er eerst dan? Dat had ik nog niet gelezen ray.. Of ging het niet over mij?

ik moet de hele dag al scheten laten, dit zijn echt massieve dikke scheten dus ik laat ze op de wc maar die potten klinken zo hol dat de klanten in de welkomsthal mijn fanfare hoorden.
Dat is toevallig want ik moet de hele dag al scheten laten, dit zijn echt massieve dikke natte scheten dus ik laat ze op de wc maar die potten klinken zo hol dat de klanten in de welkomsthal mijn fanfare hoorden.
ja ****ed up he je kan ze gewoon niet zacht laten ze blijven maar knallen lijkt wel of er een stuk tapijt wordt afgescheurd in het riool.
Meestal is 't alle remmen los zodra ik in het hokje zit. Maar ik wacht wel altijd 1 of 2 minuten tot ik iedereen die in dezelfde ruimte was weg heb horen gaan.
mijn manier duurde <2minuten, jij prijst een methode aan waarin je 5 minuten in je bed moet liggen, verscholen onder de dekens als een kleine b*ch
---------- Toegevoegd om 01:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:30 ----------
fml er is een 2de mugdafuk man, mijn raam en deur zijn beiden niet open geweest, komen ze onder de deur door ofzo
![]()

Het betreurt mij om kennis te nemen met het feit dat je niet hebt gevalideerd of je raam daadwerkelijk dicht was en het dus een ongevalideerde assumptie van jouw kant was dat deze dicht was.
Pot jan JEZUS.
moet ik WEER de deur uit , me bril is klaar..
mail me dan in de ochtend
brb..
Het betreurt mij om kennis te nemen met het feit dat je niet hebt gevalideerd of je raam daadwerkelijk dicht was en het dus een ongevalideerde assumptie van jouw kant was dat deze dicht was.