- Waardering
- 1.478
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 10%
beter af en toe een ongevalideerde assumptie maken dan geen ouders hebben die van je houden![]()
schoten gevuurd!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
beter af en toe een ongevalideerde assumptie maken dan geen ouders hebben die van je houden![]()

wat een zwaar leven heb jij zeg, ik zou het niet pikken en hem gewoon uitschelden.

Zolang je maar betaald krijgt.even 600 km gereden vandaag...
voor niets, noppes, nada...
dame in kwestie had mij voor vandaag uitgenodigd, maar diegenen waar ik de presentatie voor moest houden voor volgende week, planningsfoutje, oepsie!
dat werd ik ook zonder die kant op te gaan...
Ik lig in bad, en ben aan het proberen om via me neus water in me mond te krijgen. Maar dit faalt gewoon grandioos
in hemelsnaam....why??Ik lig in bad, en ben aan het proberen om via me neus water in me mond te krijgen. Maar dit faalt gewoon grandioos
Ja is toch grappig ?
Moet toch nieuwe talenten bij mezelf ontdekken
---------- Toegevoegd om 22:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:13 ----------
Nee gelukkig niet
---------- Toegevoegd om 22:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:13 ----------
Kan er trouwens iets kapot gaan in me neus als ik dat blijf oefenen ?
Want anders stop ik er maar mee, want doet wel zeer
Heb de indruk dat je twee hersencelletjes wel plezier hebben samen.Ja is toch grappig ?
Moet toch nieuwe talenten bij mezelf ontdekken
Heb de indruk dat je twee hersencelletjes wel plezier hebben samen.

lofjoe xxVoor deze keer zie ik het door de vingers Mat !
Omdat je me karma gaf xx hihi

Morgen naar de kapper, maar weet nog niet hoe ik me haar wil. Kan nooit kiezen over me haar ook al boeit het eigenlijk geen ****.
Lang vs kort.