- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Moest schoenen aan doen tijdens het squatten van personeel![]()
zeg dat ze geen verstand van squatten hebben
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Maakt niet uit, (denk ik)
ik ga niet zo veel meer posten op dbb , na vandaag dan...
vandaag ben ik er no de hele dag,
maar daarna kap ik er maar mee, hoe moeilijk het ook zal zijn...
zal me log bij houden, maar die is puur en alleen voor mezelf...
nee

Ik doe sinds paar weken ook me schoenen uit tijdens het squatten en deadliften, geen 1 medewerker die er wat van zegt. Of ze durven het bij mij niet.
Als ze er wel wat van zeggen, dan zeg ik: ''als ik met schoenen die oefeningen doe, dan heb ik gewoon weg een slechte houding en daardoor bezeer ik me rug, dat willen jullie toch niet??''
---------- Toegevoegd om 12:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:22 ----------
Ik wel, maar ik trek me er verder niks van aan![]()

Ik doe sinds paar weken ook me schoenen uit tijdens het squatten en deadliften, geen 1 medewerker die er wat van zegt. Of ze durven het bij mij niet.
Als ze er wel wat van zeggen, dan zeg ik: ''als ik met schoenen die oefeningen doe, dan heb ik gewoon weg een slechte houding en daardoor bezeer ik me rug, dat willen jullie toch niet??''
---------- Toegevoegd om 12:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:22 ----------
Ik wel, maar ik trek me er verder niks van aan![]()

Deed dit eerst ook, hele poos heeft niemand er wat van gezegd maar laatst kwam de 'manager' naar me toe om te zeggen dat ik ze aan moest doen ivm grip. Alsof je zomaar wegglijdt op zweetsokken met veel gewicht in je nek![]()
Maakt niet uit, (denk ik)
ik ga niet zo veel meer posten op dbb , na vandaag dan...
vandaag ben ik er no de hele dag,
maar daarna kap ik er maar mee, hoe moeilijk het ook zal zijn...
zal me log bij houden, maar die is puur en alleen voor mezelf...
Er dreef net een dooie groene smerige rups in mijn pan toen ik mijn brocoli kookte.. Zo goor. Bij iedere hap moet ik eerst het stukje helemaal inspecteren op rups. Bah