XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Maakt niet uit, (denk ik)
ik ga niet zo veel meer posten op dbb , na vandaag dan...:p

vandaag ben ik er no de hele dag, :banana::hedbang:
maar daarna kap ik er maar mee, hoe moeilijk het ook zal zijn...:o
zal me log bij houden, maar die is puur en alleen voor mezelf...

tot over 5 dagen.

jullie hebben waarschijnlijk gewoon stinkvoeten

Ik mis je nu al Ray :(

Ik ga hier ook al weg, gelukkig maar.. wou net zwaar setje beginnen :(

Leren met dit weer :sad:

Moest schoenen aan doen tijdens het squatten van personeel :(

Ik doe sinds paar weken ook me schoenen uit tijdens het squatten en deadliften, geen 1 medewerker die er wat van zegt. Of ze durven het bij mij niet.

Als ze er wel wat van zeggen, dan zeg ik: ''als ik met schoenen die oefeningen doe, dan heb ik gewoon weg een slechte houding en daardoor bezeer ik me rug, dat willen jullie toch niet??''

---------- Toegevoegd om 12:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:22 ----------

jullie hebben waarschijnlijk gewoon stinkvoeten

Ik wel, maar ik trek me er verder niks van aan :roflol:

Ik doe sinds paar weken ook me schoenen uit tijdens het squatten en deadliften, geen 1 medewerker die er wat van zegt. Of ze durven het bij mij niet.

Als ze er wel wat van zeggen, dan zeg ik: ''als ik met schoenen die oefeningen doe, dan heb ik gewoon weg een slechte houding en daardoor bezeer ik me rug, dat willen jullie toch niet??''

---------- Toegevoegd om 12:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:22 ----------

Train je in health club of hardcore gym ?

Train je in health club of hardcore gym ?

''Buff'' 4 free. :rolleyes:

De vestiging hier is best ok, je kan alles doen en het is niet al te druk (meer).

Over een half jaar kan ik daar weg, daarna ga ik naar de hardcore gym 1 straatje verderop van me huis.

kom aan bij mondeling

"ja ik heb voor beide vakken niets van jouw gekregen via email, je moet eigenlijk niet meedoen want je hebt toch een 0 op beide, en gezien alle onderdelen verplicht zijn kom je best gewoon in augustus terug"

was vergeten dat we hetgeen we moesten verdedigen ook moesten doorsturen voor 1 juni...

Deed dit eerst ook, hele poos heeft niemand er wat van gezegd maar laatst kwam de 'manager' naar me toe om te zeggen dat ik ze aan moest doen ivm grip. Alsof je zomaar wegglijdt op zweetsokken met veel gewicht in je nek :rolleyes:

Deed dit eerst ook, hele poos heeft niemand er wat van gezegd maar laatst kwam de 'manager' naar me toe om te zeggen dat ik ze aan moest doen ivm grip. Alsof je zomaar wegglijdt op zweetsokken met veel gewicht in je nek :rolleyes:

Gewoon knikken en doorgaan.

Bij ons glijd je niet weg, vloer is redelijk ruw.

Maakt niet uit, (denk ik)
ik ga niet zo veel meer posten op dbb , na vandaag dan...:p

vandaag ben ik er no de hele dag, :banana::hedbang:
maar daarna kap ik er maar mee, hoe moeilijk het ook zal zijn...:o
zal me log bij houden, maar die is puur en alleen voor mezelf...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik word vetter in mijn cut :/

Er dreef net een dooie groene smerige rups in mijn pan toen ik mijn brocoli kookte.. Zo goor. Bij iedere hap moet ik eerst het stukje helemaal inspecteren op rups. Bah

Terug
Naar boven