Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Er dreef net een dooie groene smerige rups in mijn pan toen ik mijn brocoli kookte.. Zo goor. Bij iedere hap moet ik eerst het stukje helemaal inspecteren op rups. Bah

Had ik laatst in tomatensoep, ****ing nasty inderdaad. Pot gelijk weggeflikkerd, eet je toch niet meer op man :roflol:

Sinds wanneer is dat dan? ****

---------- Toegevoegd om 15:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:31 ----------

Eerst geen t**ten meer, nu niet meer schelden.

Straks mag je BMI in je stats niet hoger zijn dan 27 want dan word je te groot

Sinds wanneer is dat dan? ****

---------- Toegevoegd om 15:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:31 ----------

Eerst geen t**ten meer, nu niet meer schelden.

Straks mag je BMI in je stats niet hoger zijn dan 27 want dan word je te groot

:roflol:

Dat dere Googlepower

****erds

---------- Toegevoegd om 15:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:38 ----------

da****

hey ik scheld bijna nooit.. als ik het doe, dan zijn het diepe emotionele scheld woorden gebaseerd op het verhaal en de situatie. ik VERDIEN het om niet gecensureerd te worden.

miss een idee om bij Angelus te doen. maar dan alles watti zegt. XD

Ree vind mij niet aardig :(

Bankpas, ID kaart en collegekaart van school kwijt.
Nieuwe kaart binnenkrijgen duurt veel te lang en zonder kaart mag je geen tentamen maken.
En aankondigingen van extra colleges ter voorbereiding voor de tentamens, de avond voor de dag zelf, ongeregelde klotezooi iedere keer.

Vorige week niet gesquat. Vandaag weer begonnen. 155 5*5. Althans dat was de bedoeling. 3*5 ging goed maar daarna 5 minuten op een bankje gezeten om te rusten. Sta ik op doen mn benen pijn en ben ik helemaal leeg. 155 lukte niet meer en ben maar naar huis gegaan. Quads voelen nu alsof ik een ijsbeen heb gekregen.

Ind4 lief dagboek

Lief dagboek

daar gaat men verhaal van bij de hoertjes
er mag enkel nog handjes vastgehouden worden nu op dit forum :(

Lief dagboek.

Bah Nederland heeft weer gewonnen
mijn dag begon zo goed, maar is nu totaal verpest

Toch maar niet gaan trainen door tentamen van morgen :( toch maar eens een avondje doorleren

Terug
Naar boven