AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

ik barf altijd van tequila
....
..........
.....................................................................................

Tequilla is voor p*ssy's :P

ja jij neemt bier shotjes
:)

fuarkk gewoon glas goldstrike nomnnonmnonnmonm

Weekend alweer zo goed als over. Gaat dat altijd snel.

morgen 1 nachtdienst .. en dan heb ik alweer weekend :) Donderdag stappen in nijmegen,

Inderdaad, goldstrike is ook niet mijn favoriet ..

Ik moest helemaal opstaan om kwart over 8 om helemaal om kwart over 9 op school te zijn, zal ik 3 uur les krijgen achterelkaar van 1 docente, maar die had zich niet op tijd ziek gemeld.

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

dus weer naar huis toegegaan want had na die les ook 1.5 uur tussenuur.

Maar misschien kan ik zometeen wel stiekem even mijn biceps en schouders trainen in mn kamer :cool:

Ga gewoon naar sportschool luie donder

Appeltaart op een rustdag.. en dan ook nog eens 's ochtends.... Geez, kunnen mijn collega's niet even rekening houden met mijn trainingsschema ? Of je je verjaardag nu een dag eerder of later viert maakt toch niets uit...... (niet alles van IF is een voordeel blijkbaar :))

Appeltaart op een rustdag.. en dan ook nog eens 's ochtends.... Geez, kunnen mijn collega's niet even rekening houden met mijn trainingsschema ? Of je je verjaardag nu een dag eerder of later viert maakt toch niets uit...... (niet alles van IF is een voordeel blijkbaar :))
Ik laat het altijd gwoon staan tot in mn window :)

vanavond tentamen, en krijg vandaag te horen dat ik morgen een presentatie moet houden..... drukke dag dus.

ik moet de hele dag al schijten.... Maar heb er geen tijd voor.... klote werk!

Niet kunnen schijten verpest mijn dag

Ik zit al 5 weken thuis van mijn 20 weken durende stage. Ga me nu toch wel vervelen. :suicide:

schouder doet nog pijn van gister ... fuark :(

zal het helpen met een warme kruik op de bank te gaan liggen voor een paar uurtjes? (kruik op me schouder ofc. )

schouder doet nog pijn van gister ... fuark :(

zal het helpen met een warme kruik op de bank te gaan liggen voor een paar uurtjes? (kruik op me schouder ofc. )

Ja, gebruik zelf een warmte compres die ik eerst in een pan met water heb verwarmd en dan wikkel ik er een theedoek om heen en dan tegen de zere plek. kruik vind ik zelf vaak net wat te groot.

ik moet de hele dag al schijten.... Maar heb er geen tijd voor.... klote werk!

Niet kunnen schijten verpest mijn dag

Schijt gewoon snel ergens in een hoek van de kamer!

Heb er schijt aan!

---------- Post toegevoegd Mon 26 Sep 2011 om 16:44 ----------

Kun je beter tijgerbalsem gebruiken imo.

Of reflex, neem dat spul altijd mee uit spanje. Echt ideaal en werkt beter als tijgerbalsem imo.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Schijt gewoon snel ergens in een hoek van de kamer!

Heb er schijt aan!

---------- Post toegevoegd Mon 26 Sep 2011 om 16:44 ----------

Of reflex, neem dat spul altijd mee uit spanje. Echt ideaal en werkt beter als tijgerbalsem imo.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dat spul is een wonder middel idd, tijdje terug had ik een scheur in me kuitpees en iedere dag 2x met dit spul spuiten. Naar 4 weken was het helemaal genezen en verzacht de pijn.

Echt geyl ook die koude rush die je ervan krijgt hehehehe

Terug
Naar boven