- Waardering
- 2.890
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 80kg
Dat is god's wil ... rightGewoon ziek. En geloof heeft alleen maar geleid tot oorlog.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is god's wil ... rightGewoon ziek. En geloof heeft alleen maar geleid tot oorlog.

God wilt ook dat jij ecto bent, zelfs met roids.
Je hebt geen rijbewijs.Terwijl ik met mijn zeven vriendinnen op weg was naar Rotterdam om het weekend te vieren, werd ik door zo'n stomme bejaarde opa in een Corsa bijna van de weggereden. Over de provinciale weg nog wel nota bene. Die goddamit benidorm bastards.

Wees blij dat je tenminste een vriend hebt ik heb niemandGodver
Iemand is boos dat ik, als hij bij mij in de auto zit, hem altijd laat tanken, met mijn pinpas.
'Alsof ik niet met hem zou willen praten'
Autisme lvl over 9000, laat hem altijd voorin zitten omdat hij anders begint te drammen, daarnaast ben ik te lui om zelf te tanken dus laat ik gewoon degene die voorin zit tanken. Begint die daar zelfs over te janken![]()

Wees blij dat je tenminste een vriend hebt ik heb niemand![]()

jij ook niet

waarom gaat 99% van jouw posts over waggies? Skuuuurt

Gisteren. Peerd op m'n poot. Gebroken, fikse schaafwond erop en de pijn in het weefsel is niet te harden.
Jij hebt wel vaker last van dit soort taferelen of niet?Ik lek al 4 uur bloed uit mn kont omdat op het middagbroodje niet stond dat er ei inzat, wat er dus wel inzat.
Mn onderbroek vol, mijn jeans vol, mijn bedlakens vol, en de wc vol.
Jij hebt wel vaker last van dit soort taferelen of niet?
De helft van de posts die ik me herinner van jou lijken ongeveer op deze.