Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh lawd je manager is er zo 1? Dat het nooit goed is maar nooit zijn schuld?![]()
excuses dan, maar ik kom dan ook net zoals elke andere fatsoenlijke Nederlander niet vaak genoeg op een politiebureau dat ik alle routes en kamertjes ken.Oja en als je je afvraagt waarom verhoor kamer, omdat die aan de zijkant zitten. De voor ingang is gesloten 's nachts dus als je bij de 'aangifte kamertjes' wilt zitten moet je eerst het halve politie bureau door wandelen, daar alle lichten aan doen enz voor je daar kan zitten.
De verhoor kamers zijn gewoon hek door rijden, zijdeur in en eerste deur links.
Gefaalde poging om bijdehand te zijn iWJ?![]()
excuses dan, maar ik kom dan ook net zoals elke andere fatsoenlijke Nederlander niet vaak genoeg op een politiebureau dat ik alle routes en kamertjes ken.

Die nice sloot met super hoog IQ?Als ik echt een crimineel was zouden ze me er niet alleen laten terwijl de computer aan staat
Heb vooralsnog alleen gezeik met politie gehad door 1 borderline ex vriendin. laatste keer dat ik als verdachte aangehouden ben is inmiddels ook bijna 4 jaar geleden. Op vorig jaar aanhouding rijden onder invloed na dan
ondanks dat het protocol is een verdachte te informeren over de uitslag is dat tot op heden niet gebeurt. Mag voor zichzelf spreken wat de uitslag was.
het zijn er zo 2, technisch gezien zelfs 3 maar die 3de houdt zich niet bezig met jobinhoud, die wilt gewoon content op de deadline.
1 expert op vakgebied, de ander stereotype manager. Beide zelfde niveau hierarchisch gezien.
als er iets irritant is is het wel een manager die geen idee heeft wat t werk inhoud.
Hier ook zo eentje op het werk. "Laten we de vergadering starten met een rondje waarbij iedereen eens vertelt hoe z'n werkweek was".1 expert op vakgebied, de ander stereotype manager.

Nou, hoe was jouw werkweek?Hier ook zo eentje op het werk. "Laten we de vergadering starten met een rondje waarbij iedereen eens vertelt hoe z'n werkweek was".
![]()
Is al goed begonnen. Man, wat een kutochtend

Goedendag,
Hierbij bevestig ik de ontvangst van uw mail.
Gelet op het late stadium waarin u uw verzoek doet, moet worden afgewogen of het horen van de (niet nader omschreven) getuige, noodzakelijk is in het kader van de door de rechter te beantwoorden (formele) vragen op zitting.
Die noodzaak blijkt niet uit de onderbouwing van het verzoek. Het verzoek wordt daarom afgewezen. Hetzelfde geldt voor het verzoek videobeelden toe te zenden.
Met vriendelijke groet,
De Officier van Justitie
Namens deze,
Fay Chotkan
Serviceportaal Parket CVOM
zij raken mijn brief kwijt welke notabene aangetekend verzonden is en vervolgens zeggen ze dat ik te laat zou zijn. Heb conform de richtlijnen mijn verzoek meer dan 10 dagen vantevoren ingediend.Beetje zwanger ook?
Hoop het niet.

Autoruit ingeslagen bij de parkeerplaats onder mijn slaapkamerraam.
112 gebeld. Politie ging achter de dief aan...maar die wist te ontsnappen