Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Onschuldig uiteraard.
Ik zal het anders formuleren: welke feiten worden hem nu weer ten laste gelegd?

Ik zal het anders formuleren: welke feiten worden hem nu weer ten laste gelegd?![]()

Willen we echt deze weg opgaan?

In het begin wel, maar het nieuwe is er een beetje afDurf jij oprecht zeggen dat je niet een klein beetje benieuwd bent?![]()

Pffff wat is het toch een enorme loser .......en het nog leuk vinden ook.......van mij mag je 45 jaar uitloop hebben, de t*ring............

1 of andere mong**l die besloten heeft dat de truckersdag om onze wijk moet lopen terwijl ik een poging waag om te slapen.
Eindje verderop woont zo'n kneus die ook een vrachtwagen heeft, denk dat ik vannacht eens de blije Turk voor zijn huis ga uithangen.
Kan ook de hele wijk niet uit omdat beide uitgangen geblokkeerd zijn. Pauper volk![]()
Truckersdag Heerde1 of andere mong**l die besloten heeft dat de truckersdag om onze wijk moet lopen terwijl ik een poging waag om te slapen.
Eindje verderop woont zo'n kneus die ook een vrachtwagen heeft, denk dat ik vannacht eens de blije Turk voor zijn huis ga uithangen.
Kan ook de hele wijk niet uit omdat beide uitgangen geblokkeerd zijn. Pauper volk![]()

Google? Of moest je er ook naar luisteren?