Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

45 minuten uitloop bij rechtbank, drama :roflol:

• Like
Waarderingen: mat
In B4 TBS... :sukkeltje:

Pffff wat is het toch een enorme loser .......en het nog leuk vinden ook.......van mij mag je 45 jaar uitloop hebben, de t*ring............

Pffff wat is het toch een enorme loser .......en het nog leuk vinden ook.......van mij mag je 45 jaar uitloop hebben, de t*ring............

Kan er best om lachen, kunnen die kut agenten daar gaan toegeven dat ze tegen de auto geslagen hebben waardoor ik gewoon een legitieme reden had mij niet aan de snelheid te houden.

Stink volk probeert dat gewoon te verdoezelen en zelfs als klacht indien doen ze er niets mee. Nu kunnen ze niet liegen omdat het dan strafbaar is.

• Like
Waarderingen: mat
1 of andere mong**l die besloten heeft dat de truckersdag om onze wijk moet lopen terwijl ik een poging waag om te slapen.

Eindje verderop woont zo'n kneus die ook een vrachtwagen heeft, denk dat ik vannacht eens de blije Turk voor zijn huis ga uithangen.

Kan ook de hele wijk niet uit omdat beide uitgangen geblokkeerd zijn. Pauper volk :o

Pauper wijk*

Je bent er zelf gaan wonen

1 of andere mong**l die besloten heeft dat de truckersdag om onze wijk moet lopen terwijl ik een poging waag om te slapen.

Eindje verderop woont zo'n kneus die ook een vrachtwagen heeft, denk dat ik vannacht eens de blije Turk voor zijn huis ga uithangen.

Kan ook de hele wijk niet uit omdat beide uitgangen geblokkeerd zijn. Pauper volk :o

Truckersdag Heerde :)

Terug
Naar boven