XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Vroeger moest ik er naar luisteren. Sterker nog, ik stond langs de kant vd weg (verplicht)

Ja hier staat gewoon niemand langs de weg, hele wijk irriteert zich er mateloos aan volgens mij :o

Snap opzich dat het leuk is voor die mensen maar ik ga ook niet met mijn muziek op maximaal door over het dorp heen jagen omdat dat asociaal is. Wat maakt het continue op die toeter rammen nou dat het zoveel leuker is dat het rechtvaardigd om gewoon iedereen er mee lastig te vallen? :o

Het is maar waar je je druk om kan maken... Leven en laten leven.

Het is maar waar je je druk om kan maken... Leven en laten leven.

Zou jij boos worden als mensen een half uur lang voor je huis lopen te toeteren om half 3 's nachts? :o

Moest vannacht 1400 km rijden, was 6 uur weer thuis, toen nog wat shit gedaan, gegeten, getraind en ik wil mijn nest in rollen beginnen die mong*len beetje te toeteren.

En dan krijg ik al een boete van 100 euro voor muziek dat hoorbaar zou zijn buiten de auto. En dat met speakers op de radio en een 50 watt under seat subwoofer op nog niet eens half vermogen :o

fl**ker vannacht gewoon eieren tegen die vrachtauto aan als die er nog steeds staat :roflol:

Mwah niet echt eerlijk gezegd... Die ene keer per jaar, ieder zo zn lolletje

Mwah niet echt eerlijk gezegd... Die ene keer per jaar, ieder zo zn lolletje

Dat iedereen zijn/haar lolletje moet kunnen hebben is begrijpelijk. Alleen als jouw lolletje ten koste moet gaan van anderen is dat gewoon asociaal.

Nieuwwaarde van de muziek installatie in mijn auto is +- 3500 euro, geeft mij toch ook niet het recht om mijn lolletje te hebben en met ramen open en muziek op maximaal overal door woonwijken te rijden? Buiten de bebouwde kom staat het wel hard maar binnen de bebouwde kom staat het gewoon op een normaal niveau.

Dat iedereen zijn/haar lolletje moet kunnen hebben is begrijpelijk. Alleen als jouw lolletje ten koste moet gaan van anderen is dat gewoon asociaal.

Nieuwwaarde van de muziek installatie in mijn auto is +- 3500 euro, geeft mij toch ook niet het recht om mijn lolletje te hebben en met ramen open en muziek op maximaal overal door woonwijken te rijden? Buiten de bebouwde kom staat het wel hard maar binnen de bebouwde kom staat het gewoon op een normaal niveau.
Het zijn mensen met een beperking hé

Het zijn mensen met een beperking hé

True, iemand met een beetje vorm van intelligentie wordt geen vrachtwagenchauffeur :o

:trollface:

Dan nog heb ik niks tegen het evenement in beginsel alleen dat continue getoeter is gewoon schijt irritant. Ik snap dat het is om mensen er op te attenderen dat die pauperbende voorbij gaat komen maar dan nog is er geen enkele legitieme reden om anderen behalve de voorste te laten toeteren.

True, iemand met een beetje vorm van intelligentie wordt geen vrachtwagenchauffeur :o

:trollface:

Dan nog heb ik niks tegen het evenement in beginsel alleen dat continue getoeter is gewoon schijt irritant. Ik snap dat het is om mensen er op te attenderen dat die pauperbende voorbij gaat komen maar dan nog is er geen enkele legitieme reden om anderen behalve de voorste te laten toeteren.
Jaarlijks rijdt er een grote stoet met +/- 115 ronkende vrachtwagens door de gemeente Heerde. Ruim 130 verstandelijk beperkten mogen dan weer mee met de chauffeurs in deze geweldig mooie colonne.

Zowel chauffeur, gast in de wagen als ook het publiek langs de weg ervaart ieder jaar deze dag als één groot feest.

bruh.

Vriend die ADHD heeft, verslaafd is aan coke, blowen en drank.
Vandaag helemaal van het padje. Ligt nu voor pampus. Weet ff niet meer wat te doen :mad:

Professionele instantie inschakelen?

Benieuwd wat je voor setup hebt met een waarde van 3,5k in een Polo:p

Professionele instantie inschakelen?

Is mijn idee, alleen niet iedereen is het daar nog over eens. Heeft geen vriendin en ik denk dat het ook het beste is om zijn ouders in te lichten zodat zij het over kunnen nemen en op hem kunnen letten. Lastige situatie, maar daar komen we vast ook wel weer uit. Ik heb het lig even van mij afgeschreven.

Benieuwd wat je voor setup hebt met een waarde van 3,5k in een Polo:p

Mosconi as 100.4
Mosconi as 200.4
Audio system bit one
Audio system hx 165 phase
Audio system hx 12 phase

En dan nog 1000 euro aan kabels, dempingsmateriaal enz :o

Enige wat er uit te jatten valt zijn sub en tweeters en sub ligt er regelmatig niet in.

Ga binnenkort de versterkers omwisselen voor een audison 5.1k en dan waarschijnlijk een gladen zero subwoofer er op zetten.

En t is een 1.6 TDI automaat dus geen skere polo :roflol:

Jaarlijks rijdt er een grote stoet met +/- 115 ronkende vrachtwagens door de gemeente Heerde. Ruim 130 verstandelijk beperkten mogen dan weer mee met de chauffeurs in deze geweldig mooie colonne.

Zowel chauffeur, gast in de wagen als ook het publiek langs de weg ervaart ieder jaar deze dag als één groot feest.

bruh.

Ja kan wel zo zijn maar ik hoor geen geronk enkel getoeter. :roflol: Als ik als een mong**l ga lopen toeteren krijg ik gewoon een dikke boete.

Vriend die ADHD heeft, verslaafd is aan coke, blowen en drank.
Vandaag helemaal van het padje. Ligt nu voor pampus. Weet ff niet meer wat te doen :mad:

Soms moet je mensen rock bottom laten raken voor ze het zelf door hebben. Vriend van mij lag ook schuimbekkend voor de stoof op een zondag ochtend. Wilde hem thuis brengen maar vriend met wie die was was net zo ver heen en begon agressief te doen. Heb hem maar laten liggen, is die later opgepikt door een ambulance en 3 dagen ziekenhuis gelegen. Toen realiseerde hij zich dat beter was om niet zo door te gaan :o

Mosconi as 100.4
Mosconi as 200.4
Audio system bit one
Audio system hx 165 phase
Audio system hx 12 phase

En dan nog 1000 euro aan kabels, dempingsmateriaal enz :o

Enige wat er uit te jatten valt zijn sub en tweeters en sub ligt er regelmatig niet in.

Ga binnenkort de versterkers omwisselen voor een audison 5.1k en dan waarschijnlijk een gladen zero subwoofer er op zetten.

En t is een 1.6 TDI automaat dus geen skere polo :roflol:
Elke polo is skeer en welke uitvoering heb je, zeker de trendline?

Elke polo is skeer en welke uitvoering heb je, zeker de trendline?

:roflol: had laatst nog week een Porsche macan, toen polo weer terug had had ik niet het idee dat ik opeens in een skere kut auto zit.

En geen idee, duurste uitvoering + alle opties (op verwarmde stoelen en navigatie na) :o

Zit down pipe op en gechipt dus +- 150 pk. Kan er zonder problemen meerdere uren achter elkaar 200 mee rijden :o . Daarnaast rijdt die 1:10 als je 200 rijdt en 1:25 als je 100 rijdt dus kan geen enkele zinnige reden bedenken om een andere auto te kopen.

Turbo is alleen wel gesneuveld na 320.000 km. Nouja, t membraan van de schoepen aansturing was gescheurd. Binnenkort ff laten fixen, kan die er weer 2 jaar tegen aan :roflol:

:roflol: had laatst nog week een Porsche macan, toen polo weer terug had had ik niet het idee dat ik opeens in een skere kut auto zit.

En geen idee, duurste uitvoering + alle opties (op verwarmde stoelen en navigatie na) :o

Zit down pipe op en gechipt dus +- 150 pk. Kan er zonder problemen meerdere uren achter elkaar 200 mee rijden :o . Daarnaast rijdt die 1:10 als je 200 rijdt en 1:25 als je 100 rijdt dus kan geen enkele zinnige reden bedenken om een andere auto te kopen.

Turbo is alleen wel gesneuveld na 320.000 km. Nouja, t membraan van de schoepen aansturing was gescheurd. Binnenkort ff laten fixen, kan die er weer 2 jaar tegen aan :roflol:

niets mis mee met een Polo (bij voorkeur wit) :dunno:

maar ik zit net boven modaal dus ruim onder de DBB standaard :roflol:

Wat is skeer???? Heb namelijk ook een Polo 1.6 TDI. Ook nog met aardig wat herrie er in..

Erger me de laatste weken mateloos op het werk. Anciens die enkel straffen, jonge opvoeders die alles toelaten omdat ze graag gezien willen worden, opvoeders die geen leidersfiguren durven aanpakken, coördinatoren die te p*ssy zijn om te zeggen waar het op staat en zelf afspraken niet naleven...

Heb het echt bijna gehad. Vind m'n werk net iets te belangrijk om wat aan te modderen.

Terug
Naar boven