- Waardering
- 6.769
- Lengte
- 1m74
Erger me de laatste weken mateloos op het werk. Anciens die enkel straffen, jonge opvoeders die alles toelaten omdat ze graag gezien willen worden, opvoeders die geen leidersfiguren durven aanpakken, coördinatoren die te p*ssy zijn om te zeggen waar het op staat en zelf afspraken niet naleven...
Heb het echt bijna gehad. Vind m'n werk net iets te belangrijk om wat aan te modderen.
Welke vakken geef je?
Het is idd lastig wanneer leerlingen, het uur voor ze bij jou in de les zitten, bij een leraar/opvoeder zitten die alles toelaat. Probeer de orde dan maar eens te handhaven...
Ik heb het zelf ook wel gemerkt tijdens mijn studies dat sommige leerkrachten het zichzelf zo gemakkelijk mogelijk maken. Lesvoorbereidingen waren ver te zoeken, activerende didactische werkvormen gebruikten ze niet (doceren is natuurlijk het gemakkelijkst), ...

. Was trouwens wel een topic dat gebumpt zou worden, maar dat is blijkbaar helemaal niet gebeurd. Is wel leuk zo'n topic btw.
bespaar ik sowieso al 40% op onderdelen. Voor die 250 euro neem ik de fucking taxi wel naar huis.