XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Erger me de laatste weken mateloos op het werk. Anciens die enkel straffen, jonge opvoeders die alles toelaten omdat ze graag gezien willen worden, opvoeders die geen leidersfiguren durven aanpakken, coördinatoren die te p*ssy zijn om te zeggen waar het op staat en zelf afspraken niet naleven...

Heb het echt bijna gehad. Vind m'n werk net iets te belangrijk om wat aan te modderen.

Welke vakken geef je?

Het is idd lastig wanneer leerlingen, het uur voor ze bij jou in de les zitten, bij een leraar/opvoeder zitten die alles toelaat. Probeer de orde dan maar eens te handhaven...

Ik heb het zelf ook wel gemerkt tijdens mijn studies dat sommige leerkrachten het zichzelf zo gemakkelijk mogelijk maken. Lesvoorbereidingen waren ver te zoeken, activerende didactische werkvormen gebruikten ze niet (doceren is natuurlijk het gemakkelijkst), ...

• Like
Waarderingen: mat
Ben opvoeder in een tehuis jeugdzorg, maar die dingen zijn gelijklopend. Als je na opvoeder x op het werk komt, weet je gewoon dat je eerst en vooral weer de vijs moet aanspannen. En de anciens maken het zichzelf makkelijk door enkel en alleen te straffen. Alternatieve methodes proberen ze zelfs niet meer uit, want dat kost moeite.

Ben opvoeder in een tehuis jeugdzorg, maar die dingen zijn gelijklopend. Als je na opvoeder x op het werk komt, weet je gewoon dat je eerst en vooral weer de vijs moet aanspannen. En de anciens maken het zichzelf makkelijk door enkel en alleen te straffen. Alternatieve methodes proberen ze zelfs niet meer uit, want dat kost moeite.

Alternatieve methodes is voor vuile hippies.

• Like
Waarderingen: mat
Mezelf laten overtuigen om mee te doen aan een voetbaltoernooitje, zelden zo afgezien (bloedsmaak in de mond en hoesten door inspanning).

Vandaag pijn aan lies en knieën. Kan moeilijk normaal stappen.

Volgende keer bedank ik voor de eer.

Zegt ook wat over je conditie :P

Zegt ook wat over je conditie :P

Die is echt heel slecht. En zeggen dat ik destijds (toen ik begin 20 was) zo goed kon lopen en aardig kon voetballen.

Nu ja, toen woog ik 60-65 kg. Nu is dat een stuk meer en doe ik eigenlijk veel te weinig cardio.

Voordeel is wel dat ik nu in de duels niet weg te zetten was, ik sta een stuk steviger op mijn benen dan de gemiddelde man ;)

Je kan het onderhouden met na de treen 10-15min :)

Terug van jaren weggeweest.

Waar zijn alle gouwe oude leden?? Wat is er over van het oude DBB?? Het is niet meer wat het geweest is :treuren::treuren:

Beste toekomstige ik,

Jij bent nu aan het afstuderen en het gaat fucking goed.

Je hebt al lang je zwarte band en je bent je sinds dien volledig gaan focussen op sparren. In september doe jij mee met het WK taekwon-do.

Je armen meten inmiddels boven de 40cm en je weegt boven de 95kg met een net vetpercentage.

Je kunt 120kg 1x drukken. Je kunt de human flag een aantal overtuigende seconden vasthouden. Je kunt de split en de spagaat! Hopelijk kun je ook de V-sit en de muscle up.

-PUA skills heb je goed developed, je hebt geen AA meer en je hebt veel ervaringen opgedaan en actie ondernomen. Eigenlijk ben ik gewoon een sick kunt.
-Rijbewijs?
-Wat savings op mn bank.

En?

Wie ben jij

Iemand die nieuwsgierig is naar of jij jou doelen behaald hebt :cool:. Was trouwens wel een topic dat gebumpt zou worden, maar dat is blijkbaar helemaal niet gebeurd. Is wel leuk zo'n topic btw.

Denk is gewoon een enge partij. Nederland is van Nederlanders, dient op geen enkele manier geregeerd te worden door mensen die zich afzetten tegen het Nederlandse volk.

Kunnen ze wel lopen miepen dat al die buitenlanders ook Nederlanders zijn maar als je thuis een wolf met een andere wolf laat neuken komt er geen hond maar gewoon een wolf. Laat je een wolf met een herder kruisen dan krijg je een vuilnisbakkenras.

Ze zouden stemrecht ook niet meer vanzelfsprekend moeten maken. Stemrecht moet je verdienen door iets bij te dragen aan de maatschappij.

Durf ook mn handen in het vuur te steken dat denk de sociale voorzieningen erg hoog in het vaandel heeft staan. Gezien hun doelgroep daar graag gebruik van maakt :roflol:

Terug van jaren weggeweest.

Waar zijn alle gouwe oude leden?? Wat is er over van het oude DBB?? Het is niet meer wat het geweest is :treuren::treuren:

Die nemen allicht allemaal een break van een aantal jaar om dan af en toe op te duiken met de vraag waar iedereen gebleven is.

Zucht... postNL eikel bezorgt mijn pakje niet maar gooit gelijk briefje in de bus...

Breng mn auto naar garage van mn pa

Voor apk, uitlijnen, cruise controll fixen, airco vullen en kijken wat er mis is met versnellingsbak.

930 euro.. en dan is die alleen tot de conclusie gekomen dat de bak maken 1500 euro is. You fucking wot mate. 300 euro werkplaats tarief voor cruise controll pookje vervangen, kijken wat er mis was met de versnellingsbak en uh.. niks.

Gewoon rest (apk, uitlijnen, airco vullen) waren standaard prijzen.

god***domme duur knopje dan van de cruise controll :roflol: 140 euro + schijnbaar 200 euro arbeidskosten.

Breng volgende keer wel mn auto naar mn Turk :o bespaar ik sowieso al 40% op onderdelen. Voor die 250 euro neem ik de fucking taxi wel naar huis.

Breng mn auto naar garage van mn pa

Voor apk, uitlijnen, cruise controll fixen, airco vullen en kijken wat er mis is met versnellingsbak.

930 euro.. en dan is die alleen tot de conclusie gekomen dat de bak maken 1500 euro is. You fucking wot mate. 300 euro werkplaats tarief voor cruise controll pookje vervangen, kijken wat er mis was met de versnellingsbak en uh.. niks.

Gewoon rest (apk, uitlijnen, airco vullen) waren standaard prijzen.

god***domme duur knopje dan van de cruise controll :roflol: 140 euro + schijnbaar 200 euro arbeidskosten.

Breng volgende keer wel mn auto naar mn Turk :o bespaar ik sowieso al 40% op onderdelen. Voor die 250 euro neem ik de fucking taxi wel naar huis.

Wel mooi dat jij je auto naar een buitenlander brengt omdat die hard werkt en goedkoop is maar tegelijkertijd hier roept dat alle buitenlanders luie uitkering trekkers zijn die profiteren van onze welvaart en moeten oprotten naar hun eigen land......

Terug
Naar boven