- Waardering
- 3.426
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Per uur lijkt me prima.Een oude bekende laten weten dat ik terug wel af en toe een fuifje zou willen doen volgend jaar met die nieuwe 500 euro onbelast-wet. Vraag ik hoeveel het schuift, 75 euro en 6 consumpties... Voor +- 7 uur nachtwerk in het weekend...
Is de hele portierswereld aan de galemiezen?
Meeste portiers die nu nog poen scheppen werken enkele uurtjes aangegeven en de rest in het zwart.Ja nee, als ik de nacht en weekend% van de bewakingssector in België eraftrek is het zo'n 6,5 euro per uur. Zonder vervoerskosten.
Meeste portiers die nu nog poen scheppen werken enkele uurtjes aangegeven en de rest in het zwart.
Om op uwe smoel te laten kloppen. Niet echt. Ik had vroeger 12.5 euro per uur + drinkgeld en dat maakte de avond goed.

Om op uwe smoel te laten kloppen. Niet echt. Ik had vroeger 12.5 euro per uur + drinkgeld en dat maakte de avond goed.
Nu mag je in belgie zelfs geen drinkgeld meer aanvaarden.
De portiers zijn nu ook vaak gewone bewakingsagenten die voor één of ander bedrijf werken.
Vraag me af hoe sommige van die gasten iemand gaan buiten krijgen

Heb je vroeger dan problemen ondervonden in het uitoefenen van je job als portier? Ik stel die vraag omdat je niet zo groot bent.
Ik ben zelf maar 1m74 (mijn topstats: +- 91kg op 10%) en vond mezelf al te klein om als portier te werken. Hoe pakte jij dat dan aan als er problemen waren?

De portiers zijn nu ook vaak gewone bewakingsagenten die voor één of ander bedrijf werken.
Vraag me af hoe sommige van die gasten iemand gaan buiten krijgen
Toen ik portierde 164 cm 78 kg 10%Heb je vroeger dan problemen ondervonden in het uitoefenen van je job als portier? Ik stel die vraag omdat je niet zo groot bent.
Ik ben zelf maar 1m74 (mijn topstats: +- 91kg op 10%) en vond mezelf al te klein om als portier te werken. Hoe pakte jij dat dan aan als er problemen waren?
Ik heb er al veel gezien die enkel goed waren voor in de c&a te staan. En heb het ook gehoord van maten in de bewaking dat er vaak mensen staan die er eigenlijk niks te zoeken hebben.Een beetje slimme chef selecteert daarop. Ik stond toen ik fuiven deed voor G4S was dat met een vast groepje van mannen die tenminste er als iets uitzagen. Het merendeel kon ook vechten.
Toen ik portierde 164 cm 78 kg 10%
Ik kon het vaak met woorden oplossen. En als dat niet lukte hielp een goede conditie wel.
3 x de week thai box 3 x per week joggen 1x de week zwemmen 5 x de week in de gym.
Maar als er dan problemen waren kon je er nog op kloppen zonder al te veel problemen achteraf.
En een reputatie kan ook helpen
Heb ook paar keer veel geluk gehad dat wel. Als enige portier op een r en b fuif was niet zo een goed idee 5 tegen 1
Heb je vroeger dan problemen ondervonden in het uitoefenen van je job als portier? Ik stel die vraag omdat je niet zo groot bent.
Ps: ik ben een Belg en ik blijf, wanneer ik uitga, nog steeds drinkgeld (2 EUR) geven aan de portier. Je ziet dat die mannen dat accepteren, vooral als ze 35+ zijn![]()
PM @Davy W
Jeugdvriend en voormalig collega, hij is niet groot(wel teringbreed) maar iedereen ging toch uit de weg. Het kan ook gewoon uitstraling zijn... Maar misschien wilt hij tips delen.
Sowieso sinds ik 'natty' ben, is mijn fysiek al een stuk minder breed.Waren er met petjes en heuptasjes.Naar die fuiven komt dan ook 'speciaal' volk. Als ge er zo enen wil buitenzetten keren er zich plots 10 tegen je.
Dus je wil allebei zwanger worden?Mijn vrouwtje en ik gaan komend jaar proberen om zwanger te worden. De 'dromen' om portier te worden liggen dus achter meSowieso sinds ik 'natty' ben, is mijn fysiek al een stuk minder breed.
Ik heb er al veel gezien die enkel goed waren voor in de c&a te staan. En heb het ook gehoord van maten in de bewaking dat er vaak mensen staan die er eigenlijk niks te zoeken hebben.
Als enige portier op een r en b fuif was niet zo een goed idee 5 tegen 1
What can i say. Jong zekerIk sta nooit alleen en deed geen r&b fuiven. Daar zetten ze maar Marokkanen.