- Waardering
- 3.662
- Massa
- 100kg
Dat is natuurlijk als ouder, als je objectief en rationeel wil zijn (en dat wil ik ook) het eerste wat je moet checken. Ik ken mijn dochter heel goed, en als ze iets mispeutert, zal ze het nooit ontkennen. We hebbben haar gevraagd om ons te tonen hoe het is gebeurd (ze moest het uitbeelden) en het was echt heel geweldadig; Daarna wou ze niet dat we met haar lerares spraken omdat ze dan nog kwader zal worden, zei ze. We vroegen haar dan of het misschien minder erg was dan wat ze had uitgebeeld, maar ze bleef er bij; En ik weet wanneer ze de zaken verdraaid; Ik weet niet of je kinderen hebt maar als mijn dochtertje de zaken wil "verbloemen", dan is dat heel merkbaar bij haar. Ze kan echt niet liegen. Dus morgen zal mijn vrouw al eens met deze juf praten. Als ze het ontkent, dan ga ik eens met de klasgenootjes praten, die vaak bij ons thuis komen.zou er wel even vanuit gaan dat je dochter niet helemaal de waarheid heeft verteld.
het is trouwens niet de eerste keer dat we een zekere "afkeer " vaststellen; Maar deze keer is ze gewelddadig geworden.