XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

zou er wel even vanuit gaan dat je dochter niet helemaal de waarheid heeft verteld.
Dat is natuurlijk als ouder, als je objectief en rationeel wil zijn (en dat wil ik ook) het eerste wat je moet checken. Ik ken mijn dochter heel goed, en als ze iets mispeutert, zal ze het nooit ontkennen. We hebbben haar gevraagd om ons te tonen hoe het is gebeurd (ze moest het uitbeelden) en het was echt heel geweldadig; Daarna wou ze niet dat we met haar lerares spraken omdat ze dan nog kwader zal worden, zei ze. We vroegen haar dan of het misschien minder erg was dan wat ze had uitgebeeld, maar ze bleef er bij; En ik weet wanneer ze de zaken verdraaid; Ik weet niet of je kinderen hebt maar als mijn dochtertje de zaken wil "verbloemen", dan is dat heel merkbaar bij haar. Ze kan echt niet liegen. Dus morgen zal mijn vrouw al eens met deze juf praten. Als ze het ontkent, dan ga ik eens met de klasgenootjes praten, die vaak bij ons thuis komen.
het is trouwens niet de eerste keer dat we een zekere "afkeer " vaststellen; Maar deze keer is ze gewelddadig geworden.

Heel subtiel duidelijk maken dat als er uberhaubt maar iets gebeurt of het nu de schuld is van deze juf of niet dat zij dan gaat ervaren wat dat doet met een mens "iemand bij de keel grijpen"? En dat kan je heel stilletjes in haar oor fluisteren en onder het weglopen even je vingers naar je slokdarm brengen en kuchen.
Is ze nou helemaal belazerd.
Mijn eerste reactie, is of was naar de school te gaan morgenvroeg, naar haar klas, en haar vragen eens met me te praten in de gang. De feiten checken en als ik merk dat ze met m'n voeten speelt, me eens goed kwaad maken; Maar dat haalt niks uit want dan kan ze mijn dochter het hele jaar pesten. En slechte punten geven. Slechte punten geven deed ze trouwens wel vaker, onterecht. Zo gaf ze meerdere keren 4 op 10 voor lezen terwijl mijn dochtertje al vlot kan lezen sinds ze 6 is.

Mijn dag is verpest omdat ik geen felicitaties kreeg van onze forumpiraat ;)

Mijn eerste reactie, is of was naar de school te gaan morgenvroeg, naar haar klas, en haar vragen eens met me te praten in de gang. De feiten checken en als ik merk dat ze met m'n voeten speelt, me eens goed kwaad maken; Maar dat haalt niks uit want dan kan ze mijn dochter het hele jaar pesten. En slechte punten geven. Slechte punten geven deed ze trouwens wel vaker, onterecht. Zo gaf ze meerdere keren 4 op 10 voor lezen terwijl mijn dochtertje al vlot kan lezen sinds ze 6 is.

Zou wel de eer aan jezelf houden. En niet als een mafkees tekeer gaan tegen haar. Al zou dat wel even lekker zijn. Gewoon met meerdere ouders jullie beklag doen bij de directie van de school.

Zondag door mijn jeugdige capriolen van een muurtje op een vettig bankje gesprongen en knie overstrekt, nu na lang gespaard gebleven te zijn van de jumpers knieën opnieuw de hele dag door pijn :fuu:

Zondag door mijn jeugdige capriolen van een muurtje op een vettig bankje gesprongen en knie overstrekt, nu na lang gespaard gebleven te zijn van de jumpers knieën opnieuw de hele dag door pijn :fuu:
Ga je dit niet laten checken bij de arts? Overstrekken kan nare gevolgen hebben; Een vriend van me had dit en er bleek vanalles gescheurd. Best nu effe kalm aan doen en later kunnen knallen dan nu verstand op nul zetten en twee weken later drie maand out zijn;

Geslacht:
"Man"
Lengte:
1m64
Massa:
69kg

1.png

Als ik gewoon op de wc ga zitten heb ik al meer gesquat dan jij :D

@yasmine nope, moet toch nog een stuk erger zijn eer ik een dokter opzoek ;)
Herkenbaar maar niet verstandig. Ik heb jaren gewacht tot ik eindelijk naar de arts ging en die vaststelde dat ik een gebroken ruggenwervel had; Not smart.

Terug
Naar boven