- Waardering
- 7.570
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 74kg
looks just like me

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

johnyjordaan draagt alleen dildomutsen!!!!!!!

Bedankt voor de bezorgdheidHerkenbaar maar niet verstandig. Ik heb jaren gewacht tot ik eindelijk naar de arts ging en die vaststelde dat ik een gebroken ruggenwervel had; Not smart.

Dat is mijn vaderinstinct

In je anus.
Ook nog eens een gordelspanner kapot in de auto, de eerste schatting van de garagist, vlot een paar honderd euro kosten, rip budget voor Kerstmis.
kun je zelf ook inbouwen als je niet motorisch gestoord bent.. nadeel is vaak dat je stoel los moet halen om bij de bouten te komen.. dus duurt lang maar niet moeilijk werk..
kutbeest, feelsbadman.hoe oud was de hond?Gewoon op de sloop 1 kopen en een Turk 30 euro geven om het er in te zettenkun je zelf ook inbouwen als je niet motorisch gestoord bent.. nadeel is vaak dat je stoel los moet halen om bij de bouten te komen.. dus duurt lang maar niet moeilijk werk..
Hond van vriendin van me had laatst mijn gordel kapot gekauwdkutbeest, feelsbadman.
Qua sleutelen aan auto's ben ik ook gewoon motorisch gestoordGewoon op de sloop 1 kopen en een Turk 30 euro geven om het er in te zettenkun je zelf ook inbouwen als je niet motorisch gestoord bent.. nadeel is vaak dat je stoel los moet halen om bij de bouten te komen.. dus duurt lang maar niet moeilijk werk..
Hond van vriendin van me had laatst mijn gordel kapot gekauwdkutbeest, feelsbadman.

Qua sleutelen aan auto's ben ik ook gewoon motorisch gestoord
En ik kan niet eens fatsoenlijk achteraan instappen langs de zetel, laat staan ertussen wringen om te sleutelen![]()

Mijn vriendin wilt geen vreemdelingen aan de autoZoek een Turk met een garage op dan die doen alles zwart.
Was zelf 30 euro voor gordel + gordelspanner kwijt en dan nog 25 euro contant, 8 euro voor wasstraat en groot big mcdonalds menu voor arbeid
Dus 70 euro ofzo
Je word toch altijd genaaid door die garage houders, zij willen je auto vroeg hebben zodat ze gewoon vrij hun dag in kunnen plannen, kun je 50 euro aan huur voor andere auto betalen terwijl ze misschien maar half uurtje met je auto bezig zijn.

Mijn garagist heeft me ook al geholpen hoor, kosteloos schadewagen een tijd daar mogen laten staan bv., wij gaan al een tijdje terug, hij laat soms ook wel werkuren vallenAch je hebt idd geen garantie enzo maar voor kleine dingen zou dat toch niet uit moeten maken.
Sowieso als je bij een normale garage garantie wilt claimen heb je er ook weinig aan. Had mijn auto voor kleine beurt en apk naar garage gebracht hier op het dorp. Waren ze de apk vergeten, dus ik die boetes naar hun opgestuurd en verzocht zsm keuringsraport op te sturen.
En met hoog en laag beweren dat ik niet om apk gevraagd zou hebben terwijl zij notabene mij die brief stuurde dat je gratis apk kreeg bij kleine beurt omdat mijn apk bijna verliep
T zijn toch allemaal fl**kers, als wat kapot gaat is t nooit hun schuld![]()

Mijn garagist heeft me ook al geholpen hoor, kosteloos schadewagen een tijd daar mogen laten staan bv., wij gaan al een tijdje terug, hij laat soms ook wel werkuren vallen![]()
Njah, hij zei eigenlijk, geen idee maar ik vrees vlot een paar honderd euro, hij gaat nog laten weten wat het moet kosten, ik heb mijn beste puppie gezichtje al opgezet en een drama post op FBMwoah ik vind paar honderd toch vrij veel voor een gordelspanner. Ze maken ook al 50% winst op t onderdeel en dan arbeidskosten...
Meer dan 150 euro zou ik er niet voor betalen ieder geval