MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

En klote wielerterroristen!!!!!

Fiets van 2000 euro maar bel van 2 euro kon er niet meer af. Vaak ook onverlicht en fietspaden kennen ze niet zelfs al rijden ze alleen en niet in groep.

Racefiets crew.
Niet als sport maar fiets gewoon heel veel.

Wel lampjes en bel though.

En klote wielerterroristen!!!!!

Fiets van 2000 euro maar bel van 2 euro kon er niet meer af. Vaak ook onverlicht en fietspaden kennen ze niet zelfs al rijden ze alleen en niet in groep.
Allemaal platrijden die idioten!

Wielrennen op de openbare weg zou verboden moeten worden.

Allemaal platrijden die idioten!

Wielrennen op de openbare weg zou verboden moeten worden.
Dat wielrennen op de openbare weg is idd erg gevaarlijk, maar als gewone fietser ben ik dit jaar toch al wel drie keer omver gereden op een rotonde waar ik voorrang heb en dan let ik zelf nog echt goed op. Ik tel dan de keren dat ik zelf maar stop niet mee. Fietsen is gewoon gevaarlijk tegenwoordig met die drukte. Al helemaal in het donker met regen. Heb gewoon goed licht (led dus fel).

Dat wielrennen op de openbare weg is idd erg gevaarlijk, maar als gewone fietser ben ik dit jaar toch al wel drie keer omver gereden op een rotonde waar ik voorrang heb en dan let ik zelf nog echt goed op. Ik tel dan de keren dat ik zelf maar stop niet mee. Fietsen is gewoon gevaarlijk tegenwoordig met die drukte. Al helemaal in het donker met regen. Heb gewoon goed licht (led dus fel).

Opfikken dus die rotondes!!!!!!!

Imo zouden automobilisten niet mogen zeuren over fietsers.

Maar ik ben ook voor grote autovrije zones en boetes voor mensen die regelmatig korte afstanden met de auto doen als ze niet kunnen aan tonen dat ze fysiek niet in staat zijn te fietsen.

Kom hier dan eens fietsen. Waar ze plots voor je auto schieten en u dan nog vies durven bekijken.

Of snachts zonder lichten en volledig gekleed in het zwart rondrijden.

Ik rijd zowel met de auto als met de fiets btw en ik kan geen van beiden uitstaan :D

Maar ik ben ook voor grote autovrije zones en boetes voor mensen die regelmatig korte afstanden met de auto doen als ze niet kunnen aan tonen dat ze fysiek niet in staat zijn te fietsen.

Ik rij nog voor een zak chips naar de winkel met de auto :roflol:

En fietsers zijn wel degelijk een bron van ergernis als ze geen fatsoenlijke lampen hebben of richting aangeven.

Imo zou je die gewoon dood moeten mogen rijden zonder consequenties. :trollface:

Ik rij nog voor een zak chips naar de winkel met de auto :roflol:

En fietsers zijn wel degelijk een bron van ergernis als ze geen fatsoenlijke lampen hebben of richting aangeven.

Imo zou je die gewoon dood moeten mogen rijden zonder consequenties. :trollface:
Daarom heb jij ook geen rijbewijs meer. :trollface:

Aldus iemand die te schraal is om zelf een auto te kopen.

Wel eens dat fietsers erg kut kunnen zijn, maar de ergste zijn scooters die zich niet aan hun snelheid houden.

Blauw plaatje hebben maar dan wel met 50khm over een druk fietspad rijden.

Wel eens dat fietsers erg kut kunnen zijn, maar de ergste zijn scooters die zich niet aan hun snelheid houden.

Blauw plaatje hebben maar dan wel met 50khm over een druk fietspad rijden.

Die hoor je nog, wielrenners hoor je niet. Zat ook altijd met plaatsvervangende schaamte achter mn ex aan te rijden, vliegt zo met 40-50 km/h de weg over zonder te kijken :o

Zou het strafbaar zijn een nazi vlag aan de vlaggenmast van de rechtbank te hangen? :roflol:

Terug
Naar boven