- Waardering
- 7.570
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 74kg
Zou het strafbaar zijn een nazi vlag aan de vlaggenmast van de rechtbank te hangen?![]()
Ja. Een isis vlag niet.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou het strafbaar zijn een nazi vlag aan de vlaggenmast van de rechtbank te hangen?![]()

Feelsbadman, leek me wel een goed statement en die vlaggen zijn ook maar 30 euro voor 4 stuks + verzenden
Wat moet ik met een Isis vlag? Die mensen zijn ziek in hun hoofd![]()
zeg alleen dan het ene zieke niet mag maar het andere wel 
Zeg ook niet dat je daar wat mee moetzeg alleen dan het ene zieke niet mag maar het andere wel
![]()

Ik ben er anders niet geheel zeker van of een nazi vlag ophangen legaal is![]()

Asielzoekers wel.
Dan heb je de fiets van een Nederlander kapot gereden als je daar op knaptImo zouden automobilisten niet mogen zeuren over fietsers.
Maar ik ben ook voor grote autovrije zones en boetes voor mensen die regelmatig korte afstanden met de auto doen als ze niet kunnen aan tonen dat ze fysiek niet in staat zijn te fietsen.
Mensen kunnen inderdaad vaker de fiets pakken. Mijn college gaat altijd met de auto en we wonen 2.5km van het werk.
En op de terugweg kom ik haar ook nog tegen bij d'r huis. Dus kwa tijd maakt het geen fl**ker uit.
sorryWel eens dat fietsers erg kut kunnen zijn, maar de ergste zijn scooters die zich niet aan hun snelheid houden.
Blauw plaatje hebben maar dan wel met 50khm over een druk fietspad rijden.
probeer ze altijd maximaal te irriteren dus het is wederzijds.
Mensen kunnen inderdaad vaker de fiets pakken. Mijn college gaat altijd met de auto en we wonen 2.5km van het werk.
En op de terugweg kom ik haar ook nog tegen bij d'r huis. Dus kwa tijd maakt het geen fl**ker uit.
Ach mijn pa werkt 100 km verderop, met een heenrit stoot die al meer uit dan met een week lang dat stukje rijden.
Het is maar van welke kant je het bekijkt, aan de ene kant begrijpelijk dat je zegt fietsen is beter. Aan de andere kant, je hebt die auto toch al, verzekering en wegenbelasting worden niet hoger als je de auto naar de supermarkt pakt.
ik 1u30 met de fiets enkel.Elke dag 100km naar je werk rijden lijkt me wel fucked up zeg. 12 min fietsen en ik zit aan de koffie op het werk.
Heb ik meer respect voor dan 100km rijden. Betaalt zo'n gozer ook meer belasting? Zou wel zo eerlijk zijn.

Heb ik meer respect voor dan 100km rijden. Betaalt zo'n gozer ook meer belasting? Zou wel zo eerlijk zijn.
Ik moet zo nog gaan.