XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Feelsbadman, leek me wel een goed statement en die vlaggen zijn ook maar 30 euro voor 4 stuks + verzenden :roflol:

Wat moet ik met een Isis vlag? Die mensen zijn ziek in hun hoofd :trollface:

Zeg ook niet dat je daar wat mee moet :) zeg alleen dan het ene zieke niet mag maar het andere wel :)

Nazi vlag ophangen in Be althans is illegaal.

In Nederland is het schijnbaar discutabel, wanneer het uit racistisch/nationalistisch oogpunt is mag je geen hakenkruis tonen.

Maar een nazi vlag ophangen bij de rechtbank zou voor mij niet als racistisch zijn, puur ter indicatie van mijn mening t.o.v. het beleid van de rechtbank.

Vorige 3 keer dat ik in Zutphen was ben ik de eerste keer na een half uur weggegaan omdat ik naar school moest, de 2e keer hebben mijn advocaat en ik een half uur gewacht voor de zitting begon en de 3e keer heb ik daar 1.5 uur gewacht. Als ik dan (deels door toedoen van de rechtbank) 10 minuten te laat ben is de zaak schijnbaar al afgedaan :roflol:

Ik weet wel dat ik de volgende keer mijn wekker zet op 1 minuut na begintijd van rechtszaak en als ik niet binnen zit dan leg ik een aanhoudingsverzoek + schadeclaim voor tijd/rijkosten/parkeerkosten neer. Als ze al zo gaan doen, vieze nsb-ers.:barf:

Imo zouden automobilisten niet mogen zeuren over fietsers.

Maar ik ben ook voor grote autovrije zones en boetes voor mensen die regelmatig korte afstanden met de auto doen als ze niet kunnen aan tonen dat ze fysiek niet in staat zijn te fietsen.

Mensen kunnen inderdaad vaker de fiets pakken. Mijn college gaat altijd met de auto en we wonen 2.5km van het werk.
En op de terugweg kom ik haar ook nog tegen bij d'r huis. Dus kwa tijd maakt het geen fl**ker uit.

Mensen kunnen inderdaad vaker de fiets pakken. Mijn college gaat altijd met de auto en we wonen 2.5km van het werk.
En op de terugweg kom ik haar ook nog tegen bij d'r huis. Dus kwa tijd maakt het geen fl**ker uit.

Wat een lui wijf. Bah!!!!! Hopelijk is ze in de keuken actiever.

Ach mijn pa werkt 100 km verderop, met een heenrit stoot die al meer uit dan met een week lang dat stukje rijden.

Het is maar van welke kant je het bekijkt, aan de ene kant begrijpelijk dat je zegt fietsen is beter. Aan de andere kant, je hebt die auto toch al, verzekering en wegenbelasting worden niet hoger als je de auto naar de supermarkt pakt.

Ach mijn pa werkt 100 km verderop, met een heenrit stoot die al meer uit dan met een week lang dat stukje rijden.

Het is maar van welke kant je het bekijkt, aan de ene kant begrijpelijk dat je zegt fietsen is beter. Aan de andere kant, je hebt die auto toch al, verzekering en wegenbelasting worden niet hoger als je de auto naar de supermarkt pakt.

Elke dag 100km naar je werk rijden lijkt me wel fucked up zeg. 12 min fietsen en ik zit aan de koffie op het werk.

Heb ik meer respect voor dan 100km rijden. Betaalt zo'n gozer ook meer belasting? Zou wel zo eerlijk zijn.

Heeft wel vaker onderhoud nodig,vaker nieuwe auto kopen. Ik kan met mijn auto 15jaar doen. Mn eerste was 13j toen ik hem weg gedaan heb. Mn tweede is er nu 13 en hoop er nog 6j uit te krijgen :)

En ze willen in BE km heffing gaan invoeren. Betalen per gereden Km. Dit gaat duur worden als je de wagen elke dag nodig hebt.

Heb ik meer respect voor dan 100km rijden. Betaalt zo'n gozer ook meer belasting? Zou wel zo eerlijk zijn.

Je betaald toch wegenbelasting en accijns op auro.

Je kan dan wel anti auto zijn maar er word 3x zo veel geld verdient door en op auto’s dan het kost om het hele wegennet te onderhouden

Al die crazy people in de winkels vandaag :schoot:

Terug
Naar boven