ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Hij heeft gewoon drukke libie.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
NvmOh waren in hoger beroep gegaan dus hoef nog niet te zitten
Dat 15 jarige mokkeltje heeft toch wel een hoger lvl dan jou met haar Iba voor politie
1 op 7, dankjewel Groenlinks, met al die wegvernauwingen van jullie waardoor ik steeds moet remmen en optrekken.
Je kiest zelf voor zo'n patserwagen, is gewoon patsergedrag.1 op 7, dankjewel Groenlinks, met al die wegvernauwingen van jullie waardoor ik steeds moet remmen en optrekken.
NOG nietOh waren in hoger beroep gegaan dus hoef nog niet te zitten

1 op 7, dankjewel Groenlinks, met al die wegvernauwingen van jullie waardoor ik steeds moet remmen en optrekken.

Rijke tatta zoals jij zal een boete van 99 euro toch zo kunnen betalen.True dat, beetje 100 km/h snelwegen maken voor t milieu en dan wel mijn rijbewijs invorderen ivm veiligheid
Ach de auto is 1 grote melkkoe en de mensen met een auto met weinig geld zijn verdien model #1 voor de overheid. Lampje kapot = 99 euro, niet kunnen betalen is 279 euro, nog niet kunnen betalen is +- 500 euro inclusief deurwaarderskosten en dan kun je een betaalregeling afspreken![]()
Ik denk dat deze jongen vooral bakken met geld gaat kosten...ik denk dat overheid vooral bakken geld verdient aan jongens die bewust zonder rijbewijs de weg op gaan
Ik denk dat deze jongen vooral bakken met geld gaat kosten...
Rechtbank, hoger beroep, en zo meteen ook nog kost en inwoning op een dure locatie.
Gebruik foamroller omdat me enkel nogal stijf is. Rustig aan @johnyjordaan het is me enkel dat stijf is. 
Rijke tatta zoals jij zal een boete van 99 euro toch zo kunnen betalen.

ik denk dat overheid vooral bakken geld verdient aan jongens die bewust zonder rijbewijs de weg op gaan

of je rijd gewoon niet zonder rijbewijs
ver gezocht je aan de wet houden ik weet het
Heb ik het verkeerd of heb jij vaak problemen met de wet? Enig idee hoe dat komt?Oh mijn auto krijg ik wel weer terug, ik zou nog eerder die wout die hem in beslag nam afmaken dan 6500 euro betalen omdat de OvJ zich niet aan de wet houdt en het rechtssysteem loopt te frustreren.
Dus mij moet je er niet op aankijken, als ik tegen jouw auto aan rij ga ik toch ook niet boos op jou worden omdat je je auto daar geparkeerd hebt?![]()