Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #100.183
  • #100.187
1 op 7, dankjewel Groenlinks, met al die wegvernauwingen van jullie waardoor ik steeds moet remmen en optrekken.

True dat, beetje 100 km/h snelwegen maken voor t milieu en dan wel mijn rijbewijs invorderen ivm veiligheid :trollface:

Ach de auto is 1 grote melkkoe en de mensen met een auto met weinig geld zijn verdien model #1 voor de overheid. Lampje kapot = 99 euro, niet kunnen betalen is 279 euro, nog niet kunnen betalen is +- 500 euro inclusief deurwaarderskosten en dan kun je een betaalregeling afspreken :roflol:

• #100.188
True dat, beetje 100 km/h snelwegen maken voor t milieu en dan wel mijn rijbewijs invorderen ivm veiligheid :trollface:

Ach de auto is 1 grote melkkoe en de mensen met een auto met weinig geld zijn verdien model #1 voor de overheid. Lampje kapot = 99 euro, niet kunnen betalen is 279 euro, nog niet kunnen betalen is +- 500 euro inclusief deurwaarderskosten en dan kun je een betaalregeling afspreken :roflol:
Rijke tatta zoals jij zal een boete van 99 euro toch zo kunnen betalen.

• #100.189
ziek.. :sad:

• #100.191
ik denk dat overheid vooral bakken geld verdient aan jongens die bewust zonder rijbewijs de weg op gaan

• #100.192
ik denk dat overheid vooral bakken geld verdient aan jongens die bewust zonder rijbewijs de weg op gaan
Ik denk dat deze jongen vooral bakken met geld gaat kosten...

Rechtbank, hoger beroep, en zo meteen ook nog kost en inwoning op een dure locatie.

• #100.194
Vanaf 8 dec uit het gips maar steekt nog steeds een stukje uit. En er zit nog iets anders niet goed in me voet. Ik heb ook altijd geluk. :) Gebruik foamroller omdat me enkel nogal stijf is. Rustig aan @johnyjordaan het is me enkel dat stijf is. :p

20180315_195824.jpg

• #100.196

Oh mijn auto krijg ik wel weer terug, ik zou nog eerder die wout die hem in beslag nam afmaken dan 6500 euro betalen omdat de OvJ zich niet aan de wet houdt en het rechtssysteem loopt te frustreren.

Dus mij moet je er niet op aankijken, als ik tegen jouw auto aan rij ga ik toch ook niet boos op jou worden omdat je je auto daar geparkeerd hebt? :roflol:

• #100.197
of je rijd gewoon niet zonder rijbewijs

ver gezocht je aan de wet houden ik weet het

• #100.199
Oh mijn auto krijg ik wel weer terug, ik zou nog eerder die wout die hem in beslag nam afmaken dan 6500 euro betalen omdat de OvJ zich niet aan de wet houdt en het rechtssysteem loopt te frustreren.

Dus mij moet je er niet op aankijken, als ik tegen jouw auto aan rij ga ik toch ook niet boos op jou worden omdat je je auto daar geparkeerd hebt? :roflol:
Heb ik het verkeerd of heb jij vaak problemen met de wet? Enig idee hoe dat komt?

• #100.200
FF wachten he! Kun je niet maken. Xgtyz heeft geen problemen met de wet. Oooh nee. De wet heeft problemen met hem!

Terug
Naar boven