XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #100.161
Letterlijk pootje over :o
Sterkte.

• #100.162
Kstapte vannacht mn bed uit om te pissen. Ik had mogelijk mn onderbeen in een verkeerde positie want ik kreeg meteen een zieke pijnscheut in mn knie waardoor ik meteen neerviel.

Mogelijk mn kruisband afgescheurd... terwijl ik uit bed stepte..

Voetbal, skateboarden, krachttraining, allerlei dronken shit gedaan. Nooit ergens last van, en dan scheur ik m'n kruisband terwijl ik m'n bed uit stap.

En ik kop em vast in,
Ik stapte met m'n verkeerde been uit bed.
JESUS, wat een pech. Enig idee hoe dat komt?

• #100.163
Mijn zus liet me vandaag weten dat ze in het dagboek van haar 10-jarig dochtertje had gelezen dat ze zo hard gepest wordt op school dat ze aan zelfmoord denkt; Ik ben er echt niet goed van en weet niet goed wat te doen. Morgen eens bespreken met mijn vrouw die schooljuf is. De school zal dit toch moeten aanpakken of bespreken.

• #100.164
Sheeeet heavy man

• #100.165
Mijn zus liet me vandaag weten dat ze in het dagboek van haar 10-jarig dochtertje had gelezen dat ze zo hard gepest wordt op school dat ze aan zelfmoord denkt; Ik ben er echt niet goed van en weet niet goed wat te doen. Morgen eens bespreken met mijn vrouw die schooljuf is. De school zal dit toch moeten aanpakken of bespreken.
Ben ook al jaren bezig met mijn zoon en de school. Pesters gaan 9 van 10 keer vrij uit.

• #100.166
Ik draai een wasje, hard piepend geluid, zit die wastrommel vast. Wasmachine kapot I guess, geen kledingstuk vast. Was nog vol zeep, met de hand afgespoeld en opgehangen.

Rete chagrijnig maar gaan douchen, begint de kraan en douchekop te lekken, ook kapot.
Wil ik een kopje koffie zetten, Dolce Gusto maakt veel lawaai maar komt geen koffie uit, waterreservoir wel gevuld.

Toen maar m'n bed in gedoken. Dit kan toch niet allemaal in tijdbestek van één uur?

:fuux:

You gotta be fucking kidding me;

k8KxlFvl.jpg

Vorige maand koppeling, versnellingsbak, remschijven voor en schokdempers achter vervangen. Nu dit? NEE.

• #100.167
  • #100.170

k8KxlFvl.jpg

Vorige maand koppeling, versnellingsbak, remschijven voor en schokdempers achter vervangen. Nu dit? NEE.

Ff laten uitlezen, zolang die hem niet in noodloop gooit valt het vast mee. Waarschijnlijk gewoon een sensortje ofzo. Welke auto rij je?

• #100.171
  • #100.172
  • #100.173
Niets bijzonders really. Fiat Grande Punto met wat patser velgjes eronder.
Morgenochtend gaat 'ie (weer) naar de garage. Hoop dat het een sensortje is inderdaad..
ScClrm5m.jpg

/QUOTE]

Daar heb je t al :p

Maar bij die auto's zijn storingen als sensoren vuil of slecht werkende luchtmassameters of egr kleppen veel voorkomend. Dus hoop voor je dat het meevalt!

• #100.174

k8KxlFvl.jpg

:roflol: ik heb er 330k op staan en alleen egr klep en roetfilter zijn er uit gehaald verder is er nooit wat gebeurd buiten regulier onderhoud :trollface:

• #100.179
Je moet Jilla schrijven, anders verstaat Jasper je niet..

• #100.180
Oh waren in hoger beroep gegaan dus hoef nog niet te zitten

:roflol: Dat 15 jarige mokkeltje heeft toch wel een hoger lvl dan jou met haar Iba voor politie

Terug
Naar boven