- Waardering
- 1.759
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je niet eens een lampje kan betalen moet je geen auto rijden. Niet de schuld van de overheid, hetzelfde met snelheid.True dat, beetje 100 km/h snelwegen maken voor t milieu en dan wel mijn rijbewijs invorderen ivm veiligheid
Ach de auto is 1 grote melkkoe en de mensen met een auto met weinig geld zijn verdien model #1 voor de overheid. Lampje kapot = 99 euro, niet kunnen betalen is 279 euro, nog niet kunnen betalen is +- 500 euro inclusief deurwaarderskosten en dan kun je een betaalregeling afspreken![]()
Moet je daar voor roken en drinken dan?Waarschijnlijk een ontstoken slokdarm... uit het niets...
Nooit gerookt en het afgelopen jaar geen druppel alcohol gedronken en dan dit![]()
'' uit het niets''Waarschijnlijk een ontstoken slokdarm... uit het niets...
Nooit gerookt en het afgelopen jaar geen druppel alcohol gedronken en dan dit![]()

Nee natuurlijk nietMoet je daar voor roken en drinken dan?
Beterschap wel!
, maar verhoogd het risico wel natuurlijk.

Heb ik het verkeerd of heb jij vaak problemen met de wet? Enig idee hoe dat komt?

Als je niet eens een lampje kan betalen moet je geen auto rijden. Niet de schuld van de overheid, hetzelfde met snelheid.

Krijg opeens boete binnen dat mijn auto niet verzekerd is terwijl dat ding verbeurd verklaard is, dus ik bel het cvom op wat hun probleem is, staat die auto nog steeds op mijn naam en is het nog steeds mijn probleem.
Welkom in nazi nederland![]()
Wat heb jij toch heel vaak problemen met de wet. Ik lees constant verhalen over ruzie met vadertje staat. Zou je je op den duur geen vragen beginnen stellen?Krijg opeens boete binnen dat mijn auto niet verzekerd is terwijl dat ding verbeurd verklaard is, dus ik bel het cvom op wat hun probleem is, staat die auto nog steeds op mijn naam en is het nog steeds mijn probleem.
Welkom in nazi nederland![]()
Wat heb jij toch heel vaak problemen met de wet. Ik lees constant verhalen over ruzie met vadertje staat. Zou je je op den duur geen vragen beginnen stellen?

Zelfs toen ik zei van ja geef maar een contact verbod wilde die dat niet 

Ach ik werd eergisteren weer aangehouden voor stalking
Omdat zon wijf me bedreigd had, vrienden van haar mij lastig vielen en ik over een periode van 9 maanden 20x gevraagd had of ze op kon fl*kkeren.
Ja Maar ik moest het Maar negeren dat ik bij mijn strot gepakt wordt en meermaals in persoon lastig gevallen ben, dat zij mij ook had kunnen blokkeren was dan weer totaal onredelijk
Rechter zat dik te haasten en vervolgens kapte hij mijn advocaat af en zei dat het nergens op sloeg mij een jaar later er voor aan te houden en dat ik mocht gaanZelfs toen ik zei van ja geef maar een contact verbod wilde die dat niet
Kan ik weer nieuwe MacBook en iPhone kopen![]()