MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #100.521
Laag bloedsuiker tijdens Inject :emo:

• #100.523
Geen Nainggolan op WK, wtf bende homofiele kontlikkers gvd.
Martinez : "Je moet altijd een speler weglaten. De manier waarop we nu werken gaat het goed. Elke speler heeft sterktes. We kunnen veel uit Radja Nainggolan halen als we hem diep opstellen, maar dan moeten we ons systeem omgooien. Hoe hard die beslissing ook is."

De manier waarop we nu werken gaat het goed ????????????????????????

64mkb.gif

• #100.525
Geen sportschool open. En het vooruitzicht dat ik morgen geopereerd word en dus de rest vd week niet kan trainen. :scold:

• #100.527
Oei.... hopelijk geen zware operatie?
Sterkte in ieder geval.
Bedankt,

Niet heel zwaar gelukkig. Ik heb hidradenitis suppurativa een auto-imuun/huidaandoening. Hierdoor heb wat ontstekingen in mijn nek. Gaan ze er morgen uitsnijden/dichtbranden en dan word vervolgens de wond opengehouden om van binnenuit te genezen. Klinkt heel gruwelijk, maar het is onder plaatselijke verdoving en uit eerdere ervaring weet ik dat ik er na de tijd weinig pijn aan zal hebben.

• #100.532
Geen Nainggolan op WK, wtf bende homofiele kontlikkers gvd.
Martinez : "Je moet altijd een speler weglaten. De manier waarop we nu werken gaat het goed. Elke speler heeft sterktes. We kunnen veel uit Radja Nainggolan halen als we hem diep opstellen, maar dan moeten we ons systeem omgooien. Hoe hard die beslissing ook is."

De manier waarop we nu werken gaat het goed ????????????????????????

64mkb.gif

Radja is een kuitenbijter die elke ploeg goed kan gebruiken ,

hier gaan ze spijt van krijgen,

Belgie gaat de geschiedenis als de grootste groep talenten ooit die nooit een prijs heeft

gewonnen ,mark my words

Laatst bewerkt:
  • #100.533
Zeg tegen ma koop verf bij gamma dan verf ik de trap wel, is 40% korting nu.

Koopt ze het gewoon bij de karwei waar t gewoon 50 euro duurder was :o

Niet dat ik zinnige dingen met mijn geld doe maar de gamma is ook echt precies net zo ver rijden alleen ze was er nog nooit geweest dus ging maar naar karwei. Kom op zeg :roflol:

Voor het zelfde geld had ik gewoon knetter stoned in de tuin kunnen zitten en een minderjarige die trap kunnen laten schuren, gvd :o

• #100.534
Zeg tegen ma koop verf bij gamma dan verf ik de trap wel, is 40% korting nu.

Koopt ze het gewoon bij de karwei waar t gewoon 50 euro duurder was :o

Niet dat ik zinnige dingen met mijn geld doe maar de gamma is ook echt precies net zo ver rijden alleen ze was er nog nooit geweest dus ging maar naar karwei. Kom op zeg :roflol:

Voor het zelfde geld had ik gewoon knetter stoned in de tuin kunnen zitten en een minderjarige die trap kunnen laten schuren, gvd :o
Emmer verf terugbrengen en alsnog bij Gamma gaan halen gr

• #100.536
Deze ochtend, heel vroeg, een telefoontje van mijn schoonbroer... ik wist onmiddellijk wat het zou kunnen zijn. Mijn echtgenote neemt op en begint te huilen. Haar grootmoeder was vannacht overleden. Een ongelooflijk lieve vrouw. Ze klaagde nooit, was altijd aan het glimlachen. Zo zachtaardig, zo worden ze niet meer gemaakt. ...
Water in de longen en hoge leeftijd (90 jaar). Een engel.

• #100.537
Vandaag uitgekafferd geweest door een klant :'). Fml xD

• #100.538
Deze ochtend, heel vroeg, een telefoontje van mijn schoonbroer... ik wist onmiddellijk wat het zou kunnen zijn. Mijn echtgenote neemt op en begint te huilen. Haar grootmoeder was vannacht overleden. Een ongelooflijk lieve vrouw. Ze klaagde nooit, was altijd aan het glimlachen. Zo zachtaardig, zo worden ze niet meer gemaakt. ...
Water in de longen en hoge leeftijd (90 jaar). Een engel.
Sterkte!

• #100.539
crossfit met werk.....ze zijn er allemaal zwaar van overtuigd dat het werkt. als je dan ook nog eens de technieken van o.a. deadlifts ziet , moet je spontaan huilen

Terug
Naar boven