MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #100.542
Kwam hij erachter dat je vegan bent?

:trollface:

Ze wilde zijn worst niet aanraken :trollface:

Ot: verzekering die bevestigd dat ik eerst 1019,- euro moet overmaken voor ik mijn te veel betaalde 1514,- terug krijg.

Are you kidding me :roflol:

Ga de discussie niet eens meer aan, heb ze het geld overgemaakt en zie het geld wel binnenkomen. Had nog gezegd dat ik alleen mijn schadevrije jaren hersteld wilde hebben en het me verder geen drol uit maakte wat ze verder deden. Die 500 euro hadden ze gewoon in hun reet kunnen steken maar als ze zo willen doen is het ook prima :o

• #100.543
Wilde nog een uurtje gaan wandelen vanavond (aangezien ik me kalm moet houden): stortbuien, onweer,... :mad:

• #100.549
Deze ochtend, heel vroeg, een telefoontje van mijn schoonbroer... ik wist onmiddellijk wat het zou kunnen zijn. Mijn echtgenote neemt op en begint te huilen. Haar grootmoeder was vannacht overleden. Een ongelooflijk lieve vrouw. Ze klaagde nooit, was altijd aan het glimlachen. Zo zachtaardig, zo worden ze niet meer gemaakt. ...
Water in de longen en hoge leeftijd (90 jaar). Een engel.

Sterkte

• #100.550
Sluit je zakelijk 2,5 jaar geleden een contract af bij de E.on omdat de Eneco je jarenlang belazerd heeft op een locatie waarvan je daarvoor nog niet de contracten voor elektriciteit beheerde, ben je nu weer klant van dat hoerenbedrijf omdat overname :mad:

• #100.551
dat ik morgen moet werken in Almere omtrent een veiligheidsdag....gelukkig ook niet in het weekend ofzo

• #100.552
Een van mijn collega's komt net binnen met e-clairs en een boule de berlin als "traktaatje" :eek!:
Nog 2u15' kunnen weerstaan aan al die zalige calorieën... :treuren:

• #100.553
@Punjab hoe kom jij aan zoveel karma?
Facebook?:trollface:

Screenshot_20180526-113820.jpg

Screenshot_20180526-113705.png

• #100.554
@Punjab hoe kom jij aan zoveel karma?
Facebook?:trollface:

Hij krijgt @HillR 's karma erbij.:o

OT: Voor de 2e keer binnen 6 weken m'n auto opengebroken aangetroffen vanmorgen, vieze smerig stinkjunks.In tegenstelling tot vorige keer niks meegenomen, navi zat er nog in en zelfs Casal zonnebril hebben ze laten liggen, alleen alles overhoop gehaald:scratch:

• #100.555
De auto die ik vorige week heb gekocht heeft het gisteren begeven. Mijn eerste auto... :sad:
Er was me niets opgevallen tijdens de proefrit.

Ik was een weekendje weg 200km verderop. Door een quickfix van ANWB kon die enigszins weer rijden. Echter, moest ik hem wel gelijk weer thuisbrengen. Mijn ouders en tante mocht ik niet terugbrengen naar het hotel. Te veel risico, dat ik weer ergens zou stranden ivm slecht werkende koppeling. Ik kon hem namelijk niet meer goed schakelen. Snelweg hoef ik die natuurlijk niet veel te gebruiken. 200km weer teruggereden. De medicatie van mijn tante lag nog in het hotel in een dorp in de regio, dus zij en mijn ouders moesten terug. ik was de enige die kon rijden dus ik moest alleen terug met de auto. Niet echt een prettig ritje.

Propz voor de mensen die mijn ouders vervoer aanboden in de dorpjes aldaar. Het was best een stuk. Serieus, de laatste 5km wilde ze een taxi nemen. maar die reden niet meer omdat het bijna zondag(rustdag was). Wat is deze.

Ik hoop dat de financiele schade meevalt. Had in ieder geval wel pechhulp en 9 maanden garantie.
Mijn woonplaats heb ik verder zonder issues bereikt.

Nog een geluk bij een ongeluk, de auto heeft het uiteindelijk begeven op een rustige parkeerplaats en gelukkig niet op een snelweg oid.

• Like
Waarderingen: 040B
  • #100.556
De auto die ik vorige week heb gekocht heeft het gisteren begeven. Mijn eerste auto... :sad:
Er was me niets opgevallen tijdens de proefrit.

Ik was een weekendje weg 200km verderop. Door een quickfix van ANWB kon die enigszins weer rijden. Echter, moest ik hem wel gelijk weer thuisbrengen. Mijn ouders en tante mocht ik niet terugbrengen naar het hotel. Te veel risico, dat ik weer ergens zou stranden ivm slecht werkende koppeling. Ik kon hem namelijk niet meer goed schakelen. Snelweg hoef ik die natuurlijk niet veel te gebruiken. 200km weer teruggereden. De medicatie van mijn tante lag nog in het hotel in een dorp in de regio, dus zij en mijn ouders moesten terug. ik was de enige die kon rijden dus ik moest alleen terug met de auto. Niet echt een prettig ritje.

Propz voor de mensen die mijn ouders vervoer aanboden in de dorpjes aldaar. Het was best een stuk. Serieus, de laatste 5km wilde ze een taxi nemen. maar die reden niet meer omdat het bijna zondag(rustdag was). Wat is deze.

Ik hoop dat de financiele schade meevalt. Had in ieder geval wel pechhulp en 9 maanden garantie.
Mijn woonplaats heb ik verder zonder issues bereikt.

Nog een geluk bij een ongeluk, de auto heeft het uiteindelijk begeven op een rustige parkeerplaats en gelukkig niet op een snelweg oid.
Balen...
Wat voor auto is het en en waar had je 'm gekocht (particulier, autobedrijf of dealer)?

• #100.557
Dacht vannacht ff goede buit te slaan,

Lag er alleen een grote zwarte dildo in de auto

• Like
Waarderingen: BB_
  • #100.558
Balen...
Wat voor auto is het en en waar had je 'm gekocht (particulier, autobedrijf of dealer)?

Garantie dus moet wel (occasion) dealer zijn.

Scheelt weer dat je in principe geen redelijkere schade claim op je garantie kan doen dan na een paar dagen al een kapotte koppeling.

• #100.559
Balen...

Ik heb een Nissan Pixo uit 2009 en gekocht bij een autobedrijf. Heb nu een maandje mijn rijbewijs, had eigenlijk gewoon een autotje nodig zodat ik kon blijven rijden. Geeft natuurlijk veel meer vrijheid dan steeds een auto lenen.

Het autobedrijf heeft wel redelijk goede recenties. Incidenteel staat er een negatieve recensie tussendoor. Enkele keer over auto's die gekocht waren en die snel een mankement vertoonde. Staat bij dat het zonder veel gedoe opgelost was. Meerendeel is gewoon positief... Dus ik hoop maar even op het beste.

• #100.560
Koppeling is een slijtage deel, zit meestal geen garantie op. Hopelijk zijn ze een beetje coulant bij de garage.

Terug
Naar boven