MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #100.562
Ik zal de DBB knokploeg bivakmutsen alvast in de was gooien. Zijn nog bloederig van de laatste acties.

• #100.565
Ik kan ze wel breien! Probleem met bivakmutsen wassen, is dat ik zoveel gelul krijg met de buren. Laatste keer vielen ze ook al over de witte puntmutsen. :eyes:

• #100.566
als je de auto bij een bedrijf hebt gekocht heeft deze een meldingsplicht wat gebreken betreft,

kom je er niet uit dan staat de DBB knokploeg ter beschikking :burns:

Wat?

Je mag er gewoon van uit gaan dat je een degelijk product koopt dus heb je gewoon recht op garantie nadat je een 2e hands auto koopt bij een bedrijf behalve als specifiek aangegeven staat dat bijvoorbeeld de versnellingsbak kapot is.

Ze hebben geen meldplicht of wat dan ook omdat ze gewoon verplicht zijn een degelijk product te bieden, als zij verbreken verborgen houden kun je aanspraak maken op garantie of zelfs koop ontbinden.

Nu is dat voor beide partijen vaak een gedoe waardoor BOVAG gewoon duidelijke richtlijnen stelt, je betaalt ook voor het feit dat het bij BOVAG garages makkelijker is om je garantie te claimen. In principe heb je er namelijk overal recht op.

• #100.567

Dafuq is that shit, die hond is niet eens vals die wilt gewoon dat die t**f opflikkert met dat kut kammetje.

Je moet eens bij dat beest van ons in de buurt komen met een naald (dierenarts), anti teken spul of dat kammetje.

Ik ga dat hele gedoe niet meer aan, ik wacht gewoon tot ze in de mand in slaap valt en dan trek ik haar gewoon in 1 ruk met mand en al onder de tafel vandaan en voor ze het door heeft spuit ik die tekenzooi in haar nek :roflol:

• #100.568
Wat?

Je mag er gewoon van uit gaan dat je een degelijk product koopt dus heb je gewoon recht op garantie nadat je een 2e hands auto koopt bij een bedrijf behalve als specifiek aangegeven staat dat bijvoorbeeld de versnellingsbak kapot is.

Ze hebben geen meldplicht of wat dan ook omdat ze gewoon verplicht zijn een degelijk product te bieden, als zij verbreken verborgen houden kun je aanspraak maken op garantie of zelfs koop ontbinden.

Nu is dat voor beide partijen vaak een gedoe waardoor BOVAG gewoon duidelijke richtlijnen stelt, je betaalt ook voor het feit dat het bij BOVAG garages makkelijker is om je garantie te claimen. In principe heb je er namelijk overal recht op.

Nein,BOVAG garantie is vanaf 4500,00

• #100.569
Ik vroeg je destijds nog dat onmiddelijk te doen! Die vlekken gaan er niet meer uit eens ze opgedroogd zijn! :mad:
HGvlekverwijderaarnr4saus50ml-85775.png

HG doet wat het belooft.

• #100.570
Vandaag in de gym waar ik doordeweeks train, komt een sportinstructeur naar mij toe:
"Men wil niet meer dat je voortaan in een 'hemd' traint." :roflol:
Niet dat het nou direct mijn dag verpestte, maar dat wordt flink zweten geblazen komende maanden; nu ging het kwik al richting de 30 graden. Volgende keer zal ik mijn 'hemd' wel uittrekken, daar zeiden ze niks over. Of weet iemand of ergens doorzichtige shirts te koop zijn? Lekker de boel stangen. :windup:

• #100.571
Vandaag in de gym waar ik doordeweeks train, komt een sportinstructeur naar mij toe:
Niet dat het nou direct mijn dag verpestte, maar dat wordt flink zweten geblazen komende maanden; nu ging het kwik al richting de 30 graden. Volgende keer zal ik mijn 'hemd' wel uittrekken, daar zeiden ze niks over. Of weet iemand of ergens doorzichtige shirts te koop zijn? Lekker de boel stangen. :windup:

Lekker andere gym zoeken, dames in een hemdje zeggen ze vast ook niets over?

• #100.572
Of zo’n gay nethemd, smeriger kan niet :kots:

• #100.574
Lekker andere gym zoeken, dames in een hemdje zeggen ze vast ook niets over?
Nee, denk het niet, maar daar ga ik maar niets van zeggen, want vandaag stond er een megalekkere chick naast mij in een topje.
De gym is op mijn werk en ik ga er direct uit mijn werk heen, vind dat wel gemakkelijk en is rustiger dan bij de F4F bij mij in de wijk. Ik kijk wel, waarschijnlijk gaan veel mensen klagen en draaien ze het vast weer terug. Ik had gewoon een vrij nette tanktop aan, niet zo'n tepelshirt wat 3 maten te groot is, zoals sommige ecto's.

• #100.577
:roflol:

• #100.578
Ik googlede gewoon op afbeeldingen van een 'doorzichtig shirt'.

• #100.580
Wat droeg je dan eigenlijk precies?

Terug
Naar boven