- Waardering
- 28.776
- Lengte
- 1m57
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hey kom op, nog beauty genoeg toch?Hevig onweer vannacht verstoorde mijn beauty sleep
Dus mijn dag is ook verpest!

Kerel, omdat jij gewoon bent dat jouw dates nog een ochtend- en middagslaapje nodig hebben...b*ch please ze moet nog minimaal een maand door slapen![]()
achzo, is dat een "hemd"... Ik zie het probleem in een gym niet echt
Men heeft ook liever niet dat je Deadlift, tenzij je de BB heel zachtjes op de grond legt. Zweten liever ook niet. Theekransje houden is wel prima, dat doen de meeste mensen dan ook.Uh, dat is toch juist een gym shirt? Dafuq maakt men zich dan zo druk om? Bang dat de sportschool een 'bodybuild' imago krijgt?

Kerel, omdat jij gewoon bent dat jouw dates nog een ochtend- en middagslaapje nodig hebben...

Men heeft ook liever niet dat je Deadlift, tenzij je de BB heel zachtjes op de grond legt. Zweten liever ook niet. Theekransje houden is wel prima, dat doen de meeste mensen dan ook.![]()
Die text is wel op het randje...
Opruiende taal kunnen we hier inderdaad niet goedkeuren
In wat voor homo gym train jij...Men heeft ook liever niet dat je Deadlift, tenzij je de BB heel zachtjes op de grond legt. Zweten liever ook niet. Theekransje houden is wel prima, dat doen de meeste mensen dan ook.![]()
Snap alleen die wand met gaten niet, wat voor oefeningen moet je daar nou doen?