XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #100.602
  • #100.604
Die gaten zullen dus wel iets met de WOD te maken hebben........

• #100.606
Neem morgen extra onderbroeken mee naar het werk. Vies warm vandaag.

• #100.607
  • #100.609
Kan douchen in de keuken. Ach ook maar eens een keer gedweild moet je maar zeggen.

• #100.610
vrijdag met mijn schoonzusje crossfitten omdat mijn ega het laat afweten...

(ga eerst thuis echt trainen en pak met crossfit alles wel op 40% oid)

• #100.611
Pls, sportscholen verdienen het meest op mensen die een jaar abonnement afsluiten in januari en daarna nooit meer komen.

Het liefste hebben ze dus gewoon dat je je Abo geld betaald, je dat pasje krijgt en je vervolgens niks anders doet met dat pasje dan stoer doen dat je naar de sportschool gaat, ook al doe je dat niet.
Ik werk bij Defensie en train gratis. In de gym komt enkel Defensiepersoneel.

• #100.613
En dan is die gym leeg, wie moet ons land verdedigen dan :roflol:
Dat doe ik vanachter de pc, zo gaat dat tegenwoordig. Vandaag trouwens de hele dag in vergadering gezeten. Daarna nog wel lekker getraind, in shirt met mouwen. Zweette me de t*ring.

• #100.614
Dat doe ik vanachter de pc, zo gaat dat tegenwoordig. Vandaag trouwens de hele dag in vergadering gezeten. Daarna nog wel lekker getraind, in shirt met mouwen. Zweette me de t*ring.

:roflol:

Hoe herken je het verschil tussen een Afghaanse school en een taliban hoofdkwartier?

geen idee, ik bestuur alleen maar de drone

• Like
Waarderingen: BB_
  • #100.615
  • #100.619
:roflol:

Hoe herken je het verschil tussen een Afghaanse school en een taliban hoofdkwartier?

geen idee, ik bestuur alleen maar de drone
Een piloot kijkt uit ook niet uit zijn raampje, maar ziet op zijn display hetzelfde als je op afstand op een scherm kan zien in geval van een UAV. Waarom zou je nog een piloot in een vliegtuig stoppen met alle menselijk beperkingen van dien en bovendien iemand die zijn/haar leven ervoor moet wagen, als je met een UAV dezelfde taken zonder menselijke beperkingen kunt uitvoeren. De JSF is de laatste generatie bemande gevechtsvliegtuigen die de Krijgsmacht aanschaft.

Terug
Naar boven