MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #100.641
:haha::haha::haha:

• #100.642
Ahww heb je hem niet afgemaakt?

• #100.645
Ik heb het beestje met welgeteld 11,3gr vlees aan zijn lijfje in een perkje ter ruste gelegd. Op deze manier geef ik het terug aan de aarde en zullen de overblijfselen geconsumeerd worden door al hetgeen dat woont in het perkje.

Gozer, weet je niet de biologische waarde van koolmees vlees, als je hem had opgegeten maakte je de gains van je leven

• #100.646
Rip koolmeesje. Ik kreeg gisteren op de snelweg een duif tegen de vooruit van de camionette. Gelukkig was de aanhangwagen zwaar geladen en reed ik zodoende niet zo heel hard en is de ruit niet gebarsten. De duif is nu wel zwaar IxyzyzI.

Three hot girls get into a limousine for a bachelorette party. Denise, the bachelorette was a young teetotaler. She thought a couple sips of champagne was as drunk as she was going to get. She was extremely wrong, her best friend surprised her when she pulls out a bottle of absinthe (notoriously highly alcoholic booze). The three get very drunk, and start doing crazy things (like taking their panties off). In the height of her stupor, Denise (who was a lot more drunk than her two friends) puts her head and arms through the moon-roof and does drunk stuff. Suddenly, a low flying pigeon directly (who had been startled by a car) flew into her mouth! The impact of the collision, knocked her head back, in a way that broke her neck and shutting down all brain function. Denise then fell down back into the limo and died.

:roflol: true story

• #100.647
Wat

• #100.650
Zojuist mijn auto opgehaald. Koppeling + drukgroepen zijn vervangen onder de garantie. :o DBB-knokploeg is niet meer nodig.

• #100.651
Mijn dochtertje heeft in een ritje van 20min 2 keer de auto onder gekotst. :vomit:

• #100.653
Ik wel, mijn vrouw redelijk, maar we raken er aan gewend.

• #100.655
Nee, gewoon wagenziek denk ik, ik had er als kind ook vaak last van. Het is best zielig voor haar, ze zit dan helemaal onder en is flink van slag, maar eenmaal onder de douche is ze het al weer vergeten.

Morgen maar met de andere auto naar het werk. :D

• #100.656
Nee, gewoon wagenziek denk ik, ik had er als kind ook vaak last van. Het is best zielig voor haar, ze zit dan helemaal onder en is flink van slag, maar eenmaal onder de douche is ze het al weer vergeten.

Ja dat is lastig, mijn jongste dochter heeft ook last van wagenziekte, maar geeft het op tijd aan gelukkig.

p.s. Stijlvol de kots-auto voor je vrouw laten staan, nice! hahaha

• #100.657

is het dan niet handig om degene die niet aan het rijden is naast je dochter te laten zitten met wat plastic zakken achter de hand? zo werd dat bij mij gedaan. kan degene haar ook ff geruststellen achteraf :)

ook altijd wat cola en naturel chips als voorraad in de auto wat wel hielp :D

• #100.658
Ik kreeg cinnarizine als kind zodat ik niet alles onderkotste.

• #100.660
Zeiknat al van de regen en nog 6,5u te gaan :fuu:

Terug
Naar boven