Koppie
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 3.763
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Brb, even midden op de snelweg stoppen.

Ik heb het beestje met welgeteld 11,3gr vlees aan zijn lijfje in een perkje ter ruste gelegd. Op deze manier geef ik het terug aan de aarde en zullen de overblijfselen geconsumeerd worden door al hetgeen dat woont in het perkje.
Rip koolmeesje. Ik kreeg gisteren op de snelweg een duif tegen de vooruit van de camionette. Gelukkig was de aanhangwagen zwaar geladen en reed ik zodoende niet zo heel hard en is de ruit niet gebarsten. De duif is nu wel zwaar IxyzyzI.
true storyNetflix - a thousand ways to die
Aan de ene kant fucking grappig aan de andere kant krijg je echt de neiging om nooit meer uit bed te komen

Mijn dochtertje heeft in een ritje van 20min 2 keer de auto onder gekotst.![]()
Ik wel, mijn vrouw redelijk, maar we raken er aan gewend.
Nee, gewoon wagenziek denk ik, ik had er als kind ook vaak last van. Het is best zielig voor haar, ze zit dan helemaal onder en is flink van slag, maar eenmaal onder de douche is ze het al weer vergeten.
Morgen maar met de andere auto naar het werk.![]()
is het dan niet handig om degene die niet aan het rijden is naast je dochter te laten zitten met wat plastic zakken achter de hand? zo werd dat bij mij gedaan. kan degene haar ook ff geruststellen achterafNee, gewoon wagenziek denk ik, ik had er als kind ook vaak last van. Het is best zielig voor haar, ze zit dan helemaal onder en is flink van slag, maar eenmaal onder de douche is ze het al weer vergeten.
Morgen maar met de andere auto naar het werk.![]()

Zojuist mijn auto opgehaald. Koppeling + drukgroepen zijn vervangen onder de garantie.DBB-knokploeg is niet meer nodig.