MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #100.622
Een piloot kijkt uit ook niet uit zijn raampje, maar ziet op zijn display hetzelfde als je op afstand op een scherm kan zien in geval van een UAV. Waarom zou je nog een piloot in een vliegtuig stoppen met alle menselijk beperkingen van dien en bovendien iemand die zijn/haar leven ervoor moet wagen, als je met een UAV dezelfde taken zonder menselijke beperkingen kunt uitvoeren. De JSF is de laatste generatie bemande gevechtsvliegtuigen die de Krijgsmacht aanschaft.

Bedoelde t meer als grap omdat ze wel eens perongeluk een school kapot schieten.

Laatst ook in Israël geloof ik hadden ze een ziekenhuis onder vuur genomen en bestookt met raketten. Gelijk weer iedereen op Israël haten.

Laten ze de beelden van die aanval zien, staat er gewoon een raket installatie op het dak van dat ziekenhuis en worden die helikopters vanuit het ziekenhuis beschoten.

Misschien moet Hamas gewoon eens niet de Palestijnse bevolking als menselijk schild gebruiken.

• #100.623
Bedoelde t meer als grap omdat ze wel eens perongeluk een school kapot schieten.

Laatst ook in Israël geloof ik hadden ze een ziekenhuis onder vuur genomen en bestookt met raketten. Gelijk weer iedereen op Israël haten.

Laten ze de beelden van die aanval zien, staat er gewoon een raket installatie op het dak van dat ziekenhuis en worden die helikopters vanuit het ziekenhuis beschoten.

Misschien moet Hamas gewoon eens niet de Palestijnse bevolking als menselijk schild gebruiken.
Goed punt, dat gebeurt inderdaad. Taliban doet hetzelfde. Wat doe je dan in zo'n situatie?
Die k*tlui hebben gewoon geen geweten. Laatst in Indonesië had een heel gezin zichzelf opgeblazen, inclusief kids.

• #100.625
Die hitte... Ik word er niet goeddddddddddd van :fire:

• #100.626
Mijn vorige wagen was een Giulietta met bijna 200PK, echt nooit iets mee vermoord. Mijn huidige Leon met iets minder PK, is god***domme een moordmachine. Het begon allemaal afgelopen winter met een Ree die vrolijk voor mijn auto sprong (hij is WIT verdomme!), sindsdien al een kauw, een duif een merel en nu ook een koolmeesje :treuren:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

RIP lief klein vogeltje, gelukkig was je op slag dood en heb je niets gevoeld als het goed is. Ik hoop dat je geen kleine koolmeesjes achterlaat of dat partner koolmees de zorgtaken overneemt. Het spijt me dat jullie geen afscheid hebben kunnen nemen :(

• #100.627
:sad::aai:

• #100.628
Wou Karma geven voor het koolmeesje :huilen:
maar die :scold: 10 anderen die nog eerst karma moeten krijgen ....:headbang:

• #100.634
Pas maar op voor al die vegan Warriors hier op het forum

Ik heb het beestje met welgeteld 11,3gr vlees aan zijn lijfje in een perkje ter ruste gelegd. Op deze manier geef ik het terug aan de aarde en zullen de overblijfselen geconsumeerd worden door al hetgeen dat woont in het perkje.

• #100.635
Ik heb het beestje met welgeteld 11,3gr vlees aan zijn lijfje in een perkje ter ruste gelegd. Op deze manier geef ik het terug aan de aarde en zullen de overblijfselen geconsumeerd worden door al hetgeen dat woont in het perkje.
11,3 is maar 1 eetlepel :p

• #100.638
  • #100.639
Rip koolmeesje. Ik kreeg gisteren op de snelweg een duif tegen de vooruit van de camionette. Gelukkig was de aanhangwagen zwaar geladen en reed ik zodoende niet zo heel hard en is de ruit niet gebarsten. De duif is nu wel zwaar IxyzyzI.

Terug
Naar boven