- Waardering
- 1.286
Heb je de mail niet gekregen dat het deze week relweek is?![]()
Kut. Verkeerd gelezen. Dacht relnichtenweek.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je de mail niet gekregen dat het deze week relweek is?![]()
Een piloot kijkt uit ook niet uit zijn raampje, maar ziet op zijn display hetzelfde als je op afstand op een scherm kan zien in geval van een UAV. Waarom zou je nog een piloot in een vliegtuig stoppen met alle menselijk beperkingen van dien en bovendien iemand die zijn/haar leven ervoor moet wagen, als je met een UAV dezelfde taken zonder menselijke beperkingen kunt uitvoeren. De JSF is de laatste generatie bemande gevechtsvliegtuigen die de Krijgsmacht aanschaft.
Goed punt, dat gebeurt inderdaad. Taliban doet hetzelfde. Wat doe je dan in zo'n situatie?Bedoelde t meer als grap omdat ze wel eens perongeluk een school kapot schieten.
Laatst ook in Israël geloof ik hadden ze een ziekenhuis onder vuur genomen en bestookt met raketten. Gelijk weer iedereen op Israël haten.
Laten ze de beelden van die aanval zien, staat er gewoon een raket installatie op het dak van dat ziekenhuis en worden die helikopters vanuit het ziekenhuis beschoten.
Misschien moet Hamas gewoon eens niet de Palestijnse bevolking als menselijk schild gebruiken.
als je de auto bij een bedrijf hebt gekocht heeft deze een meldingsplicht wat gebreken betreft,
kom je er niet uit dan staat de DBB knokploeg ter beschikking![]()

Ja hoor, we zullen jou wat karma geven omdat je carmageddon speelt op onschuldige beestjes, klinkt logischJaloerse kip, ik kan wel wat goede karma gebruiken na de zoveelste moord![]()

Jaloerse kip, ik kan wel wat goede karma gebruiken na de zoveelste moord![]()
Pas maar op voor al die vegan Warriors hier op het forum
11,3 is maar 1 eetlepelIk heb het beestje met welgeteld 11,3gr vlees aan zijn lijfje in een perkje ter ruste gelegd. Op deze manier geef ik het terug aan de aarde en zullen de overblijfselen geconsumeerd worden door al hetgeen dat woont in het perkje.

Zit Schilder niet alleen in Noord-Holland maar ook elders?
Zit Schilder niet alleen in Noord-Holland maar ook elders?