XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #100.661
is het dan niet handig om degene die niet aan het rijden is naast je dochter te laten zitten met wat plastic zakken achter de hand? zo werd dat bij mij gedaan. kan degene haar ook ff geruststellen achteraf :)

ook altijd wat cola en naturel chips als voorraad in de auto wat wel hielp :D
Haar vooraan laten zitten helpt ook

• #100.663
  • #100.664
2 dagen al niet geslapen...Word leuk vanmiddag naar huis rijden :o

• #100.665
  • #100.668
Tip 3

Het is warm genoeg buiten. Gewoon ff half uurtje in je boxer werken en je kleding in de zon leggen.

• #100.671
Mijn dochtertje heeft in een ritje van 20min 2 keer de auto onder gekotst. :vomit:

Bij autoziekte, waar ik vroeger ook veel last van had, werkt het volgende heel goed; Bepalen of ze links- of rechtshandig is en dan in het tegenovergestelde oor een watje stoppen. Klinkt heel eenvoudig, maar mij hielp dit na 8 jaar (!!!) autoziekte (waarbij ik 24 uur in de bus naar Spanje zat en onderweg zeker 8x moest spugen). Ik was er in 1x vanaf...Het proberen waard ;)

• #100.672
Ik word alleen misselijk in een helikopter. :vomit:

Daarom ben ik helikopterengineer bij de Luchtmacht geworden. :scratch:

• #100.673
@iedereen bedankt voor de tips, niet alles zal werken (chips en cola bijv.), want ze is pas twee, maar er zitten wel dingen tussen die ik ga proberen.

• #100.674
@iedereen bedankt voor de tips, niet alles zal werken (chips en cola bijv.), want ze is pas twee, maar er zitten wel dingen tussen die ik ga proberen.

We hebben hier van die polsbandjes, persoonlijk niet van overtuigd, maar mijn ega zegt dat het helpt en niets tegen mijn rijstijl is opgewassen :driving:.
Zie onderstaand linkje met uitleg (bandjes zijn wel goedkoper te vinden, maar hier worden de watjes toevallig ook uitgelegd).

Misselijk op de achterbank: tips tegen wagenziekte

• #100.675
Gekeken bij huisje.
1 minuut lopen van de bus.
3 min lopen van mijn moeder.
5 min fietsen van moeder van mijn vriendin.
1 kamer meer dan nu, plus berging, zolder, balkon en schuur. Hebben we nu allemaal niet.
200€ goedkoper dan waar nu zit.

Waren als 4de geloot en 2 en 3 kwamen al niet opdagen. Heeft nummer 1 hem genomen.

Godverdegodvertyfus.

• #100.676
Dreigen met de DBB knokploeg :eyebrow:

• #100.678
Belgen...???

Terug
Naar boven