MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #100.683
Vanaf 8 uur in de ochtend op pad met m'n vader en oom om m'n oom te machtigen om dinges te kunnen fixen voor een stuk grond in Roemenië dat van m'n vader is.

Van de advocaat, naar het notariskantoor, naar het gemeentehuis van het ene dorp, naar gemeentehuis van de stad, terug naar het notariskantoor en weer naar het gemeentehuis.

Eindelijk weer terug naar het notariskantoor rond half drie met alle geboorteakten compleet en de uiteindelijke papieren waren ook op orde. M'n vader kon deze doornemen om het uiteindelijk te tekenen. Maar dat duurde ook zeker 1.5 uur.

M'n oom en ik waren in slaap gekukeld met op een tafeltje naast ons een kopie van de geboorteakten met mijn telefoon daarop.
Na een poos werd ik wakker....telefoon weg:o

Het ergste van alles, alle foto's van aaaal het eten van de Roemeense bruiloft zijn nu ook pissen. Nu kan ik niet shinen in het 'Post je maaltijden met pics'-topic:o.

• #100.687
Dat zijn geen dialecten, dat is gewoon analfabetisme.
True story :D. Maar als een West-Vlaming puur in zijn dialect iets tegen mij zegt, versta ik er echt niks van. Dat meen ik echt want heb het op vakantie etc. al meegemaakt dat ik om de vijf botten wablief moet zeggen.

• #100.688
Vanaf 8 uur in de ochtend op pad met m'n vader en oom om m'n oom te machtigen om dinges te kunnen fixen voor een stuk grond in Roemenië dat van m'n vader is.

Van de advocaat, naar het notariskantoor, naar het gemeentehuis van het ene dorp, naar gemeentehuis van de stad, terug naar het notariskantoor en weer naar het gemeentehuis.

Eindelijk weer terug naar het notariskantoor rond half drie met alle geboorteakten compleet en de uiteindelijke papieren waren ook op orde. M'n vader kon deze doornemen om het uiteindelijk te tekenen. Maar dat duurde ook zeker 1.5 uur.

M'n oom en ik waren in slaap gekukeld met op een tafeltje naast ons een kopie van de geboorteakten met mijn telefoon daarop.
Na een poos werd ik wakker....telefoon weg:o

Het ergste van alles, alle foto's van aaaal het eten van de Roemeense bruiloft zijn nu ook pissen. Nu kan ik niet shinen in het 'Post je maaltijden met pics'-topic:o.

Tsja,het blijven Roemenen

• #100.689

Ik zou het liever niet over 1 kam willen scheren, maar ik ben een goede 10 jaar niet in het land geweest, maar wat deze case betreft is er inderdaad niets veranderd!:roflol:

Of ik had gewoon niet in slaap moeten vallen:yes:

Laatst bewerkt:
  • #100.690
  • #100.691
Ik zou het liever niet over 1 kamp willen scheren, maar ik ben een goede 10 jaar niet in het land geweest, maar wat deze case betreft is er inderdaad niets veranderd!:roflol:

Of ik had gewoon niet in slaap moeten vallen:yes:

Roemenië, Hongarije en Polen staan
bij mij nog op het verlanglijstje als
vakantie

• #100.697
Net deze jongen gesneden, sterker dan een madame Jeanette. Moest daarna naar de wc. Mijn p**mel brandt als hel. :fire:
IMG-20180602-WA0005.jpeg

• #100.698
En morgen last van de achterkant. :D

• #100.699
Vandaag bij de jumbo door de caissiére erop gewezen dat ik niet betaald had voor het tasje....nadat ik aangaf hem al bij binnekomst bij me te hebben , trok ze mijn verhaal geheel in twijfel en zonder vragen sloeg ze het tasje gewoon aan bij de kassa. Ik begon te lachen en gaf aan dat de rekening al 70+ euro was...en ik zeker niet te beroerd ben om 10 cent voor dat tasje te betalen. Maar het ging puur om het principe op dat moment , dus ik hield voet bij stand. Uiteindelijk kwam zelfs de teamleider erbij , die mij netjes vertelde dat ik niet zo moeilijk moest doen. Ik legde de beste man uit dat ik zomaar werd beschuldigd van het niet willen betalen van mijn tasje....Nadat er zelfs een omstander mee begon te bemoeien en bevestigde dat ik het tasje gewoon de gehele tijd al bij mij had , ook tijdens het boodschappen. De teamleider vertelde mij nog dat zijn medewerker nooit zomaar een leugen zou verzinnen. Na al dit gezeik begon mijn geduld op te raken en ik vertelde dat ze zoveel mogelijk tasjes mocht aanslaan als ze wou. In de tussentijd had een winkelmanager de camera beelden bekeken en constateerde dat ik het tasje inderdaad gewoon bij mij had....Je had het gezicht van die twee lui moeten zien hahaha.

Ter compensatie voor alle ellende kreeg ik een krat bier en kon de caissiere even ''noodgedwongen'' pauze nemen. :o:o:o

Terug
Naar boven