- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Niet in Nederland, wel in Limburg en Friesland

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Lol jawel. Het aantal NLers dat bvb. hen/hun verkeerd gebruikt...

.Lol jawel. Het aantal NLers dat bvb. hen/hun verkeerd gebruikt...
Dat zijn geen dialecten, dat is gewoon analfabetisme.
True storyDat zijn geen dialecten, dat is gewoon analfabetisme.
. Maar als een West-Vlaming puur in zijn dialect iets tegen mij zegt, versta ik er echt niks van. Dat meen ik echt want heb het op vakantie etc. al meegemaakt dat ik om de vijf botten wablief moet zeggen.Vanaf 8 uur in de ochtend op pad met m'n vader en oom om m'n oom te machtigen om dinges te kunnen fixen voor een stuk grond in Roemenië dat van m'n vader is.
Van de advocaat, naar het notariskantoor, naar het gemeentehuis van het ene dorp, naar gemeentehuis van de stad, terug naar het notariskantoor en weer naar het gemeentehuis.
Eindelijk weer terug naar het notariskantoor rond half drie met alle geboorteakten compleet en de uiteindelijke papieren waren ook op orde. M'n vader kon deze doornemen om het uiteindelijk te tekenen. Maar dat duurde ook zeker 1.5 uur.
M'n oom en ik waren in slaap gekukeld met op een tafeltje naast ons een kopie van de geboorteakten met mijn telefoon daarop.
Na een poos werd ik wakker....telefoon weg
Het ergste van alles, alle foto's van aaaal het eten van de Roemeense bruiloft zijn nu ook pissen. Nu kan ik niet shinen in het 'Post je maaltijden met pics'-topic.

Hoewel ik al jaren niet meer wagenziek ben, ging ik zelfs met cinnarizine in m'n mik bijna over m'n nek in een helikopterIk word alleen misselijk in een helikopter.
Daarom ben ik helikopterengineer bij de Luchtmacht geworden.![]()

Ik zou het liever niet over 1 kamp willen scheren, maar ik ben een goede 10 jaar niet in het land geweest, maar wat deze case betreft is er inderdaad niets veranderd!
Of ik had gewoon niet in slaap moeten vallen![]()
Krakow zeker aanrader.Roemenië, Hongarije en Polen staan
bij mij nog op het verlanglijstje als
vakantie
Dat is gewoon correct Vlaams...

Standby. Eeeh, de bivakmutsen ruiken heerlijk maar zijn wel ietsie gekrompen....![]()
Hongarije is top. Slovenië en Macedonië zijn ook de moeite.Roemenië, Hongarije en Polen staan
bij mij nog op het verlanglijstje als
vakantie

Net deze jongen gesneden, sterker dan een madame Jeanette. Moest daarna naar de wc. Mijn p**mel brandt als hel.
![]()