Dat van mij ook

Ontopic:
Kreeg net bericht dat tante in ziekenhuis ligt, wilde bij d'r langs gaan paar weken geleden alleen toen begonnen die vieze stinkwouten over die kut versterkers te ouwehoeren waardoor het er niet van kwam

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ga dan ook niet bij die dikke zeug staan die zo blij is dat ze werk heeft waar ze kan zitten dat ze het veel te serieus neemt.
Sowieso, ga gewoon in de rij staan bij een lekker wijf. Wij stonden laatst ook netjes met zijn 8e te wachtten terwijl zo'n mokkel niemand aan de kassa had.![]()

Het politie bureau hier is ook niet meer in gebruik![]()
Je zou verwachten dat in de omgeving van @I Xyzyx I een extra politiebureau wordt geopend en meer agenten in dienst worden genomen.Haha, dat kleine ding als je net het dorp in komt rijden aan de rechterkant. Die is ook al gesloten?
Je zou verwachten dat in de omgeving van @I Xyzyx I een extra politiebureau wordt geopend en meer agenten in dienst worden genomen.
Haha, dat kleine ding als je net het dorp in komt rijden aan de rechterkant. Die is ook al gesloten?

Kortom schuld van de popo dat je tante in het ziekenhuis ligt toch?![]()

Nee, maar wel dat ik mijn tijd aan hun shit moet besteden ipv aan "nuttige" dingen.![]()

Zelf naar school gaan en familiebanden onderhouden?
Wat een fl**kers die wouten weer, had aangifte ingepland wegens verduistering van mijn versterkers. Dus ik zo: oh zijn jullie nu ook al van de rechtbank? Blablabla
Dus ik zeg zo: ja best als jullie mijn aangifte weigeren maar dan wil ik het wel op papier hebben.
Gaan ze daar moeilijk over doen, dus ik zeg zo: ja waarom willen jullie het niet op papier geven?
Heb ze toen maar gezegd dat ik gewoon kom om aangifte te doen van verduistering en dat ze hem maar opnemen of mij op papier mee geven waarom niet. Laatste wat ik hoorde was "nee meneer" dus gaat zo nog interessant worden. kutwouten![]()
Het zit jou ook nooit mee he verdikke. Online aangifte doen als dat kan?
Oh denk je dat ik überhaupt het idee had dat ze dit serieus gingen opnemen?
Zou me niet eens verbazen als ze die aangifte tegen origineel ook niet gaan opnemen. Maakt mij in principe niet zoveel uit, moeten ze mij ook maar een goede reden geven of mijn aangifte wegens discriminatie opnemen.

Oh denk je dat ik überhaupt het idee had dat ze dit serieus gingen opnemen?
Zou me niet eens verbazen als ze die aangifte tegen origineel ook niet gaan opnemen. Maakt mij in principe niet zoveel uit, moeten ze mij ook maar een goede reden geven of mijn aangifte wegens discriminatie opnemen.

Jonge meisjes lastig vallen, de politie sarren en de DBB-leden vermaken.