AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #100.721
Het was humoristisch bedoeld.

Dat van mij ook :sad:

Ontopic:

Kreeg net bericht dat tante in ziekenhuis ligt, wilde bij d'r langs gaan paar weken geleden alleen toen begonnen die vieze stinkwouten over die kut versterkers te ouwehoeren waardoor het er niet van kwam:fuu:

• #100.722
Kortom schuld van de popo dat je tante in het ziekenhuis ligt toch? :p

• #100.723
Ga dan ook niet bij die dikke zeug staan die zo blij is dat ze werk heeft waar ze kan zitten dat ze het veel te serieus neemt.

Sowieso, ga gewoon in de rij staan bij een lekker wijf. Wij stonden laatst ook netjes met zijn 8e te wachtten terwijl zo'n mokkel niemand aan de kassa had. :roflol:

Ben je 28, ga je met je vrienden bij een kassa staan met een lekker wijf van 16. :o

• #100.725
  • #100.728
Haha, dat kleine ding als je net het dorp in komt rijden aan de rechterkant. Die is ook al gesloten?

Ja :o

Die is overigens al jaren geleden buiten gebruik gesteld, werd alleen nog maar gebruikt om een paar uur per week inloop spreekuur te houden en af en toe voor aangiftes.

Is volgens mij gelijktijdig gebeurd toen die wouten hier in dat café kapot geslagen zijn :roflol:

• #100.731
Zoals chickies naar school brengen? :p

Zelf naar school gaan en familiebanden onderhouden?:dunno:

Wat een fl**kers die wouten weer, had aangifte ingepland wegens verduistering van mijn versterkers. Bellen ze op dat ze die niet gaan opnemen. Dus ik zo: oh zijn jullie nu ook al van de rechtbank? Blablabla

Dus ik zeg zo: ja best als jullie mijn aangifte weigeren maar dan wil ik het wel op papier hebben.

Gaan ze daar moeilijk over doen, dus ik zeg zo: ja waarom willen jullie het niet op papier geven?

Heb ze toen maar gezegd dat ik gewoon kom om aangifte te doen van verduistering en dat ze hem maar opnemen of mij op papier mee geven waarom niet. Laatste wat ik hoorde was "nee meneer" dus gaat zo nog interessant worden.

Als ze een legitieme reden hebben om mijn aangifte te weigeren kunnen ze dat toch best op papier mee geven? :roflol:

• #100.732
Zelf naar school gaan en familiebanden onderhouden?:dunno:

Wat een fl**kers die wouten weer, had aangifte ingepland wegens verduistering van mijn versterkers. Dus ik zo: oh zijn jullie nu ook al van de rechtbank? Blablabla

Dus ik zeg zo: ja best als jullie mijn aangifte weigeren maar dan wil ik het wel op papier hebben.

Gaan ze daar moeilijk over doen, dus ik zeg zo: ja waarom willen jullie het niet op papier geven?

Heb ze toen maar gezegd dat ik gewoon kom om aangifte te doen van verduistering en dat ze hem maar opnemen of mij op papier mee geven waarom niet. Laatste wat ik hoorde was "nee meneer" dus gaat zo nog interessant worden. kutwouten :sukkeltje:

Het zit jou ook nooit mee he verdikke. Online aangifte doen als dat kan?

• #100.733
Het zit jou ook nooit mee he verdikke. Online aangifte doen als dat kan?

Oh denk je dat ik überhaupt het idee had dat ze dit serieus gingen opnemen?

Zou me niet eens verbazen als ze die aangifte tegen origineel ook niet gaan opnemen. Maakt mij in principe niet zoveel uit, moeten ze mij ook maar een goede reden geven of mijn aangifte wegens discriminatie opnemen.

• #100.734

Zou me niet eens verbazen als ze die aangifte tegen origineel ook niet gaan opnemen. Maakt mij in principe niet zoveel uit, moeten ze mij ook maar een goede reden geven of mijn aangifte wegens discriminatie opnemen.

Ik zou aangifte doen bij de politie om het feit dat ze jou aangifte niet willen accepteren.

O wacht :)

• #100.735
Ik zou de aangifte van zo een irritante kwal ook niet opnemen:roflol:

• #100.736

Wat doe je eigenlijk in het dagelijks leven?

• #100.737
Jonge meisjes lastig vallen, de politie sarren en de DBB-leden vermaken.

• #100.739
Jonge meisjes lastig vallen, de politie sarren en de DBB-leden vermaken.

Was laatst door een 17 jarige chick vol op m'n voet getrapt, is nu 2 weken later en doet nog steeds pijn :roflol:

Alleen maar omdat ik haar laserpen afpakte nadat ze tof in auto's liep te schijnen met dat ding :o

• #100.740
En i.p.v. er zelf eentje te kopen jat hem maar.

Terug
Naar boven