Vandaag bij de jumbo door de caissiére erop gewezen dat ik niet betaald had voor het tasje....nadat ik aangaf hem al bij binnekomst bij me te hebben , trok ze mijn verhaal geheel in twijfel en zonder vragen sloeg ze het tasje gewoon aan bij de kassa. Ik begon te lachen en gaf aan dat de rekening al 70+ euro was...en ik zeker niet te beroerd ben om 10 cent voor dat tasje te betalen. Maar het ging puur om het principe op dat moment , dus ik hield voet bij stand. Uiteindelijk kwam zelfs de teamleider erbij , die mij netjes vertelde dat ik niet zo moeilijk moest doen. Ik legde de beste man uit dat ik zomaar werd beschuldigd van het niet willen betalen van mijn tasje....Nadat er zelfs een omstander mee begon te bemoeien en bevestigde dat ik het tasje gewoon de gehele tijd al bij mij had , ook tijdens het boodschappen. De teamleider vertelde mij nog dat zijn medewerker nooit zomaar een leugen zou verzinnen. Na al dit gezeik begon mijn geduld op te raken en ik vertelde dat ze zoveel mogelijk tasjes mocht aanslaan als ze wou. In de tussentijd had een winkelmanager de camera beelden bekeken en constateerde dat ik het tasje inderdaad gewoon bij mij had....Je had het gezicht van die twee lui moeten zien hahaha.
Ter compensatie voor alle ellende kreeg ik een krat bier en kon de caissiere even ''noodgedwongen'' pauze nemen.![]()
Hoe de f**k krijg je 70 euro aan boodschappen in 1 tasje?