Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #100.741
Wil ik brood smeren op het werk zit de schimmel er al op haha. Dan maar broodje gezond om de hoek halen.

• #100.742
Oh denk je dat ik überhaupt het idee had dat ze dit serieus gingen opnemen?

Zou me niet eens verbazen als ze die aangifte tegen origineel ook niet gaan opnemen. Maakt mij in principe niet zoveel uit, moeten ze mij ook maar een goede reden geven of mijn aangifte wegens discriminatie opnemen.

Nog steeds aan het janken.

Gelukt?
Komen ze me zo halen?

• #100.744
En i.p.v. er zelf eentje te kopen jat hem maar.

Ik had hem de bosjes in geflikkerd :roflol:

Was net voor het eerst dat een agent mij wel correct te woord stond. Hij zei dat mijn verhaal mbt. De versterkers, speakers en dashcam gewoon logisch klonk en dat als het inderdaad waar is dat het gewoon slordig was van zijn collega's. Hij zei zo: ja als je dit vooraf had geweten dan had je waarschijnlijk desnoods de kabels door geknipt en het spul er uit gehaald. Ja precies dat dus :bow2:

Hij kon dan wel inhoudelijk niks betekenen omdat hij er niet bij betrokken was, het nu bij het OM lag en het niet aan hem was te oordelen over het optreden van zijn collega's maar aan de klachtencommissie.

Straks even een doos merci langs brengen, geen idee of ze dat mogen aannemen maar gaat om het gebaar.

Inb4 morgen in de krant: politie bureau ontruimd vondst onbekend pakketje :roflol:

• #100.745
Nog steeds aan het janken.

Gelukt?
Komen ze me zo halen?

Geen idee, ze maken er een mutatie van op en ik ga wel OvJ Harmsen en brigadier Buter vragen of ze de zaak kunnen oppakken :sukkeltje:

Ga ook geen drama lopen maken daar, artikel 12 procedure is er niet voor niets.

• #100.747
Gekeken bij huisje.
1 minuut lopen van de bus.
3 min lopen van mijn moeder.
5 min fietsen van moeder van mijn vriendin.
1 kamer meer dan nu, plus berging, zolder, balkon en schuur. Hebben we nu allemaal niet.
200€ goedkoper dan waar nu zit.

Waren als 4de geloot en 2 en 3 kwamen al niet opdagen. Heeft nummer 1 hem genomen.

Godverdegodvertyfus.

net telefoon gehad dat we toch eerste zijn!!!!!

yeaayyyyy bitchesss, blij AF

• #100.753
  • #100.754
Je noemt als pluspunten:
  • 3 min lopen van mijn moeder.
  • 5 min fietsen van moeder van mijn vriendin.
  • 1 kamer meer dan nu.
Oftewel kinderkamer en makkelijk bij beide ouders te dumpen als oppas.

Kamer meer als studeerkamer ect.
Kan de auto van mijn moeder dan vaker pakken.
Vriendin gaat vaak bij haar moeder langs.

Kids, not even once.

• #100.755
Net sms'je gekregen van mijn mama dat "mijn" kat (ik moest ze daar laten toen ik ging samenwonen) gestorven is :(:(

• #100.756
ah...gecondoleerd!

• #100.757
Net sms'je gekregen van mijn mama dat "mijn" kat (ik moest ze daar laten toen ik ging samenwonen) gestorven is :(:(

Ah kudt! :( Gecondoleerd!

Maarruh...mag ik het een beetje gek vinden, als je daar een sms-je over krijgt en niet even gebeld wordt? Sterkte anyways...

• #100.758
Ah kudt! :( Gecondoleerd!

Maarruh...mag ik het een beetje gek vinden, als je daar een sms-je over krijgt en niet even gebeld wordt? Sterkte anyways...

Bwa, ze weet dat ik op dat uur in de auto zit naar huis van het werk.
Bovendien vindt ze het stiekem zelf niet zo erg denk ik, ik had er wel een kleine a**hole van gemaakt indertijd :engel:
Hij had nogal de neiging om vaak "naar de benen te vliegen", zalige kat was het :rolleyes:

• #100.759
Wie smst er tegenwoordig nog?

• #100.760
Domeinen: dashcam hoort niet bij auto
OvJ: dashcam zit vast volgens domeinen
Domeinen: ja maar als die hier met dashcam staat dan hoort die wel bij auto.

Jezus vieze nazi's ook :roflol: zelfs mijn SD kaartje willen ze niet terug geven omdat daar die stinkwouten op beeld toezeggen dat ik de spullen er uit mag halen.

Terug
Naar boven