- Waardering
- 12.551
Oldtimers

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Volgens de Belgische wet valt ze inderdaad onder "oldtimer"
OT: Mijn collega die naast me zit is al haar tweede gigantische chocoladewafel van de dag binnen aan het werken.
En ze blijft nog super slank ook![]()

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Kleine meisjes mogen niet zoveel eten als jullie bomen van mannen hé!
Heb een beetje medelijden met ons![]()

Jij wilt gewoon aan je eigensorry dames....als het mogelijk was om mijn lichaam en metabolisme met jullie te ruilen zodat jullie een dagje zonder enig schuldgevoel lekker konden bulken dan had ik dat gedaan! xoxoxo
zitten viespeuk 
Zonet te horen gekregen dat een 4de jeugdvriend is gestorven.
1ste: toch al een tijd terug: zelfmoord in de gevangenis via ophanging
2de: zelfmoord tijdens een depressie: het was een getormenteerde, creatieve artiest. Echt erg;
3de: weet er het fijne niet van, de familie houdt de lippen stijf op mekaar, vermoedelijk overdosis, al dan niet intentioneel
nu, de 4de: heb via vrienden gevraagd wat er is gebeurd; ik wacht op antwoord.
Als ik dit lijstje zo zie dan heb ik die vriendenkring net op tijd, voor m'n pubertijd, verlaten.
Zonet te horen gekregen dat een 4de jeugdvriend is gestorven.
1ste: toch al een tijd terug: zelfmoord in de gevangenis via ophanging
2de: zelfmoord tijdens een depressie: het was een getormenteerde, creatieve artiest. Echt erg;
3de: weet er het fijne niet van, de familie houdt de lippen stijf op mekaar, vermoedelijk overdosis, al dan niet intentioneel
nu, de 4de: heb via vrienden gevraagd wat er is gebeurd; ik wacht op antwoord.
Als ik dit lijstje zo zie dan heb ik die vriendenkring net op tijd, voor m'n pubertijd, verlaten.