XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #100.766
:treuren:

• #100.767
:army:

• #100.768
Dan maak jij toch de gezonde variant , bubs. :)

• #100.769
Dan maak jij toch de gezonde variant , bubs. :)

unicorn.jpg

• Like
Waarderingen: 040B
  • #100.772
is dat echt een maaltijd? arme jij!

• #100.774
  • #100.775
sorry dames....als het mogelijk was om mijn lichaam en metabolisme met jullie te ruilen zodat jullie een dagje zonder enig schuldgevoel lekker konden bulken dan had ik dat gedaan! xoxoxo

• Like
Waarderingen: Bubs
  • #100.777
eigenlijk had ik daar niet aan gedacht. zegt al genoeg over je eigen gedachtes. :rolleyes::o:rolleyes:

• #100.778
Zonet te horen gekregen dat een 4de jeugdvriend is gestorven.
1ste: toch al een tijd terug: zelfmoord in de gevangenis via ophanging
2de: zelfmoord tijdens een depressie: het was een getormenteerde, creatieve artiest. Echt erg;
3de: weet er het fijne niet van, de familie houdt de lippen stijf op mekaar, vermoedelijk overdosis, al dan niet intentioneel
nu, de 4de: heb via vrienden gevraagd wat er is gebeurd; ik wacht op antwoord.

Als ik dit lijstje zo zie dan heb ik die vriendenkring net op tijd, voor m'n pubertijd, verlaten.

• #100.779
2de: zelfmoord tijdens een depressie: het was een getormenteerde, creatieve artiest. Echt erg;
3de: weet er het fijne niet van, de familie houdt de lippen stijf op mekaar, vermoedelijk overdosis, al dan niet intentioneel

Als ik dit lijstje zo zie dan heb ik die vriendenkring net op tijd, voor m'n pubertijd, verlaten.

Schande, erg sneu dat sommige mensen geen andere uitweg meer zien of zichzelf de vernieling in helpen met drank,drugs o.i.d.

• #100.780

Je wordt besmet waar je mee omgaat

Terug
Naar boven