Best lief, hij zegt dat je evenveel weegt als 24 blikjes van 355ml![]()
Nee, dat hill, ik en die blikjes samen wss net zoveel wegen als jou

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Best lief, hij zegt dat je evenveel weegt als 24 blikjes van 355ml![]()

Nee, dat hill, ik en die blikjes samen wss net zoveel wegen als jou![]()
Ja dat komt aardig in de buurt denk ik hahahaEn ik dacht dat ik hem na al die jaren een beetje kon doorgronden![]()

Het was een school met een zeer arme populatie, waar dergelijke problemen nu éénmaal vaker voorkomen denk ik. Problematische gezinssituaties thuis,.... verkeerde vrienden,... en voor je het weet zit je op een pad waar je moeilijk van kan afwijken.Ja dat zijn geen leuke dingen, bijzonder hoe het zo (verkeerd) kan lopen met veel personen uit een relatief klein groepje.
Het was een school met een zeer arme populatie, waar dergelijke problemen nu éénmaal vaker voorkomen denk ik. Problematische gezinssituaties thuis,.... verkeerde vrienden,... en voor je het weet zit je op een pad waar je moeilijk van kan afwijken.
Eén van m'n vrienden kreeg het moeilijk tijdens de pubertijd, had een verschrikkelijke thuissituatie, werd constant gepest op school... begon te sporten, werd een 16 -jarige beer (echt vreemd wat een boom van een kerel dat werd op korte tijd), kon met de nieuw verworven status ("don't f**k with this dude") niet goed omgaan, kwam in een kliek terecht van veel oudere vrieden die drugs verhandelden. Hij begon dat ook te doen en van dan af was het jaartje gevangenis, jaartje thuis, jaartje gevangenis, jaartje thuis. De laatste keer dat ik hem zag zag hij er vrolijk uit, tot hij me zei: "f**k, ik moet me volgende week gaan aanmelden, terug een jaartje gaan zitten"; Ik probeerde hem wat moed in te praten en zei hem dat zodra hij buiten kwam, we gingen proberen hier een oplossing voor te vinden (moest eigenlijk uit die buurt vertrekken en een job vinden...) maar een aantal maanden later kreeg ik te horen dat hij zich een aantal maanden na ons gesprek in de gevangenis had opgehangen. Ik was er echt niet goed van. En ik ken nog een paar mensen die op weg zijn.
Eén vriend (die ik leerde kennen tijdens mijn stage in een residentieel drughulpverleningcentrum) is er uit geraakt, uit de vicieuze cirkel, en is tot op heden geweldig bezig, en dit nu al 14 jaar bijna). Het is mogelijk maar het is niet makkelijk.
Ikzelf heb jaren fentanyl (sterker dan morfine) en contramal genomen tegen rugpijnen en eens de rug geopereerd was, was het tijd om deze producten vaarwel te zeggen. Had ik toen niet toevallig op een drugforum een geweldige tip gevonden, dan was ik misschien jaren langer verslaafd geweest met alle gevolgen vandien.
(to whom it may concern wat betreft de tip die ik las: als je verslaafd bent aan pijnstillers in pilvorm, check of ze in druppelvorm bestaan, en bouw het aantal druppels per week af. 4 x 40 druppels per dag, gedurende een week. Daarna 4 x 36 druppels per dag, gedurende een week, .. )
Gefaald met de bench press in de gezelschap van een knappe vrouw die moest toekijken hoe ik de barbell van mijn borst af moest slingeren...![]()

Was helemaal lullig geweest als zij hem zonder moeite van je af had getild.
Hoeft niet. Falen kan je enkel als je probeert. Alleen losers proberen zelf niet!

Zal me een worst wezen dat je Wout bent, dit blijft dan niet zonder consequenties beetje mijn shit jatten![]()
Xyzyzwie laat niet met zich sollen, vraag maar aan @orgineel