XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #100.781
Schande, erg sneu dat sommige mensen geen andere uitweg meer zien of zichzelf de vernieling in helpen met drank,drugs o.i.d.

Makkelijker gezegd dan gedaan, de wil om te leven is een primair instinct. Om dat te overwinnen is toch heel wat wilskracht nodig.. :o

• #100.783
Makkelijker gezegd dan gedaan, de wil om te leven is een primair instinct. Om dat te overwinnen is toch heel wat wilskracht nodig.. :o

De keus zal dan ook altijd voor jezelf zijn. Er zijn ook absoluut mensen waarvoor het een 'betere' uitweg is. Denkend aan ernstige ziekten psychisch/mentaal als lichamelijk.
Maar daarnaast bedoel ik dat er veel mensen zijn waar absoluut nog de potentie in zit om beter te worden, maar de kans niet gekregen hebben. Dat is erg sneu.

• #100.784
kan niks anders zeggen dan gecondoleerd.......moet er niet aan denken mijn (oude) vrienden te moeten verliezen op deze manieren.

• #100.785
De keus zal dan ook altijd voor jezelf zijn. Er zijn ook absoluut mensen waarvoor het een 'betere' uitweg is. Denkend aan ernstige ziekten psychisch/mentaal als lichamelijk.
Maar daarnaast bedoel ik dat er veel mensen zijn waar absoluut nog de potentie in zit om beter te worden, maar de kans niet gekregen hebben. Dat is erg sneu.

Ja klopt maar iemand met een depressie denkt gewoon niet logisch na. Dus ff zeggen dat iemand normaal moet doen heeft vaak niet zoveel zin :o

• #100.786
Vind je eindelijk een website die Zevia blikjes naar NL verstuurd.. Heb je er 24 in je winkelmandje zitten voor 19,96 o.i.d. en klik je op verzendopties;

upload_2018-6-7_10-2-43.png

WTF :roflol:

@Scoobz0r Kunnen jullie Zevia niet gaan importeren? Die Canada Dry Diet shit is echt niet te zuipen :o

• #100.787
  • #100.789
Zonet te horen gekregen dat een 4de jeugdvriend is gestorven.
1ste: toch al een tijd terug: zelfmoord in de gevangenis via ophanging
2de: zelfmoord tijdens een depressie: het was een getormenteerde, creatieve artiest. Echt erg;
3de: weet er het fijne niet van, de familie houdt de lippen stijf op mekaar, vermoedelijk overdosis, al dan niet intentioneel
nu, de 4de: heb via vrienden gevraagd wat er is gebeurd; ik wacht op antwoord.

Als ik dit lijstje zo zie dan heb ik die vriendenkring net op tijd, voor m'n pubertijd, verlaten.

Gecondoleerd en sterkte!

Heb er zelf helaas ook 2 mee gemaakt van heel dichtbij. En helaas krijg je nooit de duidelijke antwoorden die je zoekt. Maar vaak is het toch een optel som van verschillende factoren.. Althans dat denkt de omgeving dan. Je weet het helaas nooit met 100% zekerheid. Tenzij er een brief oid achtergelaten is.
Blijft heel triest hoe het toch zo ver kan komen met mensen.. En hoe machteloos je voelt na die tijd.

• #100.790
Vind je eindelijk een website die Zevia blikjes naar NL verstuurd.. Heb je er 24 in je winkelmandje zitten voor 19,96 o.i.d. en klik je op verzendopties;

upload_2018-6-7_10-2-43.png

WTF :roflol:

@Scoobz0r Kunnen jullie Zevia niet gaan importeren? Die Canada Dry Diet shit is echt niet te zuipen :o

:roflol: worden die blikjes eerst een weekje naar de maladieven gestuurd?

• #100.791
  • #100.797
ik en die blikjes zullen waarschijnlijk net zo duur zijn als jou

Error 404
Brain cannot register sentence

Maar, wel lief XYZ! :aai:

• #100.798
:roflol:

• #100.799
Gecondoleerd en sterkte!

Heb er zelf helaas ook 2 mee gemaakt van heel dichtbij. En helaas krijg je nooit de duidelijke antwoorden die je zoekt. Maar vaak is het toch een optel som van verschillende factoren.. Althans dat denkt de omgeving dan. Je weet het helaas nooit met 100% zekerheid. Tenzij er een brief oid achtergelaten is.
Blijft heel triest hoe het toch zo ver kan komen met mensen.. En hoe machteloos je voelt na die tijd.
Ik heb een klasfoto ( de enige klas waar we alledrie samen in de klas zaten) waar beide overleden vrienden naast me staan: één voor me en één achter me. Macaber toeval.

• #100.800
Ja dat zijn geen leuke dingen, bijzonder hoe het zo (verkeerd) kan lopen met veel personen uit een relatief klein groepje.

Terug
Naar boven