MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #101.142
het getuigt wel van een vrij grote domheid om te zeggen dat koeien niets te eten hebben terwijl ze op grasland lopen,

ik vermoed hier een gevalletje hysterica gecombineerd met 0,0 realiteitszin

Die paarden waar ik op pas worden ook bijgevoerd ondanks dat ze genoeg gras hebben.

De koeien tegenover een vriendin van mij worden ook altijd bijgevoerd..:dunno:

Droog staan vind ik imo wel onzin, als de schapen op de heide lopen hebben ze toch ook geen onderdak? Ze moeten gewoon droge grond hebben om op te staan zodat hun hoeven niet weg rotten.

• #101.144
Die paarden waar ik op pas worden ook bijgevoerd ondanks dat ze genoeg gras hebben.

De koeien tegenover een vriendin van mij worden ook altijd bijgevoerd..:dunno:

Droog staan vind ik imo wel onzin, als de schapen op de heide lopen hebben ze toch ook geen onderdak? Ze moeten gewoon droge grond hebben om op te staan zodat hun hoeven niet weg rotten.

ik wil niet lullig doen maar als kleine jongen ging ik altijd met opa (een boer met veel melkkoeien) op de tractor al de koeien af,

dus ik ben er een beetje mee opgegroeid,

ik weet echt wel waar ik over praat en daarbij voor boeren zijn dieren hun primaire inkomstenbron ,ga er dan maar van uit dat ze deze zeer goed verzorgen

• #101.145
Is dit nu het grote hoe doe ik aan veeteelt topic ofwat ???

• #101.146
ik wil niet lullig doen maar als kleine jongen ging ik altijd met opa (een boer met veel melkkoeien) op de tractor al de koeien af,

dus ik ben er een beetje mee opgegroeid,

ik weet echt wel waar ik over praat en daarbij voor boeren zijn dieren hun primaire inkomstenbron ,ga er dan maar van uit dat ze deze zeer goed verzorgen

Mijn ex had ook een paar schapen thuis, denk juist dat die beter af waren als ze die beesten geen eten gaven :roflol:

• #101.149
het getuigt wel van een vrij grote domheid om te zeggen dat koeien niets te eten hebben terwijl ze op grasland lopen,

ik vermoed hier een gevalletje hysterica gecombineerd met 0,0 realiteitszin
En bovendien hebben ze elkaar. Zit flink wat biefstuk aan zo'n koe.

• #101.160
Ik kwam er gisteren na een dagje strand achter dat ik mijn rug niet goed had ingeboterd, dat was lekker benchen vandaag. Had ik mijn rug nou maar laten inboteren door een mooie dame. (Inb4 'ik had je rug wel willen inboteren' door een man.)
Op deze foto niet echt goed te zien, maar gisteren was het echt zo rood als een kreeft, behalve op de plekken waar ik zelf wel bij was gekomen.
IMG_20180701_184539.jpg

• Like
Waarderingen: Vonk
Terug
Naar boven